MTV:n kanava-

paketti!!!!!!!!!!!!!!

Voi helvetti,nyt peruin sen eilen.Miten jumal... faktassa voidaan näyttää jo kolmannen kerran uusintaa samoista ohjelmista kun homma alkoi marraskuulla yhden kk:n tekstit pois.Nyt en kyllä enää tilaa sitä pask.. voi mitä sontaa ava itkettää idioottimaisuudellaan leffat aivan onnettomia voi perse mitä huijausta.

9

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kypsentynyt

      Puoltoista vuotta kattonu plus-tveetä
      Alkaa jo tökkimään pahasti kaikki vaan uusintaa
      uusinnan perään. Eipä taida MTV-llä olla kuin parikymmentä vanhaa vhs-kasettia joita pyöritetää
      päivästä toiseen,sillä kuvan laatu on huonon VHS-kasetin tasoa, näkyy myös mt3 kanavilla laatu pudonneen, mainokset kyllä näkyy hyvin mutta muu onkin sitten toisinaan täyttä mössöä.
      Kiitos ylelle heillä heillä kuvan laatu parantunut huomattavasti ja jopa tekstityksetkin toimii. plus-tv lähti eikä tule takasin

      • fdssfd

        Minä olen tyytyväinen maikkarin pakettiin.
        Varsinkin Ava, Scifi ja Leffa kanavat ovat hyviä.
        Ainostaan että tänään(kin) Avan ohjelmatiedot eivät myöhäisillassa pitäneet paikkansa todellisuuden kanssa, mutta mitäs pienistä.

        Ja niistä uusinnoista puheenollen; Katselkaa vaan kuinka moni ns. "tavallisilla" kanavilla on uusintoja viikon aikana. voitte yllättyä. Melkein kaikki loppuviikosta ja viikonloppuna esitettävistä ohjelmista on uusintoja samalla viikolla esitetyistä ohjelmista. Nih.

        No onneksi voi kukin päättää näistä maksullisista kanavista, mitä katsoo ja mitä ei, ja huom. Mistä maksaa.

        Näin ei ole Ylen kanavien laita.
        Minä en katso juuri mitään ylen kanavista ikinä. Ja silti maksan kiltisti telkkariluvan.
        Ainoa on Kuningaskuluttajat ja Kotikatu. Mutta nekin voi katsoa verkon Areenalta.

        Tosin taas Areenakin rahoitetaan lupamaksuista, mutta jos sais päättää niin voisin noista kahdesta ohjelmasta luopua ihan kivuttomasti. En maksaisi kahdesta ohjelmasta/viikko vuosimaksua parisataa.
        Aika kalliita ohjelmia.


      • vaadi.Minäkin olen nainen
        fdssfd kirjoitti:

        Minä olen tyytyväinen maikkarin pakettiin.
        Varsinkin Ava, Scifi ja Leffa kanavat ovat hyviä.
        Ainostaan että tänään(kin) Avan ohjelmatiedot eivät myöhäisillassa pitäneet paikkansa todellisuuden kanssa, mutta mitäs pienistä.

        Ja niistä uusinnoista puheenollen; Katselkaa vaan kuinka moni ns. "tavallisilla" kanavilla on uusintoja viikon aikana. voitte yllättyä. Melkein kaikki loppuviikosta ja viikonloppuna esitettävistä ohjelmista on uusintoja samalla viikolla esitetyistä ohjelmista. Nih.

        No onneksi voi kukin päättää näistä maksullisista kanavista, mitä katsoo ja mitä ei, ja huom. Mistä maksaa.

        Näin ei ole Ylen kanavien laita.
        Minä en katso juuri mitään ylen kanavista ikinä. Ja silti maksan kiltisti telkkariluvan.
        Ainoa on Kuningaskuluttajat ja Kotikatu. Mutta nekin voi katsoa verkon Areenalta.

        Tosin taas Areenakin rahoitetaan lupamaksuista, mutta jos sais päättää niin voisin noista kahdesta ohjelmasta luopua ihan kivuttomasti. En maksaisi kahdesta ohjelmasta/viikko vuosimaksua parisataa.
        Aika kalliita ohjelmia.

        ja silti tuo ava on aivan onneton.Se on tosi tyhmien akkojen kanava.


      • Tosi tyhmä akka
        vaadi.Minäkin olen nainen kirjoitti:

        ja silti tuo ava on aivan onneton.Se on tosi tyhmien akkojen kanava.

        Nyt meitä on sitten jo kaksi


      • Eräs vain
        Tosi tyhmä akka kirjoitti:

        Nyt meitä on sitten jo kaksi

        Meillä ei edes näy AVA mutta sen verran olen katsonut sen ohjelmatietoja etten näköjään mitään menetä vaikkei sitä näkis. pelkkää Tyra Banksia, olet mitä syöt ja sillä siisti, jotka ovat tulleet jo muilta kanavilta.

