laihduin tosi hyvin näillä

chilly bianca

itse sain laihdutettua noin varmaan vähän yli 10 kg näillä luontaistuotteilla ja jipoilla.

-aloe veraa 2-3 rkl päivässä, laittaa aineenvaihdunnan toimimaan, puhdistaa ja piti ruoansulatuksen TOSI hyvin käynnissä.

-Molkosan ja psylliumkuidut. Molkosania myös pari kertaa päivässä noin 1 rkl ja illalla vielä psylliumkuidut veteen sekoitettuna

-hyvät rasvahapot (pellavansiemenöljy ja oliiviöljy) joka päivä pari lusikallista ruoan sekaan, auttoi oloon ja hyvät rasvat kuulemma jopa vilkastuttavat rasva-aineenvaihduntaa, mulla ainakin auttoi...

-e-pillerit ovat monilla lihottaneet, joillain kilot lähtivät helposti kun jättivät pillerit pois

-liha-ja maitotuotteet minimiin. Maidot jätin pois, koska huomasin et ruoansulatus hidastui. Viilit yms hapanmaitotuotteet ihan ok.

-liha ihan minimiin, tosi pienet annokset, ja pelkästään täysjyväviljoja

-käytin myös välillä (pidin tosin taukoja) kaupasta ostamiani detox-kuureja, ne vilkastuttivat aineenvaihduntaa ja poistivat kuona-aineita ja kiloja lähti myös.

-join paljon vettä ja maitosuklaan vaihdoin tummaan suklaaseen- ja sallin itselleni aina vähän sitä (joka ikinen päivä itse asiassa) josta todella tykkäsin, siksi en viitsinyt luopua suklaasta, kun tiesin, että hirveä himo tulee kuitenkin, joten ei kannata kieltää suurinta herkkuuan itseltään, sillä tavalla "hullut rohmuamisetkin" pysyvät aisoissa.

-merilevästä (spirulina ja kelpasan) olivat myös avuksi, pitävät kilpirauhasen toiminnan hyvänä, varsinkin tuo kelpasan, niistä saa hyvin vitamiineja ja mineraaleja ja nälkä pysyy poissa. Vuorottelin spirulinan ja kelpasanin kanssa ja edelleen käytän niitä.

noni-kasvista on myös monilla hyviä kokemuksia (en ite tosin käyttänyt), noni puhdistaa ja laittaa kuonat kulkeutumaan pois kehosta, piristää ja kohentaa oloa. Hyviä laihdutuskokemuksia nonista löytyy ainaski netistä runsaasti...

aloitin kävelemisen päivittäin, se on itse asiassa todella mukavaa, varsinkin jos kuuntelee mielimusiikkiaan samalla.

3

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo...

Tieteellisistä tutkimusten tuloksien pohjalta on viime aikoina mm. raportoitu, että:

- maito nopeuttaa ruuansulatusta, maitotaloustuotteita runsaasti käyttävät ovat keskimäärin laihempia kuin muut

- detox-kuureilla ei ole mitään merkitystä, niistä hyötyvät vain niiden kauppiaat

- liiallisesta veden nauttimisesta ei ole mitään hyötyä, mieluumminkin päinvastoin

- proteiini (mm. liha) lisää kylläisyyden tunnetta, ja näin tulee syötyä vähemmän ja kenties laihduttua

Noita kaikkia käyttämiäsi luontaistuotejuttujen hyötyä epäilen myös suuresti. Sen sijaan hyvät öljyt ja tumma suklaa ovat tutkitusti hyviä ja terveellisiä aineita.

Eiköhän se kuitenkin ole tuo liikunnan lisääminen ja yleensä ruokamäärien tarkkailu, mikä sinutkin on laihduttanut.

• vaikkapa

pelkällä vedellä, eikä maksa paljoa!

Kysymys on PYSYVIEN elintapojen muutoksesta, jotta PYSYY IHANNEPAINOSSA,eli painonhallinta on se vaikea juttu.

Itse laihdutin ihannepainooni ruokavaliomuutoksilla ja liikunnalla ja vuoden olen jo pysynyt samoissa mitoissa.

Ei ole oikotietä onneen!

• -15%

Proteiini on erittäin tärkeää elimistölle ja aineenvaihdunnallekin, eikä lihaa kannata tuosta noin vain eliminoida ruokavaliostaan. Tottakai ne pekonit ja punaiset lihat voisi vaihtaa valkoiseen lihaan (linnut), riistaan tai mereneläviin (kalat, simpukat, ravut...). Lihasta saa b-vitamiineja, jotka on erittäin olennaisia elimistön sokeriaineenvaihdunnalle ja kylläisyydentunteelle sitä myötä. Iho ja vastustuskykykin hyötyy lihan ja kalan nauttimisesta.

Maitotuotteissa on usein aika tavalla sokeria, ja jos sattuu kärsimään laktoosi-intoleranssistakin, niin tokihan niiden jättäminen pienentää mahaa, kun ylimääräinen ilma häviää. Maidosta saa kuitenkin kalsiumia, joka tutkitusti edistää painonhallintaa ja joka ilmeisesti hillitsee rasvan imeytymistäkin. On tietty mahdollista hankkia kalsiuminsa muualta kuin maidosta.

Detox-kuurit on varmasti kivoja vaakalukemien kannalta, mutta ne voi työllistää suotta sairaalahenkilökuntaa tai pahimmassa tapauksessa hautaustoimistoja, kun kehosta huuhtoutuu tärkeitä kivennäisaineita. Kannattaa varoa myös ylenmääräistä vedenjuontia - sillä on ihan sama vaikutus. Ihan suotta ihmiset lähtevät pelleilemään, kun keho voi puhdistua ihan terveellisillä elämäntavoillakin. Kuona ja myrkyt on usein rasvaan sitoutuneena, joten niiden poistumiseen ei tarvita muuta kuin laihtumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3694
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2038
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      92
      1584
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      101
      1344
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1205
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1084
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      100
      1080
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      87
      814
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe