pikavipit ulosottoon?

Hannanannna

Elikkä nyt on pikavipit perinnässä enkä pysty näitä maksusuunnitelmasta huolimatta maksamaan, millon perintätoimistot laittaa ulosottoon? Tuleeko se käräjien kautta että joudunko käräjille menemään.

Kiitos jos joku tietää

17

7306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippppp

Juu, aika nopeasti ne lähettää käräjille, jos maksusuunnitelman jälkeen jättää maksamatta.

Käräjiltä tulee uusi kirje, johon ne on laittanu vähän korkoja ja kuluja (n.200€). Sitten on kaks viikkoa aikaa maksaa lasku pois perintätoimistolle.

Muista allekirjoittaa se lappu mikä tulee oikeudesta ja lähettää se takaisin. Muuten haastemies tuo ne sulle.

Jos et maksa, hyvästi luotot..... Pariksi vuodeksi...

• Hannanannna

Enkö voi sopia ulosoton kanssa maksusuunnitelmaa niin ei tarvii maksaa kaikkkee kerralla? joudunko ihan fyysissti menee käräjille vai käykö se etten oo läsnä?

• Kokemusta On
        Hannanannna kirjoitti:

Enkö voi sopia ulosoton kanssa maksusuunnitelmaa niin ei tarvii maksaa kaikkkee kerralla? joudunko ihan fyysissti menee käräjille vai käykö se etten oo läsnä?

Ei tarvitse olla henk.koht. paikalla , tulee haaste ensin ja sitten tulee päätös postissa!

• Hannanannna
        Kokemusta On kirjoitti:

Ei tarvitse olla henk.koht. paikalla , tulee haaste ensin ja sitten tulee päätös postissa!

hyvä ettei itse tarvii mennä, ja ulosotto varmaan suostuu tekemään maksusuunnitelman

• kokemusta on
        Hannanannna kirjoitti:

hyvä ettei itse tarvii mennä, ja ulosotto varmaan suostuu tekemään maksusuunnitelman

Ulos-otto vie palkasta jos olet töissä , mutta jotkut antaa sopimuksella maksaa itse ettei vie suoraan palkasta!Jos taas työtön niin se vie veronpalautukset!Sinne voit sopia muutaman kympin vaikka että kuussa lyhennät , siellä on vaan aika kova korko laskuihin mutta ei sentään pikavippi korot!

• Hannanannna
        kokemusta on kirjoitti:

Ulos-otto vie palkasta jos olet töissä , mutta jotkut antaa sopimuksella maksaa itse ettei vie suoraan palkasta!Jos taas työtön niin se vie veronpalautukset!Sinne voit sopia muutaman kympin vaikka että kuussa lyhennät , siellä on vaan aika kova korko laskuihin mutta ei sentään pikavippi korot!

jos en maksa kuiteskaa mitää. Mitä sitten tapahtuu ? Tietääks kukaa ?

• Hannanannna
        Hannanannna kirjoitti:

jos en maksa kuiteskaa mitää. Mitä sitten tapahtuu ? Tietääks kukaa ?

eli joku feikki oli kirjoittanu tuon etä "entä jos en maksa". Ilkeetä tulla noin tekemään kun toinen haluaa oikeesti neuvoa/apua!

• Vikapippaaja
        Hannanannna kirjoitti:

Lues nyt toi oma viestis uudelleen. Jos sun suurin ongelma on se joudutko käymään oikeudessa vai saatko päätöksen postissa, niin pitäiskö miettiä onko elämän asiat priorisoitu oikein...?

• Hannanannna
        Vikapippaaja kirjoitti:

Lues nyt toi oma viestis uudelleen. Jos sun suurin ongelma on se joudutko käymään oikeudessa vai saatko päätöksen postissa, niin pitäiskö miettiä onko elämän asiat priorisoitu oikein...?

ei ehkä ole, mutta nää on mulle uusia asioita joten anteeksi tyhmät kysymykset!

