NOLOT! JOS anna on sairaana ei se tietenkään mene keikalle. se ajattelee fanejaan. eikai fanit halua kuulla sairasta annaa. keikat hoidetaan heti annan terrvehdittyä... miks anna peruis huvikseen keikkoja kun se saa niistä rahaa :D voi jumalauta mitä juttuja täällä :D ja sit se että media suojelee annaa... se on niin naurettava väitös.. Eihän lauri tähkän yms keikkojen peruuntumisesta myöskään ole lehdissä! miksi olisi?? keikkojen peruminen on tervejärkistä jos on sairaana!! sen tekee fiksu ihminen joka ymmärtää, että mitä enemmän keikkoja laulaa sairaana sitä enemmän niitä joudutaa pitkällä tähtäimellä perumaan. ja kaikki muutkin asiat mistä vaan pystytte repimään paskaa annasta on niin säälittävää.. ihan koskettavaa ja liikuttavaa...kateus on todella inhottava tunne ja olen itsekkin syyllistynyt siihe, mutten silti ole joutunut näin alhaiselle tasolle... haukkumaan muita suomi24 jotta tulisi parempi mieli... heh
HUOMIO!
5
283
Vastaukset
- murkku on
vihainen :DD
- taitaa olla
hilloviikot;))))
- ainoa nuori artisti
eikä myös Suomessakaan. Eli miksi pitää olla kateellinen juuri Abreulle? No oke.
Siin mielessä. Joidenkin pitää nytkin tehä tuplasti enemmän töitä uransa eteen, kun taas Anna tuli Idolsin kautta ja levy-yhtiö päättää sen asioista.- EiNiinIsoH
IsoA vetää kipeenäkin,näin oon kuullut,mut toisaalta sehän RAKASTAA sitä hommaa. ;D
- työstään,
EiNiinIsoH kirjoitti:
IsoA vetää kipeenäkin,näin oon kuullut,mut toisaalta sehän RAKASTAA sitä hommaa. ;D
eikä ole kuin puolet Hollywood nuorista tähdistä.
Työ ei kunnolla maistu, mutta pitää silti olla joka paikassa esillä. Juhlintaa, juhlintaa, glamouria ja kuvia. Täyttä paskaa, mikä halventaa alaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764