ei voi kun hattuaa nostaa "juicelle" ensinnäkin helvetin monien ja hyvien kappaleiden sanoituksista, sekä asenteesta ja runoista mitä hän sai aikaiseksi:) pistäkää omat kommentinne juicesta!
Juicelle!
5
352
Vastaukset
- merkkinimi.
mutta äärimmäisen huono laulaja.
- lombekkardo
juu tuo on kyllä tosi...
- Kylähullu (the last one)
lombekkardo kirjoitti:
juu tuo on kyllä tosi...
Eihän Leskinen mikään laulaja ollut, mutta en silti käyttäisi hänen laulustaan ilmaisua 'huono' vaan pikemminkin 'persoonallinen'. Minusta Juicen tulkitsema Kuubalainen serenadi on ehdottomasti mahtava laulusuoritus!
- juusoko
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
Eihän Leskinen mikään laulaja ollut, mutta en silti käyttäisi hänen laulustaan ilmaisua 'huono' vaan pikemminkin 'persoonallinen'. Minusta Juicen tulkitsema Kuubalainen serenadi on ehdottomasti mahtava laulusuoritus!
pitäisin häntä kuitenkin laulajan keskinkertaisena ja persoonallisena ..en niinkään huonona kuten esim. Leevi...
- K. Vaakku
Tottahan se on ettei Juice ollut mikään mestarisopraano. Liekö sopraano ensinkään?
Mutta eikös rokissa ole aina ollut tärkeätä se asenne, ettei tarvitse olla virtuoosimaisen hyvä saadakseen tehdä jotain. Pääasia että tekee, ja tekee niinkuin itse tahtoo.
Itse asiassa suurin osa pitkän uran tehneistä laulaja - lauluntekijöistä ympäri maailmaa taitaa olla laulajina varsin "persoonallisia".
...ja sitä paitsi: "Jos panet huntin taskuun Puntin laulu on kundin kuin Tamara Lundin" ;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293488- 973226
- 763044
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim823039"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m542925Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862688- 352500
- 572361
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432245- 882012