Alien 4 (Alien Resurrection) tuli eilen MTV3:lta. Jotain huhuja joskus kuulin, että olisi tekeillä myös Alien 5, mutta taisi olla perättömiä huhuja.
Alien 5
7
1265
Vastaukset
- idddi
uusin on Alien versus Predator 2 Requiem en ole kuullut viitosesta
- jijiihihiyi
Itse en pidä noita alien vs predator leffoja millään tavalla alien elokuvien jatkona. Toivottavasti ei kukaan muukaan.
- joku
jijiihihiyi kirjoitti:
Itse en pidä noita alien vs predator leffoja millään tavalla alien elokuvien jatkona. Toivottavasti ei kukaan muukaan.
ei ne ookkaan jatkoa vaan ne on tapahtunu alien leffoja ennen jo.
- BLAAAAAAAAAA
On tulos AVP 3 ja Alien 5 mut kyl varmaa tiedätki sen jo ( kirjoitan v. 2010 XD) Iha sama
- esi osaa
Tällä hetkellä suunnitteilla on peräti 2 uutta Alien leffaa, jotka molemmat ohjaisi Ridley Scott, jos homma toteutuu. Kyseessä olisi ainakin yksi esi-osa leffa, jossa tarkoitus vissiin on kertoa, kuinka ensimmäisen Alien leffan muukalaisalus haaksirikkoutuu.
- Elsa-Pekka
Todennäköisesti Neill Blomkamp ohjaa Alien 5-elokuvan.
- Xizor
Prometheuksenkin jatko-osa tulee Alien-nimellä:
http://www.imdb.com/title/tt2316204/
Alien 5 on oma projektinsa, mutta jotain yhteistyötä näiden kahden välillä on huhuttu olevan. Ottavat kai ainakin toisensa huomioon. Eivät luo ristiriitoja keskenään.
http://www.imdb.com/title/tt4462546/
District 9:n ohjaaja... meh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882