Itse pelaan mahdollisesti pari tuntia päivässä nettipelejä konsolilla, on kuitenkin päiviä ja viikkoja etten pelaa mitään. Avopuolisoni valittaa koko ajan että olen pelikoukussa/peliriipuvainen. Hän itse katsoo kaikki mahdolliset hömppösarjat illasta ja mitkä tulee päällekkäin niin nauhoittaa loput. Ja loppuajan pyörii kaikenmaaliman chateissä ja facebookeissa tuijottamassa ja kyttäämässä toisia muijia onko niiden perseet levinneet. Näihin toimiin menee ainakin 5-10h päivässä. Ja minä olen se paha peliriipuvainen jonka takia voi jäädä ainakin yksi kauniit&rohkeat jakso viikossa väliin. Voi saatana sanon minä. MIKSEI koskaan puhuta TV-riipuvaisista ??? Eikö se ole samaa paskaa kaikki. Heti jos se ruutuun tuijottaminen on mielekästä ja hauskaa (pelaaminen) niin heti niistä puhutaan siihen sävyyn että pakko olla riipuvainen. Kaikkia ei vaan kiinnosta kaikki aivottomat ohjelmat mitä media meille työntää !!!
Pelaaminen
2
1150
Vastaukset
- Vanhempi ihminen
En ole asiantuntija, mutta ajattelin vastata. Mielestäni olet vastuuntuntoinen kun otat asian esille. Mietit itse oletko peliriippuvainen.
Avopuolisosi on enemmänkin riippuvainen kuin sinä, mielestäni.
Ehkä teidän kannattaisi yhdessä etsiä "yhteinen sävel/"riippuvaisuus"/ harrastus/...?
Tiedän, tiedän, tiedän, tiedän ja tiedän tai oletan, luulisin, arvelen (koska olen vanhempi) mutta ehkä voisitte ruveta yhdessä miettimään jotain hyödyllistä toimintaa esim. ympäristö/kehitysapu/lasten- tai vanhusten- tms oikeudet/olisi hyvä, tai mikä teillä on sydäntä lähinnä/ ? tms. Mielestäni olet vastuuntuntoinen ja asiota enemmän pohtiva ja luulisin, että voisit aikaansaada todella mielenkiintoisia ratkaisuja, jotka johtaisivat johonkin "suurempaan/hyödyllisempää/glopaalisesti kehittävämpään/ kansainvälisempään/... tms. - riipuvainen mitä sit..
katon vaan salattuja elämiä arkisin puoli kaheksalta mutta voi vittu ko se jäi kesä tauolle vähäks perseestä saatana.. kaunarit on semmosta paskaa aina. Hurjat poliisivideot on pakko kattoa aina näkee jenkki touhua ja hyviä leffoja.. muuta sit ei tuu katottua ehkä tunnin vietän telkun kahtomiseen aikaa riippuu riipuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808