Alppu Hurriganesissa 1979-1981

Bonehead

Lainaukset suosikista vuodelta 1983 numerosta 3.Jutun kirjoittanut Hannu Miettinen.

-------------------------------------------------
-Sitte Remu pyysi mut takas Hurriganesiin.Vuosi ole -79.Se oli varmaan kuullut etten mä pysy nykyään edes jakkaralla Pen Leen keikoilla ja halus ilmeisesti lisää suhinaa ja vauhtia Hurriganesiin.
-Cisse oli sellanen hulivili,ettei kaikki tiedäkään,eikä tarttekaan tietää ja Remu oli maailman paras enkeli nimeltään saatana.Ainoo mikä oli Hurriganesissa muuttunu oli se,ett nyt mä olinkin se paha poika ja Remu kiltti.
-Kaksi vuotta sitten Hurriganesin lapin rundi keskeytyi mun takia,ku mä olin niin bökrässä.Meillä oli vapaapäivä ja vedin kaks pulloa vodkaa.Sitten mä syöksyin sisään Polarin yökerhoon jossa oli just valittu miss lappi.Se istu Remun pöydässä ja siinä oli kukkia ja kaikki.Ensin mä kaadoin ne kukat ja sitten perään drinkit ja pullot.En mä tahallaan mutkun mä en pysyny pystyssä.Kundit vei mut veks ja rundi päätty siihen.Remu ei puhunu mulle moneen päivään mitään muuta ku "voi vittu sä oot tyhmä".Syyskuussa ne ei sit enää kestäny mua ja mä sain potkut just ennen Fortissimon levyttämistä.

-----------------------------------------------

Oli se hurja jätkä :D

12

1672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepa....

      Jokainen pystyy kännissä örveltämään.

      Osoittaa suurta tyhmyyttä kun käyttäytyy kuin elukka.

      Albert maksoi kovan hinnan kännäilyistään.
      Mies ei olisi vieläkään vanha ja on silti ollut haudan levossa jo 15 vuotta.
      Ei kynttilää kannata polttaa molemmista päistä.
      Miekkonen voisi kiertää vieläkin maailmaa arvostettuna kitaristina jos olisi elänyt terveellistä elämää.

      • sanotaan että

        kaikki hyvät tyypit kuolee aina nuorena,mulkut sitte täällä jeesustelee kuinka pitäs elää.varmaa on että kuolema tulee elää sitte kuinka hyvänsä.


      • totanäin

        "Miekkonen voisi kiertää vieläkin maailmaa arvostettuna kitaristina jos olisi elänyt terveellistä elämää."

        Enpä tiedä olisiko. Ei se miltään ruudinkeksijältä vaikuttanut jos puoletkaan niistä huhuista pitää paikkansa, että pyydettiin ulkomaille (Elvis Costello ym.), ja ei se kuitenkaan mikään Al Di Meolan tasoinen kitaristi ollut.

        Ja siinä olet muuten täysin oikeassa, että siitä on rock'n roll kaukana kun istutaan dialyysihoidossa, maksa ja munuaiset paskana, pikkuaivot sileänä, taskulämmin A-olut handussa.


      • huoh..
        totanäin kirjoitti:

        "Miekkonen voisi kiertää vieläkin maailmaa arvostettuna kitaristina jos olisi elänyt terveellistä elämää."

        Enpä tiedä olisiko. Ei se miltään ruudinkeksijältä vaikuttanut jos puoletkaan niistä huhuista pitää paikkansa, että pyydettiin ulkomaille (Elvis Costello ym.), ja ei se kuitenkaan mikään Al Di Meolan tasoinen kitaristi ollut.

        Ja siinä olet muuten täysin oikeassa, että siitä on rock'n roll kaukana kun istutaan dialyysihoidossa, maksa ja munuaiset paskana, pikkuaivot sileänä, taskulämmin A-olut handussa.

        Al di Meola ja Albert on niin erillaisia kitaristeja että osoittaa melkoista tyhmyyttä ja tietämättömyyttä verrata heitä keskenään. Al ei olisi pystynyt, eikä pysty vieläkään soittamaan kuin Albert. Eikä Albertista olisi ollut koskaan Al de Meolan tapaiseksi. Taidat olla hiukka tyhmä?


      • oikeassa olet

        ei alkoholismissa ole mitää erinomaista sankaruutta. Meillähän näitä alkoholisteja riittää joka lähtöön ja joka iltapäivälehteen. On Matti ja Mervi Nykästä ym. ym...surkimuksia.


    • cool man I like that

      Hyvä Abe!!!!!

