Hei minulla olisi seuraavanlainen ongelma kun joutuisin ensikuussa sairaalaan tutkimuksiin ja minulla on ollut yökastelua jo vuosia niin mitenkä tuolla sairaalassa noitten vaippojen saaminen japitäisikö niistä ilmoitta kun itseäni niin hävettä ne???
sairaalaan tutkimuksiin
30 vuotias kastelija
1
918
Vastaukset
- 33...
Heippa!
Sanot vain illan tullen osastolla, että tarvittais vaippa / suoja yöksi ja he antaa / laittaa sen.
Ei Sinun tarvitte hävetä, veikkosella! Minä oon 33 ja käytän Tena Ladya. Miulla ei oo virtsan karkausta, mutta on ulosteen karkausta ja miulla on ollu jo 4 kk antibioottiripuli.
Mie joudun toistokatetroimaan 6-8 kertaa päivässä. Miulla on virtsaumpi, mutta joskus on karannut muutama tippa.
Sairaalassa miulla oli kestokatetri ja vaippa.
Sano vaan hoitajille ja he antaa vaipan / suojan kumpaa oot tottunu käyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947