Kiina antaa rakkautta

lemmikille

4

499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Phou

      Niinkun olen aina sanonut: Kiina ja kiinalaiset boikottiin... Luulisi niiden kiinnittävän huomiota ihmis- ja eläinoikeuksiinsa kun koko maailma kääntäis selän niille.
      Tuloksia ei saa kun kovalla kädellä.

      • väkeä...

        Kiinahan itse aina yrittää saada tuloksia kovalla kädellä, niin totta että myös heidän toimintaansa tulisi puuttua samalla mitalla.

        Mikäköhän on siellä ja monessa muussakin vastaavassa maassa mennyt vikaan, kun ei tunneta inhimillistyyttä eläviä olentoja kohtaan juuri lainkaan...Satuin eilen näkemään eräässä aasialaisessa matkailuohjelman tyyppisessä myös melko ikävän näköistä käärmeen käsittelyä, ei jäänyt hyvä mieli ja mietin että tarvitseeko tuollaisia edes lähettäää, varsinkaan lasten katseluaikaan.


      • tuuli64
        väkeä... kirjoitti:

        Kiinahan itse aina yrittää saada tuloksia kovalla kädellä, niin totta että myös heidän toimintaansa tulisi puuttua samalla mitalla.

        Mikäköhän on siellä ja monessa muussakin vastaavassa maassa mennyt vikaan, kun ei tunneta inhimillistyyttä eläviä olentoja kohtaan juuri lainkaan...Satuin eilen näkemään eräässä aasialaisessa matkailuohjelman tyyppisessä myös melko ikävän näköistä käärmeen käsittelyä, ei jäänyt hyvä mieli ja mietin että tarvitseeko tuollaisia edes lähettäää, varsinkaan lasten katseluaikaan.

        Kiina sallii kaikki julmuudet. Pienet lapsetkaan eivät jää paitsioon. Eläimillä ei ole mitään arvoa. Tiedän kun ystäväni ovat matkailleet Kiinassa työnsä puolesta. Materialismi on kiinalaisille tosi tärkeätä. Kaikenmaailman hilunvitkuttimia kiikkuu jokaisella....pari vuotta sitten oli IN kasvattaa pitkät varpaankynnet, joita sitten "maskeerataan". Itse en matkustaisi Kiinan, enkä muuallekkaan maihin, joissa eläimiin kohdistuvat julmuudet ovat "sallittuja". En lähde Espanjaan: vinttikoirien julman kidutuksen takia. Boikotoin kaikkea, minkä tiedän vaikuttavan eläinten, lasten tai yleisen väryyden ...ei koskaan saada pois kitkettyä. Mut en valitse omassa elämässä niitä valintoja, jotka edesauttavat moista.
        Väryyttä, väkivaltaa ja kaikkea mikä inhimilliselle ihmiselle on tärkeätä ei saada koskaan pois. Mut valintoja voimme tehdä. Ne ei valitettavasti näy. Koska ne ihmiset, jotka eivät toimi niin, eivät ole näillä palstoilla. Ne ovat pinnallisimmilla puolilla. Kun ei kosketa itseä, ei haittaa -mentaliteetilla.
        Tehkää valintoja...vaikka ne tuntuisivat pieniltä....KIITOS!


    • on ihmeellista asiaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe