Mitsua sanottiin joskus Japanin Ladaksi, jota se ei kyllä välttämättä ollut, itse ajoin Galantilla aikoinaan yli 300 000 km ilman suurempia ongelmia.
Mutta, onko kansalla kokemuksia outlanderista?
Netistä etsiskelin ja löysin jotain, mutta ovat Amerikan mantereelta.
http://www.mitsubishisucks.com/cars/complaints/usa/models/outlander/2003.html
Outlanderia
7
1608
Vastaukset
- tuolla kokemuksia.
jep.
- ...................
vai että japanin lada!? :) taitaa olla jonkun ranskis kuskin epätoivoinen heitto suutuspäissään :P japanin mersuksi olen galanttia monen kuullut sanovan! :)
- outl2.0
Ensin pitäisi tietää mitä Outlanderia ollaan ostamassa. Nuo jenkkikommentit koskevat pääasiassa vanhaa Outlanderia, jota myydään
täällä Outlander Sport nimellä. Ei sekään mikään huono auto ole.
Uusi Outlander on täysin eri auto ja saanut
USAssakin kiitosta ajo-ominaisuuksista ja tilankäytöstä. Tosin USAssa autoa myydään kuutosbensakoneella kun meillä perusmoottori on
VW:n 2.0 diesel. Tuo kone kyllä riittää hyvin
kuljettamaan autoa, lisää tehoa kaipaavolle on
2.2 l PSA diesel ja mukavuutta kaipaaville löytyy
bensarosvo 2,4 Outlander variaattoriautomaatilla.
Tutki vaihtoehdot ja osta pois- hyviä autoja kaikki. - sivu....
On kyllä kaiksita huonoin lähtökohta hakea luotettavaa ja asiallista tietoa jostakin autosta. Sivu on sellaiseten ihmisten tekemä, joilla on jotain mitsuja vastaan, sinne on kerätty paljon äärimmäisen huonoja yksilöitä koskevia juttuja ja totuutta on myös vääristelty, erilaisten tunnehöpötys puuskien vallassa päivitelty sivu... Ihan höpö siis jos jotain asiallista haluaa tietää... Useista muistakin automerkeistä, joilla on tiettyjä erityisen hyviäkin malleja jotka voivat aiheuttaa kateutta muille, on tehty tällaisia höpö sivuja, kuten muistaakseni BMW:stä tai mersusta...
Outlandereissa ei ole koskaan ollut mitään suurempia ongelmia, edellisen mallin turbo versio on jopa tehokkaimpia tuonkokoisia citymaastureita luokassaan ja myös luotettavuus on varmasti kohdallaan. Ladajutut olet kuullut jälleen jonkun ranskalaisen tai saksalaisen merkin ylistäjiltä, joka on taas täysin väärä lähde saada asiallista ja puolueetonta tietoa asiasta... Tuskin sinua itse auto kiinnostaa, kun tuntien nettisurffailun tuloksena löysit yhden negatiivisen höpöhöpö sivun jonka innoissaan tulit linkittämään tänne. - Rullaati
Minulla on otsikon mukainen auto ja n.17000km mittarissa.
Autossa on jokin vika joka aiheuttaa pientä nykimistä 2000 kierroksen paikkeilla, ja tämän johdosta on vaidettu ERG? venttiili. Vika esiintyy edelleen silloin tällöin, mutta suurta haittaa ei pienestä nykimestä ole. Automaattinen ilmastointi toimii muuten hyvin, mutta joskus vähän huurruttaa laseja talvikeleillä (lämpö riittää hyvin). Tästä pääsee tosin eroon muuttamalla ilmankierron asetuksia manuaalisesti. Muita negatiivisia asioita ei vielä ole tullut kauhiammin eteen.
Neliveto toimii erittäin hyvin joka kelissä. Nelivedon tavan valitsin(2/4auto/4lock) todella hyvä . Ajoavut saa pois päältä napista ja tällöin nelivedolla on todella hauska vähän leikitellä lumisilla teillä... Ajettavuus on paras, kun nelivedossa on auto asento päällä. Kaksivedossa auto vähän vetelee kiihdytiksissä. Moottoritie ajo-ominaisuudet ovat erinomaiset, ei heilu eikä hytky, keli kuin keli. Itsellä kitkat alla, ja hieman tuntuu rengasäänet silti tulevan sisään normaalia kovemmin, mutta ei häiritsevästi.
Tiloiltaan auto on erittäin suuri, ja vaikka kuski olisi isokin, takapenkille mahtuu samankokoinen ukkeli. Takapenkit kääntyy 40/60 sähköisesti tavaratilasta ja takapenkeissä on selkänojan kallistus sekä istuiosan pituussäätö.Tavaratila on suuri. Oma vekottimeni on 7 paikkainen ja 2 ylimääräistä penkkiä on taitettuna tavaratilassa. Ylimääräiset penkit on lapsille, aikuinen ei sinne hyvin mahdu.
Ajotietokone on perustasoa näytöiltään. Audiojärjestelmä on erinomainen, 9 kaiutinta ja Sub, ja huomaamaton. Bluetooth handsfree (ääniohjattu, call ja nimeä jne. perään) toimii erittäin hyvin, mikä suuri (ensimmäinen auto minulla joka puhuu...).
Kulutus on 16" kitkoilla ollut siinä 7 litran kieppeillä talvinopeuksilla (kilsa pari yli sallitun ;)) moottoritieajossa. 18" kesäpyörillä oli vähän vähemmän. Kaupungissakaan ei kulutus kauhiasti tuosta nouse. Kulutukseen nähden vääntö jne. on kohillaan.
Tuossa vähän tuntumaa...- Intensekin
Minulla Outlander DI-D Intense ajettu n.20000 km.
Moottori toiminut hyvin (joskin hieman äänekkäästi) eli ei mitään nykimistä.
Automaattiasentoa ilmastoinnissa ei juuri kannata käyttää talvella eli kuten sanoit ikkunat huurtuvat. Manuaaliasetuksilla lasit pysyvät kirkkaina. Kesärenkaat pitävät enemmän meteliä kuin nämä kitkarenkaat. Takapään iskunvaimennus saisi olla tehokkaampi eli jousitus pohjaa helposti isommissa heitoissa. Pakkasella tuulilasin tienoilta kuului kummaa narinaa, mutta se häviää leudommilla keleillä.
Lumimyräkästä täällä Kaakkois-Suomessa selvittiin tämän auton nelivedon ansiosta hyvin eli siinä missä 2-vetoiset eivät päässeet edes liikkeelle Mitsu kulki vaikeuksitta eteenpäin ja vain hankalimmissa paikoissa joutui kytkemään lukitun nelivedon eli ei tarvinnut kytkeä edes luistonestoa pois.
- frd
nää uudet mitsun 2litraset diisseli koneet ovat vag groupin tuotantoa, joten jos jotain ongelmia joskus on, niin ei kannata mitsua syyttää. Hyvin ovat toimineet. Tyypillisesti saksalaista osaa, kuten polttoaineen lauhdutinta ym mitä ei yleinsä mitsussa ole jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760