LDG:n verkostoijille ovat yhtä paskaa.
Menoja, niitäkin on yllin kyllin. Mm. jos bisnes jatkuu, "eläkerahastoonkin" on maksettava huimia summia, sekä verot ym. menot (kirjanpitäjälle/tilitoimistolle jne.)
Saattaa sitä käteen jäädä vähän enemmän kuin duunarilla, mutta työpäivät on pitkiä, kun joutuu yhtenään ravaamaan läpi Suomen kaikenmaailman koulutuksissa ym. kusetustilaisuuksissa.
LDG:n infoissa hehkutellaan näillä palkioilla, mutta ei lainkaan puhuta menoista, esim. veroista ja eläkemenoista.
Esim. menestyvä LDG-verkostoija menettää ensimmäisen viikon tulonsa verottajalle, seuraavat kolme viikkoa on puhdasta fyrkkaa, mutta ei sekään kauan kun iskevät nämä eläkemenot.
Ja tuolla 75 eurolla saa huomattavasti enemmän tavaraa esim. luontaistuotekaupoista kuin Naturesilta, että kyllä tosiaan Naturesilla/LDG:llä tämä kusettamisen taito osataan!
Nuo Nature's Ownilta saatavat korvaukset
3
590
Vastaukset
- Asiantuntija
Esim. luontaistuotekaupassa maksaa 5-6 € 160 kpl
merileväpuriste, kylmien vesien merilevää jossa
on HUOMATTAVASTI enempi alkuaineita kuin allaskasvatetuissa Spiruliinassa. Verkostoissa hinta on 50-60 € 90 kpl purkki!! Siis noin
15 kertaa kaalliimpi ja lisäksi koostumus huomattavasti huonompi!!- Rauli
Minulla itselläni kasvoi lihakset kun käytin NO:n shampoota. Äidilläni oli luun murtuma mutta kun hän söi NO:n tuotteita hän parani 10 - 20 kertaa nopeammin kuin mmuten. Ja siitä hinta laatu suhteesta että ok esim shampoo maksaa 7E 500ml mutta siinä onkin glyserium deliriumia! eli sehän on yli 3kertaa halvempaa kuin joku pantene proV ja eikä siinä vielä kaikki kun olen tarpeeksi käyttänyt NO:n tuotteita ja tullu niiden ansiosta fyysisesti ja henkisesti lähes ikäänkuin teräsmiehen tasolle on mulle jo rahaakin kertynyt ferrariin johon muuten meinaan pistää nätit NO merkit oviin.Ja vielä kysymys kaikille NO:laisille että kun olen ajatellut ottaa ison NO tatuoinnin niin mihin se kannattaisi laittaa?
- Hillobulla
Rauli kirjoitti:
Minulla itselläni kasvoi lihakset kun käytin NO:n shampoota. Äidilläni oli luun murtuma mutta kun hän söi NO:n tuotteita hän parani 10 - 20 kertaa nopeammin kuin mmuten. Ja siitä hinta laatu suhteesta että ok esim shampoo maksaa 7E 500ml mutta siinä onkin glyserium deliriumia! eli sehän on yli 3kertaa halvempaa kuin joku pantene proV ja eikä siinä vielä kaikki kun olen tarpeeksi käyttänyt NO:n tuotteita ja tullu niiden ansiosta fyysisesti ja henkisesti lähes ikäänkuin teräsmiehen tasolle on mulle jo rahaakin kertynyt ferrariin johon muuten meinaan pistää nätit NO merkit oviin.Ja vielä kysymys kaikille NO:laisille että kun olen ajatellut ottaa ison NO tatuoinnin niin mihin se kannattaisi laittaa?
kasvoi korvien väliin nauhuri, kun käytin NO-shampoota. Visiiin se liukeni kallon läpi aivoihin ja poisti sieltä kriittisyyspisteen. Joka kerran kun avaan suuni, se toitottaa helvetinmoista verkostoilotulitusta. Mummot kadulla hyppii riemusta kun kuulee sen ja mähän en jätä tilaisuutta käyttämättä, vaan myyn heille samantien tuotteita.
Mä laitoin NO tarran kaverin auton oveen, kun sillä on hienompi auto. Omaan laitan vuoden päästä, kun teen ensin kovasti hommia ja jätän nykyisen paskatyöni, että voin sen auton ostaa.
Laita se tatuointi perseeseen, niin minäkin tein. Jos joutuu linnaan, niin kukaan ei pane pyllyyn, kun ne tietää että peppu on Luonnon Oma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001