dumppi TD golffiin.

volskarimiääs

Elikkä mulla on tommonen vuoden -88 1,6 TD golffi ja en tiedä näistä turbo hommeleista oikeastaan mitään jotan pyydän apua täältä.

Asiani on seuraava: Eli autossa on nyt ilmeisesti by-pass venttiili ja kysyisinkin seuraavaa eli jos asennan dumpin niin miten sen asentaminen tapahtuu ja mitä siinä täytyy ottaa huomioon ja pitääkö by-passi poistaa jotenkin käytöstä-miten?

Kiitos vastauksista - T: Jore

5

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä elittelet

>Elikkä mulla on...
      >Eli autossa on
      >eli jos asennan

Miksi?

• fhilkfyh

Minä puolestani olen ajatellut ryhtyä valmistamaan äänigeneraattoreita, jotka pitävät samanlaisia ääniä kuin nuo venttiilit. Muuta selitystä ei yleensä noiden asennuksiin ole löytynyt, kuin että ääni pitää saada.

• Jorkka.

äänigeneraattori, niin rupeaa seisomaan kun ajan kylillä. Laitatko siihen oikean pihahdusäänen, please. Myisiköhän tuo aiheen aloittaja tuon td golffinsa mulle, jos myy niin laitetaan siihen 4 dumppia niin on mahtavat turbopihinät ja paukkeet. aah, tsuuh, phiii

• lisää

miksette polta sitä ääntä suoraan cd:lle . voitte sitten vääntää volumet kaakkoon kun niitä pikku ritsoja on siellä tien varressa ihailemassa kylän kovinta thyynäriä , säästäishän siinäkin ne vähät viikkorahat..

• on kattonu
        lisää kirjoitti:

miksette polta sitä ääntä suoraan cd:lle . voitte sitten vääntää volumet kaakkoon kun niitä pikku ritsoja on siellä tien varressa ihailemassa kylän kovinta thyynäriä , säästäishän siinäkin ne vähät viikkorahat..

liikaa on pojat kattonu huimapäitä, vai mikä se oli?
        autot ja muropaketeista saatavat lelut on erikseen. ei kannata peltiin rakastua, auto on kulkuväline!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe