Onko Turussa ketään ketään, joka haluaisi vähän piiskata viisikymppistä naista.
piiskaa turussa
21
3141
Vastaukset
- -kanerva-
Onks sul stringit jalassa. Mikä kuppikoko?. Mulla pääsiäismuna jo seisoo.
- Dominiscus
...muuten ehkä jo sitä tehtykin.
- Kuriton
Vieläkö turun seudult löytyisi piiskaajaa? Ikää mulla olis 20vuotta
- Anonyymi
Hei! Vieläkö olet etsimässä piiskaajaa?
- Anonyymi00029
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Vieläkö olet etsimässä piiskaajaa?
Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa
Tule Vaasanlääniin asumaan minun kansani saat piiskaa joka päivä mutta minä tule komennoida sinlle annaa minullekin piiskaa!
- ripatti
Sori, lukulasit teki kepposet. Luin piispaa… palaan normaali hörhöjen pariin.
- Anonyymi00031
Hyvä spede Hyvä
- Anonyymi00028
Kyllä
- Anonyymi00032
Olisiko Turun seudulla tätiä joka antaisi kuria.
- Anonyymi00034
Kerro tarkemmin toiveistasi, voin ehkä auttaa. Olen 65v. Mies ja annan mielelläni, jos kaipaat perinteistä selkäsaunaa paljaalle takapuolelle. Mihinkään bondake juttuihin en lähde, mutta perinteisen kotikurin osaan oikeen hyvin. Terveisin Markus setä
- Anonyymi00035
Missä päin markus setä asustelee.Olen kuriton pojan vintiö aina pahat mielessä aattelin jos selkäsauna auttaisi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Missä päin markus setä asustelee.Olen kuriton pojan vintiö aina pahat mielessä aattelin jos selkäsauna auttaisi.
Markus setä antaa vain naisille, valitettavasti. Mutta kiva että kysyit.
Tarvitsen kunnon kotikurin määrätietoiselta naiselta määräys vaatteet pois nurkkaan.Tuoli ja emäntä ovat valmiina määräys tätin eteen polvelle läiske pakaroille kunnolla poika itkee ja pyytää anteeksi.Iälläsi koollasi ei väliä.
- Anonyymi00038
Olen pääkaupunki seudulla asuva 54v. Nainen. Olisiko luotettavaa miestä antamaan selkäsaunan takapuolelle. En ainakaan heti ekalla kerralla ole valmis muuhun.
- Anonyymi00040
Olen 60v siisti hoikka mies läheltä Saloa minun kanssa sopii aivan hyvin sinun haluamallasi tavalla.
- Anonyymi00042
Sinä pääkaupunki seudulla asuva 54v. Nainen miten sinuun saisi luotettava mies yhteyttä että pääsisin antamaan juuri sinulle sitä haluamaasi selkäsaunaa?
- Anonyymi00045
Sinä pääkaupunki seudulla asuva 54v. Nainen miten sinuun saisi luotettava mies yhteyttä että pääsisin antamaan juuri sinulle sitä haluamaasi selkäsaunaa?
- Anonyymi00039
Moi. Totta kai Haluaa.. M.
- Anonyymi00043
Löytyy kyllä...
- Anonyymi00044
Löytyy kyllä
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911