Mielestäni laajalammella asuu Mikkelin pohjasakka.Siellä vaan juodaan ja naidaan ja varastetaan autoja.
Laajalampi slummialue
5
1066
Vastaukset
- juissi
Itse asustelen Laajalammella, keskustan päädyssä ja meidän talossa ei ainakaan asu muita kuin eläkeläisiä, lapsiperheitä ja luultavasti muutama opiskelija. Olen siellä vuoden asunut ja koskaan ei ole ollut minkäänlaista häiriötä. Joten en menisi talomme asukkaita pohjasakaksi kutsumaan. Päinvastoin, ihmisiä, joilla ei ole muuta elämää kuin kirjoitella turhanpäiväisiä tekstejä nettien keskustelupalstoille taitavat olla sitä pohjasakkaa?!
- mies savosta
Siksi varmaan viihdytkin siellä niin hyvin, pervo?
- wmm
Yllättävä tieto. Siellä onkin siis kaupungin vuokra-asuntoja, vai kuinka?
- loco
ei saa haukkua lähiöasukkeja.
varsinkin pienissä kaupungeissa tuntuu olevan yleistä. kyl helsingissä,mansessa ja turkusessa kaupungin taloissa varmaan asuu 90% ihan KUNNON väkeä.
tiedän koska olen itse asunut.
Pienemmistä kaupungeista en tiedä koska niissä en oo asunut mutta kyllä aina kuulee samansuuntaisia kommentteja.
- työmies
Ihan kunnon ihmisiä Laajalammella asuu. Ainakin ne ketkä minä tunnen. Ja ei kai siinä naimisessa mitään vikaa ole, mukavaa puuhaa. Yhtään eläkeläistä en kyllä sieltä tunne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057