Löytyisikö mistään ohjeita grillikatoksen rakentamiseen. Tarkoituksena on rakentaa mökille katos jossa käytetään kaasugrilliä- ja keitintä. Ei mitään hienoa huvimajaa vaan katos jossa voi grillata sateellakin.
Vastaukset 8
- Aatu
Katsoppas jos tästä löytyisi ohjeita
http://www.elisanet.fi/grillikatos/- Grillaaja
Grillikatos-sivuilta löytyi ohjeita perustuksista kattoon. Suosittelen sivun katsomista kaikille omaa katosta suunnitteleville!
- katosta suunnitteleva
Grillikatos-sivuilla oleva viisikulmainen katos näyttää mielenkiintoiselta. Osaako kukaan sanoa mitä eroa, hyötyä tai haittaa on siitä onko katoksessa 8, 6, tai 5 kulmaa. Onko esimerkiksi 5 kulmainen vaikeampi rakentaa kun 6 kulmainen tai meneekö rakennustarvikkeita enemmän vai vähemmän.
- itse tehtynä
me tehtiin viime kesänä, ihan itse suunniteltiin paperilla, ostettiin tarvikkeet ja kasattiin, kolme päivää meni, kooksi tuli n 2,5 x 4, valokatteellan ja rahaakin kului hurjat 500 euroa, joten ei kallista lystiä jos vasara ja saha pysyy kädessä!
- Grillikatos-sivun tekijä
Haluaisitko laittaa kuvia katoksestasi Grillikatos-sivuille? Jos asia kiinnostaa niin ota yhteyttä sivun palautelomakkeella
http://www.elisanet.fi/grillikatos/palaute.html
- haluaa..
..kasata kehikon nopeasti,
niin täältä vaihtoehtoa: www.joutsenlahti.com
Minkä kokoinen kehikko vain.. :) - Itsekkin etsinyt
Googlen grillikatos haulla löytyy palon kuvia ja tietoa katoksista
- ????
jos katoksen rakentaa mökille jossa on voimassa oleva rantakaava ja tekee perustukset pilariharkoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571