työkyvyttömyyseläkkeellä olevan masennusta kärsivän 53 v alkoholisoituminen

sissani

Voisiko joku antaa neuvoja?? Jäin kolme vuotta sitten tkv eläkkeelle masennuksen vuoksi, asun nyt avoliitossa miehen omakotitalossa viidettä vuotta 53 vuotiaana.Takana kymmeniä särkyneitä suhteita ja kaksi avioeroa-Positiivista on että kaksi fiksua lasta ja yksi lapsenlapsi. Olen akateemisesti koulutettu. Ei ole mitään tekemistä; siis lipitys (keskiolut)alkanut päivittäiseksi. Avomies (leski, vaimo kuollut v 2000) työssä,eikä täällä päivisin( heidän (avomies ja kuollut vmo)yhteisessä kodissa) saisi tehdä oikein mitään, muuten tavarat jne väärinpäin. Mitä siis muuta kuin siivota( jota en kuulemma sitäkään osaa) Ja olutta naamariin sen jälkeen, masennuksen lisäksi olen tunne-elämältäni epävakaa ja paniikkihäiriöinen,tosin lievästi. Avo haukkunut jo pari vuotta että olen aina kännissä. Olin ottanut vain joko oluen tai en sitäkään, nyt ei ole väliä syytetään kuitenkin. Otin tai en-siis otan

4

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sait väännettyä

      juomisesi muiden syyksi.

      Lopeta ne oluset ja kattele sitten, miten menee. Jos olet vakavissasi yhdessä sen miehen kanssa, eikö olisi jo korkea aika suunnitella teidän yhteistä kotia?

      Olisi jo miehenkin aika päästää irti kuolleesta vaimostaan.

      Miksi te olette yhdessä?

      • Nimetön

        ei ole omaa kotia enää, kun on ton avon ja lastensa yhteinen omakotitalo enkä tiedä mitä tästä eteenpäin-siivota ei voi edes 12 tuntia ja olut maistuu sen jälkeen kun on 6 h yrittänyt jottain tehdä-tai sitten ei mitään. En ole edes paikkakuntalainen, vaan alunperin se monirotuinen, enkä tiedä, mihin suuntaan rotuni lähtisi;siis minä


    • psykiatrille kumpikin

      ja hoitamaan pään ajatukset kuntoon.

      • Nimetön

        Eipä auta-olen käynyt terapiassa jo 15 v- no tähän voisi sanoa älä valita, mutta valitan kuitenkin- terapeutti jäi eläkkeelle-ja avomies ei näistä asioista välitä tai ymmärrä, en ole koskaan ennen netti keskusteluissa ollut, mutta jotain on tehtävä,ettei tuu vainaaks( suisidiyrityksiä takana)Mitähän ihan konkreettista voisi keksiä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe