keuhkoissa kipua

astmaatikkoo

nyt on alkanut pikkasen huolestuttamaan kipu keuhkoissa.. tai en oikein tiedä että onko se keuhoissa se kipu vai tuossa rinnassa.
kipua ei ilmene sisään tai ulos hengittäessä vain silloin kun esim. "köyristän" selkää jolloin keuhkot menee läjään ja tuntuu viiltävä kipu.
tätä on ollut nyt viikon verran ja nyt kolme päivää on kestänyt armoton väsymys ja on jotenkin todella "löysäolo".. aivan kun olisi kuumeessa, mutta kuumetta ei kuitenkaan ole!!
minä sairastin influenssan noin kk sitten, voisikohan se olla joku jälkitauti?!
juu ja kyllä menen lääkäriin parin päivän sisällä jos ei vaiva ala parantua..
niin ja tosiaan minulla on astma..

6

5201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yskän kourissa

"köyristän" selkää jolloin keuhkot menee läjään"

Heips. Ei ne sun keuhkot mene läjään selän köyristyksestä. Keuhkot ovat kylkiluiden ja selkärangan suojassa, ei niitä selkää köyristämällä pääse kasaan laittamaan. oisko sulla influenssan ja yskän jäljiltä jotain kylkiluuvälilihasten kipua?

• astmaatikkoo

joo ehkä ilmaisin asian väärin, ei mene kehkot läjään mutta kuitenkin, kipu ei tunnu siltä että se olisi lihaksessa vaan se tuntuu siltä että kipu on luissa, tuossa ihan keskellä rintaa!! eli ilmeisesti kylkiluussa. voiskohan siinä olla joku pieni murtuma yskimisen vuoksi?

• ole huoleti

Sulla on keuhkoputkentulehdus, mene lekuriin niin saat antibiottia.
      Ite sairastin viikon flunnssan ja jälkitautina keuhkoputkentulehdus, samallaisesti tuntu keskellä rintaa kipua ja sydän pomppaili

• astmaatikkoo

ei tämä kyllä keuhkoputkentulehdus ole... minulla on monesti ollut keuhkoputkentulehdus ja kipu siinä on aivan erilainen.. minulla ei satu yhtään keuhkoihin kun hengitän tai yskin... niin ja sitä paitsi sairastin keuhkoputkentulehduksen tammikuussa ja lääkitys oli..
        en usko että keuhkoputkentulehduksesta on kyse..

• ole huoleti
        astmaatikkoo kirjoitti:

ei tämä kyllä keuhkoputkentulehdus ole... minulla on monesti ollut keuhkoputkentulehdus ja kipu siinä on aivan erilainen.. minulla ei satu yhtään keuhkoihin kun hengitän tai yskin... niin ja sitä paitsi sairastin keuhkoputkentulehduksen tammikuussa ja lääkitys oli..
        en usko että keuhkoputkentulehduksesta on kyse..

Hei vaan
        mulla oli semmoinen puristava tunne rinnassa ei mitenkään kova kipu, hengittäminen ei sattunut ei keuhkoissa eikä muutenkaan, mutta kyllä keuhkokuvassa käynnin jälkeen lääkäri sano että paha keuhkoputkentulehdus, nyt oon syönyt viikon antibiottia ja rupee kyllä helpottaa.

• poola1

lääkäriin uudelleen mulla ollut jo monta keuhkoputkentulehdusta melkein peräkkäin ja aina erilaisilla oireilla ,mutta juu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      225
      2960
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      184
      2606
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      110
      1227
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      135
      1144
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1078
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1060
    7. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1055
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      348
      1022
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      959
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      808
    Aihe