buprenorfiinin virhetulos...

ringostar

...ja lastensuojelu tiukkana!!!

Auttakaapa nyt meitä hädässä olevia.

Olemme nuori perhe avoliitossa, tyttäremme syntyi marraskuussa.
Jouduimme päihdepoliklinikan syyniin rehellisyyden takia; avovaimoni oli mennyt raskausaikana myöntämään kokeilleensa vuosia sitten pilveä ja amfetamiina. Minulla löytyy historiastani myös kokeilumielisistä huumausainetouhuista tietoa rikosrekisteriin saakka, vuosia sitten!
Nyttemmin jo muutaman vuoden olemme eläneet elämäämme olematta missään tekemisissä huumaisaineiden kanssa.

Lähdin(isä) avovankilaan suorittamaan pahoinpitelytuomiota(ei perheväkivaltaa) ja seulat pyörivät siellä minun osaltani, avovaimoni siviilissä antoi positiivisen buprenorfiini tuloksen joka palasi myös positiivisena varmistuksesta(? tuskin massaspektrometri) ja tuloksen jälkeen lastensuojeluviranomaisten kanssa pikatestissä positiivinen jonka vuoksi lapsi äkillisesti huostaanotettiin sekä äidin että minun vastustuksesta huolimatta...tämä pikatesti palasi negatiivisena takaisin, ja 2 viikkoa sen jälkeen tyttäremme pääsi takaisin avovaimoni huoviin.

Tämän jälkeen avovaimoni on antanut pikaseulan jo kolme kertaa positiivisena mutta palannut varmistuksesta negatiivisena.
Sitten taasen tuli positiivinen joka palasi VARMISTUKSESTA(?) positiivisena ja sai taasen lastensuojeluviranomaiset takajaloilleen ja hyökkäsivät kotiimme tutkimaan onko kaikki hyvin...onni onnettomuudessa kaksi päivää tästä vapauduin vankilasta ja viranomaiset tutkittuaan tilanteen kotonamme totesivat että voivat jättää tyttäremme kotiin kun isäkin saapuu puhtaat seulat antaneena sekä sosiaalipuolen perhetyöntekijöiden avulla/tuella(ovat kertoneet kuinka hienosti olemme hoitaneet lastamme ja asiat kotona tuntuvat sujuvan mallikkaasti).
Nyt taas n. 2 viikkoa sitten avovaimoni antama positiivinen pikaseula palasi sieltä VARMISTUKSESTA positiivisena, joka kuulemma yksinkertaisesti vain on positiivinen mutta a-klinikan ko. työntekijä ei osaa kertoa miten se on siellä todettu, ei tietoa pitoisuuksista ei mitään mustaa valkoisella, vain sanoja...ja syytetään avovaimoani satunnaiskäyttäjäksi sekä valehtelijaksi...

Toiminta ko. päihdepoliklinikalla on vähintäänkin retuperäistä testejä otettaessa:
Odotushuone,aula, on suljetun osaston oven vieressä.
Kun tähän aulaan kuljetaan kuljetaan myös korvaushoitopotilaiden seassa ja korvaushoito lääkkeet jaetaan aivan vieressä, samojen hoitajien toimesta jotka ottavat seulat, ja useinmiten heillä ei ole hanskoja kädessä kun hakevat kertakäyttökupin ja kaksi putkiloa jotka asettavat tähän kuppiin johon sitten virtsataan, he siis käsittelevät näitä avoimesti ilman hanskoja tällaisessa ympäristössä ja tällaisia toimia suorittaessaan...kuka tätä toimintaa valvoo???

Avovaimoni on aivan rikki kyseisestä turhasta syyllistämisestä ja kärsii henkisesti mittaamattomasti pelätessään että lastensuojeluviranomaiset vievät tyttäremme...minä yritän olla vahvana tukipilarina puhtaine seuloineni mutta hiipiivä pelko että minunkin tulokseni alkavat ilman syytä näyttää positiivista aiheuttaa
tutinaa...
...mitäs sitten tehdään?

8

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teitä nyt

pystyisi auttamaan?
      Omituiselta tuntuu, että on ollut noin monta virhettä yhden ja saman henkilön kohdalla. Luulisi, että vastaavia tapauksia olisi muitakin, jos löydökset johtuvat epähygieenisyydestä.
      Sinuna juttelisin vaimosi kanssa ongelmasta vielä kerran...

• satun tietämään

Bubrenorfiinille ei ole olemassa ristireaktion aiheuttajaa, eli mikään lääkeaine tms. ei voi aiheuttaa positiivista tulosta. Bubrenorfiini on siis aina bubrenorfiinia seuloissa. Sorry vaan. Mahtaakohan vaimos kertoa sulle kaiken?

• ringostar

• psyk.sh
        ringostar kirjoitti:

http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasikirja/?file=content_exec&id=66&submenu=35

jospa tutkisit tuolta ensin ennen kuin alat heittämään noita mukamas faktojasi..
        ja luulisi vaivautuvan lukemaan tekstini loppuun ennen kun alat pätemään...!!

Olen työssäni joutunut ottamaan useita seuloja ja usein pikaseulat näyttävät positiivista. syynä ehkä muut lääkkeet, kontaminoituminen, väärät säilytys olosuhteet... Välillä sitten jouduttu lähettämään laboratorioon vahvistukseen, mikäli asiakas edelleen kiistää käytön. Ja kokemukseni mukaan pikaseulat todella näyttävät aika usein väärää positiivista vastausta. Laboratoriossa sitten useimmiten kumotaan vastaus negatiiviseksi. Ja ne mitkä ovat positiivisena tulleet labrasta takaisin, ovat sitten myöntäneet myös käyttäneensä. Tämä siis vain omasta kokemuksestani. Ja uskonkin että labrasta saa luotettavat vastaukset...
        Toisinaan voi käydä myös niin että labra ilmoittaa ettei vastausta saatu määriteltyä näytteestä, mutta tämä erittäin harvinaista.
        Tämä vastaus ei Sinua varmaankaan liiemmin auttanut, mutta tämä omasta kokemuksestani siis...
        Toivottavasti asiat selviävät, kaikkea hyvää Teille.

• ymmärrä??

tämä ringo kertoo itsestään, kuten olisi mies ja profiili näyttää naiselta.

• ringostar

juu siis... mie, eli ringo, olen iha nainen juu.. mut mun äijä on kirjottanu ton jutun...
        hehe... et ei mitää transu juttui :DDD

• anu11

Olen korvaushoidossa oleva ja joudun antamaan seuloja viikottain.Pikaseulat antaa usein väärän pos.vastauksen mutta onneks labrassa voi varmistaa tuloksen ja kyllä se vaan niin on että ei se labran vastaus kovinkaan usein ole väärä...Päihdeongelmaisen on vaikee myöntää käyttöä mut liiton kannalta ois hyvä puhuu totta.Tsemiä teille ja koittakaa pystyy puhuu totta toisillenne.

• kysy vaimoltasi

taitaa vaimosi valehdella asiasta..? Ihan oikein on, että yhteiskunta valvoo tällaisia perheitä. Karmeaa nähdä pieniä lapsia ja vauvoja tuolla kaupungilla, joiden vanhemmat ovat selvästi, jo kaukaakin katsottuna narkkareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe