laskutus

nummeero

Mulla on laskutuspohja jossa on laskunumero. Haluaisin pohjaan juoksevan numeron, niin että kun teen laskun ja tallennan asiakkaan nimellä,niin pohjaan tulee automaatisesti seuraava numero.osaiskihan joku neuvoo kuinka teen. versio excel 97

Kiitokset

7

1932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

      tuota en lähde nyt neuvomaan, mutta jos ilmainen suomenkielinen laskutusohjelma kelpaa niin tutki lisää tuolla:

      http://www.liiketoimintasovellus.fi/

      Siinä saat numerot ja viitteet ja tuotteet helposti laskulle...

      :)

    • ThisWorkbook moduuliin...
      muuta solua mihin haluat laskurin, nyt solu A1...

      Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean)
      Range("A1") = Range("A1") 1
      End Sub

      • nummerooo

        Terve Kunde,

        Kiitokset ohjelma pätkästä. Yritin laittaa sen excel 2007, mutta jokin mättää. eli

        avasin this workbook modulin ja kopioin ohjelmapätkän siihen ja tallensin. avasin ohjelman ja tein siihen koe tekstiä ja tallesin sen. Avasin pohjan uudelleen, mutta A1:ssä on edelleen numero 1. Mitä olen tehnyt väärin?

        Kiitokset


      • nummerooo kirjoitti:

        Terve Kunde,

        Kiitokset ohjelma pätkästä. Yritin laittaa sen excel 2007, mutta jokin mättää. eli

        avasin this workbook modulin ja kopioin ohjelmapätkän siihen ja tallensin. avasin ohjelman ja tein siihen koe tekstiä ja tallesin sen. Avasin pohjan uudelleen, mutta A1:ssä on edelleen numero 1. Mitä olen tehnyt väärin?

        Kiitokset

        itselläni ei ole versiota 2007, joten en voi sanoa juuta enkä jaata.Ihmettelen kyllä, jos uusi versio ei tue tota funktiota. Ehkäpä joku foorumilaisista voisi testata ja kommentoida...
        Itselläni toimii XP versiossa OK

        Voisit kokeilla seuraavaa
        vie kursori riville Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean) ja klikkaa F9 ja punainen pallo pitäisi ilmestyä harmaaseen palkkiin vasemmalle. Kokeile nyt tallentaa ja ohjelman pitäisi pysähtyä tälle riville ja voit jatkaa makron suoritusta painamalla F8 jolloin suoritetaan rivi kerrallaan koodia.
        Jos ei toimi nytkään niin en osaa neuvoa muuta

        Keskeytyksen saat pois klikkaamalla punaista palloa hiirellä palkissa( Keskeytyksen saa myös tehtyä klikkaamalla haluamasi rivin kohdalla sitä harmaata palkkia)


      • muuten
        kunde kirjoitti:

        itselläni ei ole versiota 2007, joten en voi sanoa juuta enkä jaata.Ihmettelen kyllä, jos uusi versio ei tue tota funktiota. Ehkäpä joku foorumilaisista voisi testata ja kommentoida...
        Itselläni toimii XP versiossa OK

        Voisit kokeilla seuraavaa
        vie kursori riville Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean) ja klikkaa F9 ja punainen pallo pitäisi ilmestyä harmaaseen palkkiin vasemmalle. Kokeile nyt tallentaa ja ohjelman pitäisi pysähtyä tälle riville ja voit jatkaa makron suoritusta painamalla F8 jolloin suoritetaan rivi kerrallaan koodia.
        Jos ei toimi nytkään niin en osaa neuvoa muuta

        Keskeytyksen saat pois klikkaamalla punaista palloa hiirellä palkissa( Keskeytyksen saa myös tehtyä klikkaamalla haluamasi rivin kohdalla sitä harmaata palkkia)

        toimi Excel 2003:ssakaan, sama numero vaan jököttää A1:ssa...


      • numerooo toimii
        kunde kirjoitti:

        itselläni ei ole versiota 2007, joten en voi sanoa juuta enkä jaata.Ihmettelen kyllä, jos uusi versio ei tue tota funktiota. Ehkäpä joku foorumilaisista voisi testata ja kommentoida...
        Itselläni toimii XP versiossa OK

        Voisit kokeilla seuraavaa
        vie kursori riville Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean) ja klikkaa F9 ja punainen pallo pitäisi ilmestyä harmaaseen palkkiin vasemmalle. Kokeile nyt tallentaa ja ohjelman pitäisi pysähtyä tälle riville ja voit jatkaa makron suoritusta painamalla F8 jolloin suoritetaan rivi kerrallaan koodia.
        Jos ei toimi nytkään niin en osaa neuvoa muuta

        Keskeytyksen saat pois klikkaamalla punaista palloa hiirellä palkissa( Keskeytyksen saa myös tehtyä klikkaamalla haluamasi rivin kohdalla sitä harmaata palkkia)

        Tere,

        Toimiihan se ohjelma pätkä..

        Mun moka, en huomannut, että makron käynnistys esto palkki olipäällä, sorry

        kiitokset vielä kerran


      • kylläkään
        numerooo toimii kirjoitti:

        Tere,

        Toimiihan se ohjelma pätkä..

        Mun moka, en huomannut, että makron käynnistys esto palkki olipäällä, sorry

        kiitokset vielä kerran

        toimi. Mulla on Excel 2007 ja makroja tukeva muoto, mutta A1:ssä pysyy sama numero.
        Valvontakeskuksessa on valittuna Ota käyttöön kaikki makrot ja vielä kokeilin myös sallia VBA-objektien käyttämisen. Ei auta.

        Kuka osaa kertoa mikä mättää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe