talletuksetkin ( säästöt ) persiilleen, kun Ranska vaatii Euron pakkodevalvaatiota.
Vienti Euroalueen ulkopuolelle ei kuulemma enää suju entiseen tahtiin.
Jos Euro devalvoidaan, niin silloin on maailmankirjat sekaisin, eikä mihinkään voi luottaa.
Kohta
10
1533
Vastaukset
- wsxxxx
ostaa USA:n dollareita? Voisi dollarin arvo myöhemmin nousta aika kohtalaisesti.
- tuleetapahtumaan
euro devalvoidaan ennenkun kesä on loppu.koronlaskulla ei pysty enää pelaamaan,euro on neljäsosan ylihintanen muulle maailmalla.ainoa ratkasu,pakko hyväksyä.ei siitä tietty etukäteen ilmoiteta.eu:n raha virtaa nyt usa:n markkinoille,mikä ihan ymmärrettävää.lamatalkoot on saatu siellä hoidettua.
- tavan kansalainen...
tuleetapahtumaan kirjoitti:
euro devalvoidaan ennenkun kesä on loppu.koronlaskulla ei pysty enää pelaamaan,euro on neljäsosan ylihintanen muulle maailmalla.ainoa ratkasu,pakko hyväksyä.ei siitä tietty etukäteen ilmoiteta.eu:n raha virtaa nyt usa:n markkinoille,mikä ihan ymmärrettävää.lamatalkoot on saatu siellä hoidettua.
tavallisen EU-kansalaisen kaikki rahat menevät kirottujen vihreiden keksimän päästökaupan takia taivaisiin kohonneisiin hintoihin palkkojen jäätyä hintojen nousuvauhdista totaalisesti jälkeen.
Tällaisilla huuhaa-utopiolla kun EU ampuu itseään jalkaan muun maailman säilyttäessä järkensä ja olemalla lähtemättä mukaan tällaisiin järjettömyyksiin EU:sta tulee köyhä ja rappioitunut kurjuudessa kituva kehitysmaa-alue.
- Raahhaaa Peeenggaaaar
Ruotsinpuolella näyttäisi, että talletuskorot on aavistuksen verran nousussa.
Siis, vaan aavistuksen verran yli i förra veckan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838