Hei !
En tiedä onko tämä hyvä paikka tälle, mutta...
Olen tekemässä pientä ulkomaan matkaa 19 - 26.3. 2008 ja pitäisi löytää kissalle sijaispaikka palkkiota vastaan. Asun Turussa joen lähellä mielellään jos olisi jossain keskusta-alueella.
Kissa on vajaan vuoden ikäinen tyttö. Sisäsiisti pääasiassa sisäkissana ollut.
Jos joku on valmis ottamaan kissan hoitoon mailia vain tulemaan.
Hoitopaikka
Late85
3
382
Vastaukset
- kissoja
Joko kisu on saanut hoitopaikan?
Jos ei niin onko tottunut koiriin?
Meilt saattais löytyä hoitopaikka.
meil on muutama kissa ja pari koiraa.- Late85
Sain asian jo järjestettyä paikka löytyi , mutta kiitos kuitenkin. Meni aika nippa nappa ajan suhteen...
- -----
Hei, kannattaa myös kysyä 4H yhdistyksen hoitajia. Yleensä yhdistyksillä on koulutettuja cat-ja dog-sittereitä. Hoitavat mielellään lemmikkieläimiä kotonaan/lemmikin kotona pientä palkkiota vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996