MISTÄ TULEE NIMI PIKKU G?
ONKO KUKAAN
6
796
Vastaukset
- Nimetön
Se on Pikku Genetiivi .... en kyllä tiedä mistä niin pelle nimi :D
- rikuli
mun mielest pikku g on iha kiva mut milo mitekki
- rikuli
rikuli kirjoitti:
mun mielest pikku g on iha kiva mut milo mitekki
minä vielä vaan mie mut ku miehä en tykää loordista ennemi pikku gstä ja mili piteensä kulla kin jopa sulla ja teillä kaikilla
- se....
pikku g = gay /eli suomeksi iloinen.
pikku iloinen. - lollox
Pikku G -nimi juontuu artistin pienikokoisuudesta ja hänen breakdance-nimestään Genetic. Hän voitti Radiomafian (nykyinen YleX) järjestämän Rockin' Da North -demokilpailun, jonka palkintona hän pääsi studioon Rockin' Da North -ryhmän kanssa
- rikuli
en ole pikku g mut oon nähny ja se on mu tuttu asuin lähel t:rikuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882