Mikäli, jos mediakin ymmärtää yskän.
Nooh, Panun levy ei varmasti myy yhtä hyvin, kuin näillä kärki nimillä. Eli Anna on "pomo" julkisuudessa, mutta miten yksityisellä puolella.
Tosin nyt ei ole "Hollywood pariskunta" kyseessä. Lehdistö revittelee oikein kunnolla ja molemmatkin kilpailee keskenään. Kenen musiikki tai leffa myy jne..
Onhan se kiva arvaille, miten Annan ja Panun juttu etenee. Panu on kuitenkin julkisuudessa Abreun kynnysmattona. Siitä ei pääse mihinkään, ellei tule menestystä.
Kohta on suhde koetuksella oikein
4
385
Vastaukset
- Anna vai Panu?
Ite kallistun kyllä Annan puolelle. Panu on sellanen joo-joo-mies ja väritön tapaus.
- mäennytkommentoimitään
Aijaa,tää käy aina : "en kommentoi" Kun ei jaksa kiinnostaa niin pätkääkään...
Joku kohta kysyy,et mitäs sitten tulit ja siihen mä sanoisin "en kommentoi" ;D - Huoh Huoh!
mäennytkommentoimitään kirjoitti:
Aijaa,tää käy aina : "en kommentoi" Kun ei jaksa kiinnostaa niin pätkääkään...
Joku kohta kysyy,et mitäs sitten tulit ja siihen mä sanoisin "en kommentoi" ;DEn mäkään jaksa kommentoida miten ton aloittajan melkein mahdollinen suhde jonkun toisen kanssa olisi edes mahdollista saati että se sitten jotain kiinnostais
- vähääkään
Huoh Huoh! kirjoitti:
En mäkään jaksa kommentoida miten ton aloittajan melkein mahdollinen suhde jonkun toisen kanssa olisi edes mahdollista saati että se sitten jotain kiinnostais
Huono laulaja se on Annaan verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604766Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541803- 1881762
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2821427Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651114