      • Kitaristipappa84

        jep..Jotain Tommosta Muistan Ittekkin Lukeneeni Ganes kirjasta....Oma idoli Ile Kallio ja Ile Kallion Ohella sami Hurmerinta. chris rea ja mark knopfler. Ja legendaarinen roger glover


      • kovin axeman ever
        Kitaristipappa84 kirjoitti:

        jep..Jotain Tommosta Muistan Ittekkin Lukeneeni Ganes kirjasta....Oma idoli Ile Kallio ja Ile Kallion Ohella sami Hurmerinta. chris rea ja mark knopfler. Ja legendaarinen roger glover

        mustakin roger glover on maailmanparas soolokitaristi, jaco pastorius vainaa on lähes yhtä hyvä skebamies.


      • voi v.
        kovin axeman ever kirjoitti:

        mustakin roger glover on maailmanparas soolokitaristi, jaco pastorius vainaa on lähes yhtä hyvä skebamies.

        pekka pohjola oli kans aika hyvä ja kuoli viinaan.jaco pastorius ryyppäs kans aivonsa pellolle,yllätys oli suomalaista sukujuurta.kaikki suomalaiset muusikkolegendat on lähteny täältä aivan liian varhain.aika rankkaa työtä,vai mitä te asiantuntiat ootte mieltä?


      • asiantuntija1111
        voi v. kirjoitti:

        pekka pohjola oli kans aika hyvä ja kuoli viinaan.jaco pastorius ryyppäs kans aivonsa pellolle,yllätys oli suomalaista sukujuurta.kaikki suomalaiset muusikkolegendat on lähteny täältä aivan liian varhain.aika rankkaa työtä,vai mitä te asiantuntiat ootte mieltä?

        asiantuntijat???

        Nyt kyselet kyllä väärällä palstalla


      • voi v.
        asiantuntija1111 kirjoitti:

        asiantuntijat???

        Nyt kyselet kyllä väärällä palstalla

        ehkä sopis monille jotka täällä pörrää.joskus kumminkin joku tervekin eksyy tänne.


      • SSHHMM
        voi v. kirjoitti:

        pekka pohjola oli kans aika hyvä ja kuoli viinaan.jaco pastorius ryyppäs kans aivonsa pellolle,yllätys oli suomalaista sukujuurta.kaikki suomalaiset muusikkolegendat on lähteny täältä aivan liian varhain.aika rankkaa työtä,vai mitä te asiantuntiat ootte mieltä?

        Jaco Pastorius sairasti kaksisuuntaista eli bibolaarista mielialahäiriötä. Kyseessä siis se ykköstyypin, aikaisemmalta nimeltään maanis-depressiivinen, mielialojen aaltoiluhäiriö=vakava sairaus. Yleensä tähän sairastuneet myöskin sotkeutuvat alkoholiin syvemmin ja näin ollen pahentavat olotilaansa. Alkoholi voimistaa silloin meneillään olevaa mielialaa usein kohtalokkain ylilyönnein(mm.Jacon pitämät bassoluennot olivat katastrofeja ja Weather Reportin useat keikat jne.). Lääkitys mikä Jaco Pastoriukselle annettiin elämän loppuvaiheilla oli niin voimakas että sen sivuvaikutukset tekivät soittamisesta hankalaa ja se oli myös voimakasta väsymystä aiheuttavaa. Jaco pystyi hillitsemään juomistaan loppuaikana mutta apsolutistiksi hänestä ei ollut. Eli emme voi todeta Jacon juoneen aivojaan piloille, vaan hänellä oli taustalla vakava sairaus mikä suuresti vaikutti käyttäytymiseen ja vihdoin kun siihen saatiin lääkitys niin se ei ensirupeamalla saanut sairautta täysin hallintaan ja kuten jo mainitsin, sivuvaikutukset olivat niin voimakkaat että ne jo itsessään lisäsivät masennusoireilua mihin Jacolla oli siis taipumusta. Jaco on loistava esimerkki siitä, että kuoleman jälkeen ilmestyy näitä "tosiystäviä" jotka eivät lukemieni dokumenttien mukaan juuri tsempanneet miestä kun hän vielä eläessään selvästi tarvitsi apua. Albert Järvinen oli myöskin henkilö jolla oli lukuisia "tosiystäviä" jotka ryyppäsivät ja pitivät hauskaa miehen kanssa. Kuoleman jälkeen on näitä selkääntaputtelijoita kummallisesti ilmestynyt ja kaikki sanoo sitä samaa: "alppu oli mun parhaimpia frendei ja hitto meil oli silloo kivaa ku..." ja sitten muutama tippa silmäkulmasta vierimään. Tässä maassa varsinkin riittää näitä kaljottelijapaskiaisia jotka haluavat vain hyötyä ihmisistä. Alberttia ympäröi aina liuta noita kusipäitä. tekisi mieli ladata tähän nimiä mutta jääkööt...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe