Elikkä mulla on tommonen vuoden -88 1,6 TD golffi ja en tiedä näistä turbo hommeleista oikeastaan mitään jotan pyydän apua täältä.
Asiani on seuraava: Eli autossa on nyt ilmeisesti by-pass venttiili ja kysyisinkin seuraavaa eli jos asennan dumpin niin miten sen asentaminen tapahtuu ja mitä siinä täytyy ottaa huomioon ja pitääkö by-passi poistaa jotenkin käytöstä-miten?
Kiitos vastauksista - T: Jore
dumppi TD golffiin.
5
1222
Vastaukset
- Sinä elittelet
>Elikkä mulla on...
>Eli autossa on
>eli jos asennan
Miksi? - fhilkfyh
Minä puolestani olen ajatellut ryhtyä valmistamaan äänigeneraattoreita, jotka pitävät samanlaisia ääniä kuin nuo venttiilit. Muuta selitystä ei yleensä noiden asennuksiin ole löytynyt, kuin että ääni pitää saada.
- Jorkka.
äänigeneraattori, niin rupeaa seisomaan kun ajan kylillä. Laitatko siihen oikean pihahdusäänen, please. Myisiköhän tuo aiheen aloittaja tuon td golffinsa mulle, jos myy niin laitetaan siihen 4 dumppia niin on mahtavat turbopihinät ja paukkeet. aah, tsuuh, phiii
- lisää
miksette polta sitä ääntä suoraan cd:lle . voitte sitten vääntää volumet kaakkoon kun niitä pikku ritsoja on siellä tien varressa ihailemassa kylän kovinta thyynäriä , säästäishän siinäkin ne vähät viikkorahat..
- on kattonu
lisää kirjoitti:
miksette polta sitä ääntä suoraan cd:lle . voitte sitten vääntää volumet kaakkoon kun niitä pikku ritsoja on siellä tien varressa ihailemassa kylän kovinta thyynäriä , säästäishän siinäkin ne vähät viikkorahat..
liikaa on pojat kattonu huimapäitä, vai mikä se oli?
autot ja muropaketeista saatavat lelut on erikseen. ei kannata peltiin rakastua, auto on kulkuväline!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141