Kysympähän vain kuka haluaisi autiomaita lisää Suomeen.Ei tarvitse kuin ajaa tonne itäsuomeen niin,sieltäkin jo löytyy asumatonta seutua,sieltä on lähdetty vapaaehtoisesti pois joka on ollut Suomenrajojen sisäpuolla iät ajat,jos joku haluaa korpeen niin,sieltä löytyy lähempääkin ei tarvitse lähteä valloittamaan Karjalaa takaisin.
Kuka haluaisi Karjalan takaisin.
7
328
Vastaukset
- kale
Jos Suomi saisi karjalan takaisin, Suomi joutuisi myös rahoittamaan sen korjauksen.
EI KIITOS!
Kohta Meiltä kysytään: huolitteko karjalan takaisin?
Kyllähän karjalassa asuu edellenkin paljon ihmisiä (tosin toimeentulon rajamailla), venäläiset kun ei apua anna joten suomalaiset järjestävät apua heille.
Ilmeisesti venäjäkin karttaa tuota seutua.
Arpoisivat vaikka nopilla kumpi tuon saa/joutuu ottamaan, Suomi vs Venäjä.
Pääasia että karjalalaisille saadaan normaali elintaso.- Pauli
Sitä minäkin toivon että,saataisiin Karjalaisille elämän oikeus, kuin meille rajan tälle puolelle jääneille.Kiitos teille sotaveteraanit.
- karjalainen
Tyypillistä pikkunulikan tekstiä! Et tunnu ymmärtävän yhtikäs mitään mistään!
Lopeta haihattelusi ajoissa, ennenkuin pahenee hoitoasteelle! - PAULI
karjalainen kirjoitti:
Tyypillistä pikkunulikan tekstiä! Et tunnu ymmärtävän yhtikäs mitään mistään!
Lopeta haihattelusi ajoissa, ennenkuin pahenee hoitoasteelle!Kertoisisitko tarkemmin mielipiteesi.Minulla on tietoa ,vieressä seisoo pariskunta joilta olen saanut tietoni.ps.hoitopuolen järjestää jokin muu taho kuin sinä.
- menipä turpa tukkon
PAULI kirjoitti:
Kertoisisitko tarkemmin mielipiteesi.Minulla on tietoa ,vieressä seisoo pariskunta joilta olen saanut tietoni.ps.hoitopuolen järjestää jokin muu taho kuin sinä.
Vastaappas tohon jos kykenet.
- karjalainen
PAULI kirjoitti:
Kertoisisitko tarkemmin mielipiteesi.Minulla on tietoa ,vieressä seisoo pariskunta joilta olen saanut tietoni.ps.hoitopuolen järjestää jokin muu taho kuin sinä.
Vastasin "kalelle", en suinkaan sinulle. Olet täysin oikeassa!
- sivullinen
menipä turpa tukkon kirjoitti:
Vastaappas tohon jos kykenet.
Käyttäydy täällä asiallisesti tai pysy poissa.
Ota kantaa palstan otsikoituun teemaan:
Kuka haluaisi Karjalan takaisin-
jos yleensä pystyt muuhun kuin turvittelemaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756