Minulla pyörii välillä päässä sellainen 80-luvun. hitti jossa laulettiin jotenkin naa..naa nana
Bändi joka biisin esitti, oli todella suosittu ja siinä oli muistaakseni mies ja nais laulajat. Jossain niiden biisissä laulettiin kesästä stadissa..tai jotain. En muista bändin nimeä enkä biisin nimeä. Voiko joku auttaa??
Bändin nimi kadoksissa?Apua tarvitaan?
moikkeliskoikkelis
4
416
Vastaukset
- htrrth
Oisko Martti Vainaa & Sallitut Aineet - Pelimies
Se on kyllä joku 2005 - 2006 Radio hitti.
Mutta kokeile. Kappale löytyy www.youtube.com ja laitat hakuun pelimies tai martti vainaa. - jatikka
Jammajamma jammajamma jammajamma...
Pave Maijanen ju nou, the van änd ounli.- moikkeliskoikkelis
bändiä ei enää ole. Se oli tosi suosittu 80- luvulla , mutta en saa sen nimeä päähäni. Siinä bändissä esiintynyt nainen teki lyhyen soolouran 90-luvun alussa, mutta en muista enää sen naisenkaan nimeä...
- tää?
Vaya Con Dios??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954