dumppi TD golffiin.

volskarimiääs

Elikkä mulla on tommonen vuoden -88 1,6 TD golffi ja en tiedä näistä turbo hommeleista oikeastaan mitään jotan pyydän apua täältä.

Asiani on seuraava: Eli autossa on nyt ilmeisesti by-pass venttiili ja kysyisinkin seuraavaa eli jos asennan dumpin niin miten sen asentaminen tapahtuu ja mitä siinä täytyy ottaa huomioon ja pitääkö by-passi poistaa jotenkin käytöstä-miten?

Kiitos vastauksista - T: Jore

5

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä elittelet

>Elikkä mulla on...
      >Eli autossa on
      >eli jos asennan

Miksi?

• fhilkfyh

Minä puolestani olen ajatellut ryhtyä valmistamaan äänigeneraattoreita, jotka pitävät samanlaisia ääniä kuin nuo venttiilit. Muuta selitystä ei yleensä noiden asennuksiin ole löytynyt, kuin että ääni pitää saada.

• Jorkka.

äänigeneraattori, niin rupeaa seisomaan kun ajan kylillä. Laitatko siihen oikean pihahdusäänen, please. Myisiköhän tuo aiheen aloittaja tuon td golffinsa mulle, jos myy niin laitetaan siihen 4 dumppia niin on mahtavat turbopihinät ja paukkeet. aah, tsuuh, phiii

• lisää

miksette polta sitä ääntä suoraan cd:lle . voitte sitten vääntää volumet kaakkoon kun niitä pikku ritsoja on siellä tien varressa ihailemassa kylän kovinta thyynäriä , säästäishän siinäkin ne vähät viikkorahat..

• on kattonu
        lisää kirjoitti:

miksette polta sitä ääntä suoraan cd:lle . voitte sitten vääntää volumet kaakkoon kun niitä pikku ritsoja on siellä tien varressa ihailemassa kylän kovinta thyynäriä , säästäishän siinäkin ne vähät viikkorahat..

liikaa on pojat kattonu huimapäitä, vai mikä se oli?
        autot ja muropaketeista saatavat lelut on erikseen. ei kannata peltiin rakastua, auto on kulkuväline!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4355
    2. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3476
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3418
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2355
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1993
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1619
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1310
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1258
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1218
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1141
    Aihe