• Hannanannna
        Hannanannna kirjoitti:

eli joku feikki oli kirjoittanu tuon etä "entä jos en maksa". Ilkeetä tulla noin tekemään kun toinen haluaa oikeesti neuvoa/apua!

olin se sittenkin minä, hoooohoooooooohooo

• Hannanannna
        Hannanannna kirjoitti:

edustajan käräjille, jos en itse ehtisi ? Se olisi jotenkin mukavampaa...

• olet melko
        Hannanannna kirjoitti:

edustajan käräjille, jos en itse ehtisi ? Se olisi jotenkin mukavampaa...

vellihousu kun ensin kusetat firmaa jättämällä maksamatta vippisi, sitten et uskalla kohdata omaa tyhmyyttäsi ja mennä kuulemaan sen seuraukset. Mistä näitä luusereita sikiää?

• mannikki
        olet melko kirjoitti:

vellihousu kun ensin kusetat firmaa jättämällä maksamatta vippisi, sitten et uskalla kohdata omaa tyhmyyttäsi ja mennä kuulemaan sen seuraukset. Mistä näitä luusereita sikiää?

HEI! ota vielä reilusti yhteyttä sinne perintätoimistoon ja pyydä uutta maksusopimusta kerro tilanteesi ja se että haluat maksaa, suostuvat kyllä ja ovat hyvinkin joustavia tarpeen tullessa, kuhan edes pieni maksu tulee jokaiseen kerran kuussa. ei kannata päästää ulosotttoon asti kun asiat voi muutenkin hoitaa. ota vaikka sähköpostilla yhteyttä kaikkiin velkojiin ja tee uudet maksusopimukset, ja sitten hankkimaan sitä rahaa että saat ne hoidettua. teet vaikka iltatöitä lisäksi..

• Hannanannna
        mannikki kirjoitti:

HEI! ota vielä reilusti yhteyttä sinne perintätoimistoon ja pyydä uutta maksusopimusta kerro tilanteesi ja se että haluat maksaa, suostuvat kyllä ja ovat hyvinkin joustavia tarpeen tullessa, kuhan edes pieni maksu tulee jokaiseen kerran kuussa. ei kannata päästää ulosotttoon asti kun asiat voi muutenkin hoitaa. ota vaikka sähköpostilla yhteyttä kaikkiin velkojiin ja tee uudet maksusopimukset, ja sitten hankkimaan sitä rahaa että saat ne hoidettua. teet vaikka iltatöitä lisäksi..

teidä, kuulostaa kovin vaivalloiselta...

• ex vippaaja
        Hannanannna kirjoitti:

teidä, kuulostaa kovin vaivalloiselta...

siis voi jumalauta.. oot ajanu asias toho jamaan ja et käräjille edes uskalla itse mennä ja vittu sitte et voi mennä edes iltatöihim et saisit asiat kuntoon, kun kuullostaa kovin vaivalloiselta? oon ite ollut samasa tilanteessa ja tein kahessa firmassa duunia. aamu ja iltavuoroa pari ylityötuntia joka päivä, että sain asiat hoidettuu kuntoon.

• kersaa
        Hannanannna kirjoitti:

olin se sittenkin minä, hoooohoooooooohooo

Tuolta ei mene www.vippiilmanluottotietoja.com

• velkaa on vielä

Perintätoimistoilla eri käytännöt koska laittavat saatavansa käräjille. Toiset eivät viivyttele mutta toiset eivät lähetä niitä kymmenee vuoteenkaan. Lakiin onneksi tulossa muutos ja velallinen voi vaatia velat käräjille.
      Ulosotosta tulee sinulle postia että haasteen saat hakea sieltä. Eli käyt luukulla ja allekirjoitat saaneesi haasteen, muuten ei sinun tarvitse siellä käydä. Ja jos monia velkoja menossa voi haaste tulla suoraan kotiokin.
      Itsellä muutamia velkoja meni ulosottoon. Kolmesta ensimmäisestä hain haasteen paikanpäältä, loput tulleet suoraan kotiin postitse.
      Jos ulosottomies kehottaa yhteydenottoa, ota yhteyttä puhelimitse, joskus haluavat selvityksen tuloistasi ja omaisuudestasi. Itse en joutunut edes noita selvittämään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      101
      4006
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3850
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      43
      2237
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe