Tiedätteko, että miten saa world trade center tornit flight simulator 2004 versiossa? Oon nähnyt niitä torneja kaikissa youtuben videoissa ja video teksteihin on erityisesti lisätty että se on flight simulator 2004 versio. Jos tornit saa jotenkin lisättyä niin voitteko kertoa?
Flight Simulator 2004
1
323
Vastaukset
- eräs nordiccilainen
ne tornit on siis scenery.
Sellaisia sceneryjä löydät esimerkiksi www.avsim.com
Rekisteröidy sinne, se on täysin ilmaista, ja sen jälkeen voit imuttaa valtavasti erilaisia lentolaitteita tai noita sceneryjä. Eli napsautat ensiksi sieltä ylärivistä löytyvää file libary painiketta ja sitten siihen hakukenttään kirjoitat vaikka world trade center. Ole sitten tarkkana että lataat FS2004 version ettet yritä vahingossa asentaa jonkun muun FS version torneja.
Asennukseen saat ohjeet yleensä pakettien mukana tulevissa readme tiedostoissa, eli en ala sitä tässä nyt erikoisemmin neuvomaan.
Ne scenet ja lentokoneet tulee yleensä .zip paketeissa ja ensin avaat sen paketin ja sitten asennat ne sisälmykset oikeisiin kansioihinsa jotka löytyvät FS9 pelikansion sisältä.
Aloita nyt tuosta ensiksi, koska tiedän että kun kysyt tuollaista, olet vielä aloittelija. Sen jälkeen kun ole selvittänyt tuon ongelman, voin antaa muita osoitteita tms. mistä löytää myös noita sceneryjä tai lentokoneita. Tällä hetkellä ne vain sekoittaisivat lisää :D
Ai niin, ja vielä yksi osoite www.fsnordic.net on sellainen osoite mikä sinun kannattaa, ja on lähes pakko käydä tsekkaamassa. Kyseinen sivusto on suomalainen pelkästään lentosimuihin ja melkeinpä pelkästään FS sarjalle omistettu sivusto, ja sieltä saa helposti neuvoja jos jokin ongelma käy ylivoimaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463919Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162723Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342679En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm71117Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441092- 80986