keuhkoissa kipua

astmaatikkoo

nyt on alkanut pikkasen huolestuttamaan kipu keuhkoissa.. tai en oikein tiedä että onko se keuhoissa se kipu vai tuossa rinnassa.
kipua ei ilmene sisään tai ulos hengittäessä vain silloin kun esim. "köyristän" selkää jolloin keuhkot menee läjään ja tuntuu viiltävä kipu.
tätä on ollut nyt viikon verran ja nyt kolme päivää on kestänyt armoton väsymys ja on jotenkin todella "löysäolo".. aivan kun olisi kuumeessa, mutta kuumetta ei kuitenkaan ole!!
minä sairastin influenssan noin kk sitten, voisikohan se olla joku jälkitauti?!
juu ja kyllä menen lääkäriin parin päivän sisällä jos ei vaiva ala parantua..
niin ja tosiaan minulla on astma..

6

5044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yskän kourissa

"köyristän" selkää jolloin keuhkot menee läjään"

Heips. Ei ne sun keuhkot mene läjään selän köyristyksestä. Keuhkot ovat kylkiluiden ja selkärangan suojassa, ei niitä selkää köyristämällä pääse kasaan laittamaan. oisko sulla influenssan ja yskän jäljiltä jotain kylkiluuvälilihasten kipua?

• astmaatikkoo

joo ehkä ilmaisin asian väärin, ei mene kehkot läjään mutta kuitenkin, kipu ei tunnu siltä että se olisi lihaksessa vaan se tuntuu siltä että kipu on luissa, tuossa ihan keskellä rintaa!! eli ilmeisesti kylkiluussa. voiskohan siinä olla joku pieni murtuma yskimisen vuoksi?

• ole huoleti

Sulla on keuhkoputkentulehdus, mene lekuriin niin saat antibiottia.
      Ite sairastin viikon flunnssan ja jälkitautina keuhkoputkentulehdus, samallaisesti tuntu keskellä rintaa kipua ja sydän pomppaili

• astmaatikkoo

ei tämä kyllä keuhkoputkentulehdus ole... minulla on monesti ollut keuhkoputkentulehdus ja kipu siinä on aivan erilainen.. minulla ei satu yhtään keuhkoihin kun hengitän tai yskin... niin ja sitä paitsi sairastin keuhkoputkentulehduksen tammikuussa ja lääkitys oli..
        en usko että keuhkoputkentulehduksesta on kyse..

• ole huoleti
        astmaatikkoo kirjoitti:

ei tämä kyllä keuhkoputkentulehdus ole... minulla on monesti ollut keuhkoputkentulehdus ja kipu siinä on aivan erilainen.. minulla ei satu yhtään keuhkoihin kun hengitän tai yskin... niin ja sitä paitsi sairastin keuhkoputkentulehduksen tammikuussa ja lääkitys oli..
        en usko että keuhkoputkentulehduksesta on kyse..

Hei vaan
        mulla oli semmoinen puristava tunne rinnassa ei mitenkään kova kipu, hengittäminen ei sattunut ei keuhkoissa eikä muutenkaan, mutta kyllä keuhkokuvassa käynnin jälkeen lääkäri sano että paha keuhkoputkentulehdus, nyt oon syönyt viikon antibiottia ja rupee kyllä helpottaa.

• poola1

lääkäriin uudelleen mulla ollut jo monta keuhkoputkentulehdusta melkein peräkkäin ja aina erilaisilla oireilla ,mutta juu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5000
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3210
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3192
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2443
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      30
      2220
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2009
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1590
    8. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1569
    9. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1561
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1485
    Aihe