olen lopettamassa SSRI lääkitystä, olen ottanut puolikasta lääkettä noin joka toinen päivä, nyt en ole ottanut kuitenkaan lainkaan 3 päivään.
Tänään on ollut sellainen deja vu fiilis päällä koko ajan. Asia kuin asia niin aina on yhdistävänä se johonkin muka aiempaan tapahtumaan. Vähän ärsyttävää? Onko yleistäkin SSRI lääkkeistä luovuttaessa?
Deja vu koko ajan
5
889
Vastaukset
- tietämättä
... kuulostaa psykoosin oireilta... niin kutsuttuja merkityselämyksiä...
- rankkaa kai
siltikään.
http://www.oikeahavainto.fi/page.php?page_id=22
"Merkityselämys: Kohdistamisharhaa muistuttava mutta vähemmän intensiivinen virheellinen käsitys asioiden keskinäisistä vaikutussuhteista, etenkin asioiden liittymisestä itseen. Potilas voi esimerkiksi kuvitella, että hänen katselemansa tv-ohjelma käsittelee häntä itseään."
Eli ei mitään tuollaista, vain sellaisia lyhyitä tunteita että tämä liittyy johonkin aiempaan asiaan ja sitä aiempaa asiaa ei saa mieleensä/sitä ei ole. Tiedostan kuitenkin koko ajan mistä on kysymys, eli olen ns. realiteeteissa. Ei kai psykoosia sentään?
- Oliko paska lapsuus?
Varaudu siihen, että noi "muka" muistot onkin oikeasti tapahtuneet
Taitaa jollain olla muistojen pimeä mätä hauta avattu uudestaan. - Anonyymi
Sama täällä, nyt olen ottanut 10mg kahden kuukauden ajan ja lisää pukkaa kokoajan. 20mg oli 27 vuoden ajan käytössä. Tuntuu välillä, että elän uudelleen koko elämäni läpi. Kuitenkin kaikki tuntuu ihan todelliselta, en näe harhoja tai kuule mitään harhoja. Tätä kirjoittaessanikin tuntuu, että olen tämän hetken elänyt kertaalleen.😵💫😵💫 Joku sanoi minulle, että kuulostaa siltä olen löytänyt oikean tien..
- Anonyymi
Hassua kun tulikin mieleen ajatus tuosta deja vusta.
Nyt muistin, että takavuosina käyttäessäni runsaasti lääkkeitä, koin usein tuota tunnetta, kuin olisin elänyt saman hetken aiemmin.
Kun nyt pysähdyin miettimään, niin tajusin, ettei ole ollut deja vuta lainkaan moniin vuosiin, kun vuosia sitten lopetin lääkkeiden käytön.
Ei ole tullut kiinnitettyä asiaan minkäänlaista huomiota. Kai se sitten aikoinaan lääkkeistä johtui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033