Ihmiset hyvät, olisiko teillä vinkkejä puhetta kammoksuvalle? Tuntuu, että tärisen ja änkytän, hikoilen ja vapisen luokkani edessä. Entä jos kukaan ei saa selvää puheestani kun niin jännitän? Auttakaa!
Ja vielä, olisiko hyviä vinkkejä puheen aiheesta, ihan mikä vaan käy! : )
Jännittää pitää...
2
700
Vastaukset
- mira-ley
Heippa,
Kaikkia meitä ihmispolosia jännittää varmaan esiintyminen- ja sanotaan jos jännittää jonkin verran, saattaa esiintyminen mennä paremmin...tuli mieleeni puheesi aiheeksi: Jännittäminen. Siitä varmaan saa monenlaista asiaa vaikka vitsinkin muodossa...Se on varmaan monelle ihmiselle niin läheinen aihe..kuka uskaltaa...t:mira-ley ;))- OLEN VARMA
ETTÄ KAIKKI IHMISET JÄNNITTÄVÄT, MUTTA SITÄ VOI TOKI LIEVENTÄÄ SITEN, ETTÄ HARJOITTELEE SITÄ UUDELLEEN JA UUDELLEEN, ITSE OLEN OPPINUT JO AIKA HYVIN ESIINTYMÄÄN, NIINSE VAAN MENNEE..
TOKI VOIT KOKEILLA UNIHIEKKA-LUONTAISTUOTETTA, ITTEENI SE AUTTAA MYÖS SIIHEN , JOS ET meinaa päästä uneen kun jännität jo edellisenä yön' esitelmäsi pitämistä. väsyneenä vain kaikki oireet kaksin kertaistuvat:
ESIINTYMINEN ON HAASTELLISTA TYÖTÄ; OLI TYÖTEHTÄVÄ MIKÄ TAHANSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149