saako helsingin seuduilta mistään halpoja pakastehiiriä viljakäärmeelle? eläinkaupan hinnat on aika rapeita..
Mitä virikkeitä voisi keksiä käärmeen akvaarioon?
kiitos
Viljakäärmeelle
5
746
Vastaukset
- --------
Laita ostoilmoitus herppi.nettiin.
Käärmeet eivät tarvitse virikkeitä. Piilopaikat riittävät.- viljaneito
Kyllä käärme virikkeitäkin tarvii, ei riitä että terran pohjalla on kukkaruukku jonne mennä piiloon.
Oman käärmeen terrassa on erilaisia oksia, kasveja ja tekokasveja sijoiteltu ympäri terraa ja terran katosta roikkumaan että käärme pääsee kiipeilemään ja saa pidettyä itsensä kunnossa.
- on edullisia
jo ihan tilattunakin. Tietty jos yhelle käärmeelle ruokaa hankkii, niin minimitilauksena tulee aika paljon sapuskaa kerralla.
Täällä meilläpäin aikuinen pakastehiiri maksaa 2.30 euroa, kyllä noilla hinnoilla vielä yhden ruokki, mutta ei pariakymmentä.
terraan kannattaa laittaa piiloja ja oksia kiipeilyä varten. Tosin kaikki viljakäärmeet eivät ymmärrä kiipeilyn päälle. Mutta kivahan se on, että terrassa on muutakin kuin joku piilo ja pohjamatskua.- peppez
virikkeiksi voi laittaa juuri oksia joiden päällä kiipellä ja makoilla. myös erilaiset muoviset kasvit tuovat suojaa ja piilopaikkoja.
omalla käärmeelläni on pieni ns. uima-allas jossa on myös kaloja=) vesipumppu on kuitenkin kannattava ostos ettei vesi aivan ummehdu.
myös kiviä (isohkoja) kannattaa terraan laittaa, helpottaa esimerkiksi nahan vaihtoa.
- halpodfgy
Helsingistä tästä matelija talosta -tropicario-'sta saa halvalla pakastehiiriä, se on jossain stuurenkadun varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470