Venäjällä on juuri paljastunut valtava RuBin club pyramidihuijaus. Tässäkin pyramidissa on ollut kyse mukamas sijoitustoiminnasta. Rahaa on onnistuttu ilmeisesti keräämään useita miljardeja ruplia, elikkäs kymmeniä miljoonia euroja. Kuulin asiasta aamulla Radio Novan uutisista ja löysin oheisen uutisen netistä.
http://www.mnweekly.ru/national/20080306/55315005.html
Taas yksi Wincapita
4
1234
Vastaukset
- Vakuusvaje
200000 huijattua ja 80 miljoonaa euroa. Tällainen se on omiaan levittämään uskoa markkinatalouteen Venäjänmaalla. Onneksi meillä kansa on sivistyneempää eikä sorru tällaisiin vedätyksiin.
Troikka laukkaa ja koirat haukkuu. - tekee krp
ei mitään ainakaan julkisesti. Ymmärrän että wincapitan tutkimuksien kaikkia keskeneräisiä asioita ei julkisteta, mutta tässä tapauksessa julkinen tiedottaminen olisi säästänyt ainakin muutaman reppanan rahat.
- tutkimuksen!!!
Kun ei ole tullut rikosilmoituksia, eivät ole aloittaneet tutkimuksiakaan. Soitin henkilökohtaisesti sinne aamulla. Olen itse klubilainen ja olen lähes varma, että rahani olen menettänyt niin paljon tämä haisee. Sen takia sinne soitin ja kysyin asiasta (sitä vartenhan he ovat). Eli eivät pysty aloittamaan minkäänlaista tutkimusta, kun ei ole rikosilmoituksiakaan!
- AdaFlink
tutkimuksen!!! kirjoitti:
Kun ei ole tullut rikosilmoituksia, eivät ole aloittaneet tutkimuksiakaan. Soitin henkilökohtaisesti sinne aamulla. Olen itse klubilainen ja olen lähes varma, että rahani olen menettänyt niin paljon tämä haisee. Sen takia sinne soitin ja kysyin asiasta (sitä vartenhan he ovat). Eli eivät pysty aloittamaan minkäänlaista tutkimusta, kun ei ole rikosilmoituksiakaan!
... aloittamaan ilman, että jäsen tekee rikosilmoituksen. Mikäli laitonta rahankeräystä, eli pyramidipeliä epäillään, riittää esitutkinnan aloittamiseen hallitusneuvos Jouni Laihon nimi alle.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662338Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.421951Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301668Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761633Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1001536Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1341263Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851263Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251166En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9972- 77969