WOW!
09.03.2008 15:15
VITSI MIKÄ TUNNE!Vuoden naissolisti:P aika hienoa! Teille suuri kiitos fanit, sillä tämä on teidän ansiotannee. Ilman teitä en olisi tällä hetkellä edes naissolisti,enkä ainakaan vuoden naissolisti. Kiitos, olette tärkeitä
ANNA ABREUN PÄIVÄKIRJA
14
673
Vastaukset
- tuon
demiin vai missmixiin?
- ddffd
Tuo lukee annan kotisivuilla
- Kiroile itseksesi
Oletko tyytymätön, että Anna ei laittanut lainkaan kirosanoja eikä kirjoittanut mitään "helvetillisen coolia" "ehe-hehe"-tason läppää, kuten kunnon rock-mies olisi tehnyt hänen sijassaan?
- huomaa että
sen on kirjoittanut pissisten pissis.
- eikä voi
sellaiseksi edes tulla.Ei riitä kyvyt.
- eipä niin
eikä voi kirjoitti:
kyllä sen huomas sillon idolssissa hänen laulamasta "jumalasta" tai "I Love Rock'n Rollista". KAMALAA KUULTAVAA!
mutta onneksi hän löysi oman musiikkilajinsa.
ja hyvä niin. - Mikä ei kelpaa?
huomaa että kirjoitti:
sen on kirjoittanut pissisten pissis.
Voitko laittaa tänne lainauksen siitä, mitä Anna ei olisi saanut kirjoittaa päiväkirjassaan.
- Vai eh-he-heh-läppää?
eikä voi kirjoitti:
Eipä siihen sen suurempia kykyjä tarvittaisikaan.
Mutta oliko Annan "virhe" siis se, ettei hän kironnut päiväkirjamerkinnässään eikä myöskään kirjoittanut mitään "eh-he-heh"-tason niiiiiin coolia läppää?
- olisikohan
Anna ilman nykyisiä fanejaan tällä hetkellä miessolisti tjms.
- näyttää kuulemma
mieheltä ilman meikkejä. hän ajaa myös villit säärikarvansa päivittäin viikset.
- ANNA ABREU FANI
ANNA ON PARAS!!!!!!!
- yellowanna
näin on ja anna mainittiin linnanjuhlissakin lähinnä hänen juhla-asunsa vuoksi koska väri oli keltainen ja keltaista näkyi myös tänäkin vuonna , anna kun on edelläkäviä tässäkin asiassa .
- tipuli
niin varmaan .ihan itte oli pukunsa suunnitellu.rupee varmaa vaatesuunnittelijaks kun on niin lahjakas joka alalla. taitaa vaan joutua jättämään nuo lauluhommat paremmilleen,kuten Tuulille ja Robinille!
- kova kolmikko
unohdit diandran !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021037Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä60974Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103923Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ138879Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11848Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68826Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119741- 77675
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121674