        Miksi naisia pidetään idiootteina joita ei kiinnsota muu kuin ulkonäkö ja siivous? Tai sitten joku pintapuolinen vaate/muoti/ ym amerikkalainen paska?


      • tosi tyhmä akka
        Eräs vain kirjoitti:

        Meillä ei edes näy AVA mutta sen verran olen katsonut sen ohjelmatietoja etten näköjään mitään menetä vaikkei sitä näkis. pelkkää Tyra Banksia, olet mitä syöt ja sillä siisti, jotka ovat tulleet jo muilta kanavilta.

        Miksi naisia pidetään idiootteina joita ei kiinnsota muu kuin ulkonäkö ja siivous? Tai sitten joku pintapuolinen vaate/muoti/ ym amerikkalainen paska?

        käsitit vähän väärin.
        Tarkoitin että olen tosi tyhmä akka, kun PIDÄN AVAsta.

        Edellinen viittasi että se on tosi tyhmien akkojen kanava. Siis minun :=)

        Ainoastaan kun sitä pääsisi joskus katsomaan. Ette siis todellakaan ole menettäneet mitään.
        Kuva säröilee ja hajoaa ja tekstit tulee miten sattuu.


    • MorCraban

      Kaikissa kanavapaketeissa on ihan sama juttu. Samoja ohjelmia uusitaan monta kertaa. En tiedä kuinka usein mahtavat uusia tarjontaansa, mutta onneksi tilanne ei ole yhtä paha kuin joskus filmtv:n aikoina, sieltä tuli kuukaudessa ehkä yksi uusi elokuva ohjelmistoon, sitten se pysyi ohjelmistossa ainakin vuoden :(

      Elikkäs olen ainakin itse ihan tyytyväinen tähän maikkarin kanavapakettiin. Leffalta tulee silloin tällöin jokin katsottava elokuva, fakta ja max ovat jääneet vähemmälle katsomiselle, junior on lasteni suosikki, avaan en ole vielä tutustuntu, scifi on aivan nerokas kanava (Babylon 5 on ehkä kaikkien aikojen paras scifi sarja) ja sarjalta tulee klassikko ja kultti sarjoja.

      • tosi tyhmä akka

        Tuo Scifi on kyllä hyvä. Siinä yhdistyvät minun ja pojan (juuri 18 v) mieltymykset. Leffa kanavakin tarjoaa mielestäni ihan hyviä elluja. Sitten Sarjalta on huippu Muotitalo. minkä uusintoja jäin kaipaamaan kun joskus yleltä muistaakseni tuli.

        Nyt naristaan uusinnoista, mutta tietäisitte vain kuinka paljon uusintojen toivomuksia yleisillekin kanaville tulee.
        Mitäs jos Metsolatkin tulevat lähiaikoina Sarjalta.
        Sitten sais tulla vaikka Rintamäkeläiset ja Heikki ja Kaija, Hynttyyt yhteen.
        tosin tuolta ei kai kotimaisia tule. harmi.
        Avalta tulee hyviä ohjelmia myös, mutta harmittaa kun sen kuva on ollut hajalla ja tekstit hukassa nyt viikonlopun aikaan ainakin.


      • JJRA
        tosi tyhmä akka kirjoitti:

        Tuo Scifi on kyllä hyvä. Siinä yhdistyvät minun ja pojan (juuri 18 v) mieltymykset. Leffa kanavakin tarjoaa mielestäni ihan hyviä elluja. Sitten Sarjalta on huippu Muotitalo. minkä uusintoja jäin kaipaamaan kun joskus yleltä muistaakseni tuli.

        Nyt naristaan uusinnoista, mutta tietäisitte vain kuinka paljon uusintojen toivomuksia yleisillekin kanaville tulee.
        Mitäs jos Metsolatkin tulevat lähiaikoina Sarjalta.
        Sitten sais tulla vaikka Rintamäkeläiset ja Heikki ja Kaija, Hynttyyt yhteen.
        tosin tuolta ei kai kotimaisia tule. harmi.
        Avalta tulee hyviä ohjelmia myös, mutta harmittaa kun sen kuva on ollut hajalla ja tekstit hukassa nyt viikonlopun aikaan ainakin.

        Kyllä kanava löytyy, mutta vain formuloiden ajan.
        Leffakanavilta tulee joskus jotain leffaa mitä jaksaa katsoa (mallia great escape, rambot tms).

        Mutta muuten alkaa aika vähiin jäämään ohjelmat ja jaksot joita haluaa katsoa, ei plusTV:tä meillä formuloiden loputtua.

        PS. huonomminkin voisi olla, oletteko katsoneet mtv:n ohjelmia (music television...)

        Siellä esitetään viikossa parhaimmillaan 3kertaa sama jakso ja sitten ensiviikolla ehkä joku toinen jakso ja 4-5viikon jälkeen palataan taas ensimmäiseen jaksoon ja tätä on jatkunut jo yli 6kk....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe