uusintojen äiti.Fakta näyttää nyt kolmannen kerran samoja ohjelmia.Siellä varmaan ostetaan joku setti ja sitten näytetään ne kansalle 3-? en tiedä vaikka uusittais 5 kertaa.aVA-MAX-LEFFA-SCIVI-SARJA on ihan kuin palattaisiin takaisin johonkin 70 luvulle niin vanhoja ohjelmia ne pyörittää.Sanoin hyvästit moiselle pask..
MTV:n kanavapaketti
52
6746
Vastaukset
- MorCraban
Kannattaisiko lukea edellisiä viestiketjuja ennen kuin aloittaa uuden. Tästä aiheesta on keskusteltu jo parissakin aikaisemmassa ketjussa.
Vai pidätkö asiaasi kenties niin tärkeänä, että sitä pitää floodata foorumille useammankin kerran? - Vain 45 min
Jep samaa mieltä. ja on niin tyhmää maksaa
turhasta sillä Plus-TVllä tunnin ohjelma on
vain noin 45min, joka ohjelman välissä näytetää
15 minsaa jotakin ohjelma luetteloa
ohjelmisto täyttä roskaa ilmeisesti hankittu
video vuokraamoiden ale-koreista.
tuolla kortin hinnalla vuodessa saa ostettua
uusimmat elokuvat dvd muodossa kaupasta omaan hyllyyn ja kuvan laatu on aivan toista.
Plus-tv lähti jo syksyllä.- k233
Ei tullut sitten mieleen, että myös muilla kanavilla suurin osa ohjelmista kestää tuon 45 minuuttia (jos oikein tarkkoja ollaan, 42 minuuttia)? Loput ajasta täytetään mainoksilla. Koska maksukanavilla mainokset eivät katkaise ohjelmaa, ohjelmien pituudeksi ilmoitetaan usein 50 minuuttia. Loppuaika täytetään sitten tuolla ohjelmalistalla. Mielestäni tällainen yksi pitkä tauko ohjelmien välissä on parempi kuin mainokset 10 minuutin välein.
Itse olen ollut tyytyväinen Plus tv-pakettiini. Discoveryltä näkee Myytinmurtajien ja American Chopperin uudempia jaksoja. Faktalta tulee mielenkiintoisia sarjoja. Maxilta rallia ja formulaa sekä tukku katsomisen arvoisia auto-ohjelmia. Sitten on vielä Eurosport ja Urheilukanavat sekä SVT. Sanoisinko, että 20 eurolla kuussa saa aika paljon ohjelmia.
Normaalille ihmiselle katsottavaa kyllä riittää. Uusintojakin on hyvä olla, sillä monesti lempisarjat menevät päällekäin. Tietysti jos on tv:n ääressä 24/7, niin varmasti uusinnat alkavat tökkiä.
Jännä juttu muuten: 200 000 ihmistä tilaa kanavapakettia, mutta tämän palstan mukaan kukaan heistä ei ole siihen tyytyväinen... ;) - Enrique83
k233 kirjoitti:
Ei tullut sitten mieleen, että myös muilla kanavilla suurin osa ohjelmista kestää tuon 45 minuuttia (jos oikein tarkkoja ollaan, 42 minuuttia)? Loput ajasta täytetään mainoksilla. Koska maksukanavilla mainokset eivät katkaise ohjelmaa, ohjelmien pituudeksi ilmoitetaan usein 50 minuuttia. Loppuaika täytetään sitten tuolla ohjelmalistalla. Mielestäni tällainen yksi pitkä tauko ohjelmien välissä on parempi kuin mainokset 10 minuutin välein.
Itse olen ollut tyytyväinen Plus tv-pakettiini. Discoveryltä näkee Myytinmurtajien ja American Chopperin uudempia jaksoja. Faktalta tulee mielenkiintoisia sarjoja. Maxilta rallia ja formulaa sekä tukku katsomisen arvoisia auto-ohjelmia. Sitten on vielä Eurosport ja Urheilukanavat sekä SVT. Sanoisinko, että 20 eurolla kuussa saa aika paljon ohjelmia.
Normaalille ihmiselle katsottavaa kyllä riittää. Uusintojakin on hyvä olla, sillä monesti lempisarjat menevät päällekäin. Tietysti jos on tv:n ääressä 24/7, niin varmasti uusinnat alkavat tökkiä.
Jännä juttu muuten: 200 000 ihmistä tilaa kanavapakettia, mutta tämän palstan mukaan kukaan heistä ei ole siihen tyytyväinen... ;)En voisi olla enempää samaa mieltä sinun kanssasi. Tätä keskustelukanavaa katsoessa tuntuu siltä, että kaikilla olisi jotain valitettavaa MTV3:n maksukanavapaketista. Itse olen vakavasti harkinnut hankkivani kyseisen kanavapaketin heti kun minun Canal tilaukseni sallii sen. Se on totta,että samoja ohjelmia tulee useaan kertaan, mutta ei ole tarkoituskaan istua 24 tuntia päivässä television ääressä. Olisikohan monien uusintojen tarkoituksena se, että voi katsoa ohjelman silloin kun se sopii. Sitten ihmetyttää se, että valitetaan MTV3:n leffa kanavasta "sieltä tulee vaan jotain ikäloppuja elokuvia". Kyllä sieltäkin ihan hyviä leffoja tulee ja MTV3:n normaalikanavalla tulee sitten vähän uudempia ja uutuuksia jos niitä kaipaa. Olen samoilla linjoilla k233:n kanssa ohjelmien kestoista; kyllä sitä mieluummin katsoo jotain ohjelmatarjonta-ruutua kuin joka viiden minuutin välein tulevia mainoksia, se vasta on todellista uusinnan lähettämistä. Kaikkein eniten kummastuttaa se,että Nelosen omasta maksukanavasta ei valiteta läheskään niin paljon kuin Kolmosen, tuleehan KinoTV:stä aivan samoin vanhoja elokuvia ja sarjoja. Uskon tulevaisuudessa Maikkarin panostavan kanaviinsa jolloin sieltä alkaa tulla uudempaa ja uudempaa ohjelmaa. Että sillee.
- näkyy ja kuuluu
k233 kirjoitti:
Jännä juttu muuten: 200 000 ihmistä tilaa kanavapakettia, mutta tämän palstan mukaan kukaan heistä ei ole siihen tyytyväinen... ;)puhuvan ilmeisesti joko plustv kanapakettien myyjä tai mainostaja. Tuota litaniaa tulee puhelinmessa myyjien suusta kyllästymiseen asti.
- valinnan vapaus.
Mitäs sitten täällä enää nuriset.
- on niin,
k233 kirjoitti:
Jännä juttu muuten: 200 000 ihmistä tilaa kanavapakettia, mutta tämän palstan mukaan kukaan heistä ei ole siihen tyytyväinen... ;)että, jos kanavalta ei tulisi formulaa, niin tilaajamäärät olisivat todella pienet. kyllä plustv ratsastaa pelkästään formulalla. näkeehän sen siit, että se ei uskalla erottaa erikseen maksettavaksi joko pelkästään formulaa tai sitten formulaa ja eurosporttia. muu ohjelmisto on kyllä ihan sontaa ja koko paketti syrjii antennitalouksia. kaapeliasiakkaat näkevät samalla rahalla enemmän.
- ollaan mutta
on niin, kirjoitti:
että, jos kanavalta ei tulisi formulaa, niin tilaajamäärät olisivat todella pienet. kyllä plustv ratsastaa pelkästään formulalla. näkeehän sen siit, että se ei uskalla erottaa erikseen maksettavaksi joko pelkästään formulaa tai sitten formulaa ja eurosporttia. muu ohjelmisto on kyllä ihan sontaa ja koko paketti syrjii antennitalouksia. kaapeliasiakkaat näkevät samalla rahalla enemmän.
ei se määrä vaan laatu.Kyllä se koko mtv:n paketti on ihan perseestä.En katsonut siitä kun faktaa ja siellä alkoi kolmannen kerran samat ohjelmat pyöriä uusintana ja se on kyllä liikaa kelle tahansa.Irtisanoin sen typerän paketin ja menen nyt xxl paketilla eteenpäin.Siellä alittaa riman discovery joka on nykyisin säälittävä ja taidan antaa kenkää sillekkin paketille täynnä paskaa.
- mtv haastaa
oikeuteen kun ei kerro tilaajille noin rankasta samojen ohjelmien pyörittämisestä.Kyllä maailmassa tehdään jatkuvasti uusia ohjelmia ja on mtv:llä varaa niitä ostaa luulisin.Koko setti pitäisi jakaa kahteen osaan ja antaa ihmisten valita siitä mitä haluaa.
- juntit
Aika onnetonta keskustelua. Heti kun joku osaa perustella kantansa eikä vain räksytä uusinnoista, hänet leimataan joksikin maikkarin kätyriksi.
Vai että vielä oikeuteen pitäisi haastaa! Onko teillä olmeilla niin paljon aikaa istua telkkarin ääressä, että ehditte katsoa kymmenien kanavien ohjelmat moneen kertaan? Täällä ei tarvitse valittaa, jos ei kelpaa. Riittää, kun irtisanoo pakettinsa!
Jos nyt ihan järjellä ajatellaan, niin budjettihan kaikilla kanavilla on. Vaihtoehtoisesti kanava voi käyttää rahat pariin kolmeen uuteen sarjaan, jolloin loppuaika täytetään chatilla. Tai näyttää joitain uusia sarjoja, niiden uusintoja ja vanhempia sarjoja. Kumman valitset? - Ramson
Katso ylen Teemalta viime viikon Kuningaskuluttaja.
Voisit viisastua sinäkin. - ole hyvä
Ramson kirjoitti:
Katso ylen Teemalta viime viikon Kuningaskuluttaja.
Voisit viisastua sinäkin.Miten se Kunkun haastattelu nyt tähän liittyy?
- no huoh
ole hyvä kirjoitti:
Miten se Kunkun haastattelu nyt tähän liittyy?
katso se ohjelma, niin tiedät.
- kunkun
no huoh kirjoitti:
katso se ohjelma, niin tiedät.
Kysyn edelleen, nyt ohjelman katsoneena, miten haastattelu liittyy tähän keskusteluun? Tässä viestiketjussa on siis pohdittu uusintojen määrää, ohjelmatarjontaa yleesä sekä viimeisimpänä paketin myyjän vastuusta kanavia markkinoitaessa.
Ohjelmassa haastateltiin PlusTV:n edustajaa. Häneltä tivattiin vastauksia virheellisin perustein asetettuihin kysymyksiin, joita tietämättömät katsojat olivat lähettäneet toimitukseen. Vastaukset olivat selkeitä, ja kaikki, jotka ovat hieman viitsineet tutustua em. firman kotisivuihin, tiesivät kysymyksiin jo vastauksetkin.
Ei ole tainnut sinullekaan valjeta, kun et kerran osaa vastata siihen, miten haastattelu liittyy tähän ketjuun. - fsfsda
kunkun kirjoitti:
Kysyn edelleen, nyt ohjelman katsoneena, miten haastattelu liittyy tähän keskusteluun? Tässä viestiketjussa on siis pohdittu uusintojen määrää, ohjelmatarjontaa yleesä sekä viimeisimpänä paketin myyjän vastuusta kanavia markkinoitaessa.
Ohjelmassa haastateltiin PlusTV:n edustajaa. Häneltä tivattiin vastauksia virheellisin perustein asetettuihin kysymyksiin, joita tietämättömät katsojat olivat lähettäneet toimitukseen. Vastaukset olivat selkeitä, ja kaikki, jotka ovat hieman viitsineet tutustua em. firman kotisivuihin, tiesivät kysymyksiin jo vastauksetkin.
Ei ole tainnut sinullekaan valjeta, kun et kerran osaa vastata siihen, miten haastattelu liittyy tähän ketjuun.Minulle valkeni kertakatsomisella.
Joillekin älyäminen vaatii useamman katselukerran. - yksi juttu
fsfsda kirjoitti:
Minulle valkeni kertakatsomisella.
Joillekin älyäminen vaatii useamman katselukerran.Kivasti todistit teoriani oikeaksi!
:) - fsdfsadfsdaf
yksi juttu kirjoitti:
Kivasti todistit teoriani oikeaksi!
:)Eikö ole kiva tunne kun jotain hoksaa.
Pienellä harjoittelulla voit hoksata nopeamminkin.
Minä se hoksasin sinusta asioita heti ekasta viestistä. Mutta harjoitus siis tekee sinustakin mestarin (ainakin toivo elää).
Älä rasita pikku päätäsi enempää. Ei kannata yrittää liikaa yhdellä kertaa. - MorCraban
fsdfsadfsdaf kirjoitti:
Eikö ole kiva tunne kun jotain hoksaa.
Pienellä harjoittelulla voit hoksata nopeamminkin.
Minä se hoksasin sinusta asioita heti ekasta viestistä. Mutta harjoitus siis tekee sinustakin mestarin (ainakin toivo elää).
Älä rasita pikku päätäsi enempää. Ei kannata yrittää liikaa yhdellä kertaa.Tässä on taas Suomi24:n "nerokas" foorumi varmaan aiheuttanut sekaannusta.
Kuningaskuluttaja nimeen omaan vahvisti sen, että yksittäisiä kanavia ei kannata myydä erikseen. Yksittäin myytynä kanavat tulevat maksamaan liikaa, eikä kukaan haluaisi niitä tilata.
Kanavapaketissa on hyvin erilaisia kanavia, koska useimmiten paketti tilataan perheeseen, jossa on sekä aikuisi, että palsia ja miehiä että naisia.
Ja kolmanneksi PlusTV ja MTV3:n kanavapaketti ovat erituotteet, toinen kaapeliin ja toinen antenniin. Antenniverkossa on kaapeliverkkoon verrattuna huomattavasti rajatumpi taajuus kapasiteetti käytössä. Siitä seuraa se, että kaikkia samoja kanavia joita lähetetään kaapelissa, ei voida lähettää antenniverkossa.
Yhteenvetona Kuningaskuluttaja vetäisi maton nillittäjien alta.
Uusintojen määrään kyseinen ohjelma ei tosin ottanut minkäänlaista kantaa. - sdfsdafasdfasdfsdaf
MorCraban kirjoitti:
Tässä on taas Suomi24:n "nerokas" foorumi varmaan aiheuttanut sekaannusta.
Kuningaskuluttaja nimeen omaan vahvisti sen, että yksittäisiä kanavia ei kannata myydä erikseen. Yksittäin myytynä kanavat tulevat maksamaan liikaa, eikä kukaan haluaisi niitä tilata.
Kanavapaketissa on hyvin erilaisia kanavia, koska useimmiten paketti tilataan perheeseen, jossa on sekä aikuisi, että palsia ja miehiä että naisia.
Ja kolmanneksi PlusTV ja MTV3:n kanavapaketti ovat erituotteet, toinen kaapeliin ja toinen antenniin. Antenniverkossa on kaapeliverkkoon verrattuna huomattavasti rajatumpi taajuus kapasiteetti käytössä. Siitä seuraa se, että kaikkia samoja kanavia joita lähetetään kaapelissa, ei voida lähettää antenniverkossa.
Yhteenvetona Kuningaskuluttaja vetäisi maton nillittäjien alta.
Uusintojen määrään kyseinen ohjelma ei tosin ottanut minkäänlaista kantaa.hyvä hyvä !!! Kannatti herätä!
Bravo Bravissimo! - vaan valinta
fsfsda kirjoitti:
Minulle valkeni kertakatsomisella.
Joillekin älyäminen vaatii useamman katselukerran.jos saat puhelimitse plustv tarjonnan,varmista ennen tilauksen vahvistusta kaikki.onko pitkäaika.kauan saat katsoa ennenkuin sanot irti,sitä ei muuten kerrota.jos sanot kolmannella viikolla maksat seuraavankin kuukauden vaikka olisit just silloin kanarialla.jos on 2-3 kk sopimus pätkästäänkö heti poikki kun sanot irti muuten maksat taas seuraavan kuukauden.eli katsomis kuukausi 22,40 kk laskutetaan etukäteen .muista varmistaa aina irtisanominen jos sitä ei kerrota mieti kannattaako edes tilata.
- fsdfsda
vaan valinta kirjoitti:
jos saat puhelimitse plustv tarjonnan,varmista ennen tilauksen vahvistusta kaikki.onko pitkäaika.kauan saat katsoa ennenkuin sanot irti,sitä ei muuten kerrota.jos sanot kolmannella viikolla maksat seuraavankin kuukauden vaikka olisit just silloin kanarialla.jos on 2-3 kk sopimus pätkästäänkö heti poikki kun sanot irti muuten maksat taas seuraavan kuukauden.eli katsomis kuukausi 22,40 kk laskutetaan etukäteen .muista varmistaa aina irtisanominen jos sitä ei kerrota mieti kannattaako edes tilata.
toi OLI muuten jossain sopimusteksteissä kerrottu.
Mutta en ymmärrä miten tuo liittyi minuun ?
Ei kai mitenkään.
- ELÄKELÄINEN 47
EN TARVITSE UUSIKANAVIA KUN EI TULE KUIN UUSINTA UUSINNAN JÄLKEEN.TÄMÄKÖ OLI TÄMÄN DIGIBOKSIN TARKOITUS ETTÄ.ELI PALATAAN TAKAISIN NORMAALIAIKAAN NIIN VOISI OLLA NOITA LUVANMAKSAJAKIN.
- Parka
Eipä ne lupia maksaisi vaikka tulis täydellinen ohjelmanmuutos juuri heidän mieleisekseen.
Jotka ei ole maksanut lupiansa, eivät maksa sitä vaikka tulis täsmäohjelmaa juuri heidän toiveidensa mukaan.
Pinnarit ovat aina pinnareita.
- ihmisillä pitäisi
olla oikeus valita ne kanavat mitkä eniten kiinnostaa.Sellaiset pakkokyhätyt paketit on surkeita,eikä niissä ole yleensä kuin 1 kanava mitä katselee.Esim ttv:n elisa kauppaa pakettia mikä on todella säälittävä.Mahtaakohan joskus tulla aika kun valinta on vapaa ja katsoja maksaa siitä mikä häntä kiinnostaa.I hope
- Katso netistä!
Onneksi voin katsella Formulat netistä ilmaiseksi ja suorana. Kaverit laittoin heittimen ja saa suuren kuvan seinälle on muuten tunnelmaa ja EI tietenkään maksa mitään! Eikä tartte katsella mainoksia pakolla! Ei tartte elättää noita MTV:n mainoksia! Nykyisin ei tule edes F1 aika-ajojen tuloksia pöllöuutista tai urheiluosuudesta. Olen siirtynyt NELOSELLE ja katson jännittävää Mika Kalloin ajoa.
- ole telkkuu, mutta
Katso netistä! kirjoitti:
Onneksi voin katsella Formulat netistä ilmaiseksi ja suorana. Kaverit laittoin heittimen ja saa suuren kuvan seinälle on muuten tunnelmaa ja EI tietenkään maksa mitään! Eikä tartte katsella mainoksia pakolla! Ei tartte elättää noita MTV:n mainoksia! Nykyisin ei tule edes F1 aika-ajojen tuloksia pöllöuutista tai urheiluosuudesta. Olen siirtynyt NELOSELLE ja katson jännittävää Mika Kalloin ajoa.
netistä voisin kattoo formuloita, mutta kun ei oo linkkii.
Viime vuonna kattelin, mutta oon hukannu linkin, tai niitä oli useempiki. - yuhoant
Maksaisin itsekin neljästä itse valikoimastani peruskanavasta kakistelematta vaikka 10 eur/kk. Vanha kanavapaketti taitaa poistua esim. kaapelista kokonaan ja uudet kolme kanavaa on pakko ottaa sekä maksaa niistä 50% korotuksen verran. Vanhassa maikkarin paketin neljässä kanavassa oli yksi itselleni oleellinen kanava - muut tuli sitten vain siinä samalla. Talouksille joissa katsojia on enemmän varmasti kanavapaketti palveleekin paremmin, mutta kyllähän se ärsyttää että joutuu maksamaan niistä joita ei halua tai tarvitse.
Mikä on sitten liikaa yksittäiseltä kanavalta? Viisi euroa vai neljä? Oliko kuningaskuluttajalla edes arviota mitä ne yksittäin maksaisi? - ..tällaista...
yuhoant kirjoitti:
Maksaisin itsekin neljästä itse valikoimastani peruskanavasta kakistelematta vaikka 10 eur/kk. Vanha kanavapaketti taitaa poistua esim. kaapelista kokonaan ja uudet kolme kanavaa on pakko ottaa sekä maksaa niistä 50% korotuksen verran. Vanhassa maikkarin paketin neljässä kanavassa oli yksi itselleni oleellinen kanava - muut tuli sitten vain siinä samalla. Talouksille joissa katsojia on enemmän varmasti kanavapaketti palveleekin paremmin, mutta kyllähän se ärsyttää että joutuu maksamaan niistä joita ei halua tai tarvitse.
Mikä on sitten liikaa yksittäiseltä kanavalta? Viisi euroa vai neljä? Oliko kuningaskuluttajalla edes arviota mitä ne yksittäin maksaisi?Taisi se PlusTV:n edustaja sanoa, että jos MAX-kanava olisi yksinään niin sen hinta olisi jotain tyyliin 10 e/kk. Tai ainakin näin jossain olisi mainittu, että yhden yksittäisen kanavan hinta tulisi olemaan ainakin puolet koko kanavapaketin hinnasta.
- illalla oli pikku flunssa
enkä jaksanut kun tv:tä tölöttää.Katselin ihan piruuttani faktaa.Kaikki mitä katsoin olen nähnyt suurinpiirtein 3-4 kertaa.Siinä mtv:n oli muistaakseni 6kk:n minimitilausaika ja minä lopetin sen tässä kuussa,elikkä jo tuo 3 kk käsittää 3-4 kertaa ohjelmiston uusinnat.Voi nyt pyhä mooses kyllä on petrattava ja rajusti että siihen pakettiin enää euroakaan laitan.
- MorCraban
Minua kiinnostaisi kuulla vastaavista "tutkimuksista", eli henk.koht. mielipiteistä ja kokemuksista, muiden kanavapakettien kohdalla (canal ja tv1000/viasat). Mikä mahtaa niillä olla ohjelmiston uusiutumistahti? Kuinka monta kertaa samat elokuvat, sarjat tai ohjelmat ylipäätään lähetetään, ennen kuin ne poistuvat ohjelmistosta.
Luulenpa ettei ohjelmisto noilla muillakaan sen tiheänpään uudistu kuin maikkarilla. Mitä luulette? - yuhoant
Omat kokemukset maikkarin kanavapaketista oli se, että faktalla aamuyöstä tulleita rikospaikkatutkimussarjoja taisi tulla iltaseiskalta kanssa ja niitä samoja jaksoja.
Toistoefekti oli etenkin leffa-kanavassa. Joskus tuli katsottua joku koulumurhaleffa vuodelta 1984 tai sen loppuosa. Kyseessä oli satunnainen hetki milloin avasin kyseisen kanavan. Muutama päivä myöhemmin oli toinen satunnainen hetki jolloin aloin katsoa leffa-kanavaa. Kellon aika ei ollut sama. Jännittyneenä aloin vahtaamaan sitten sitä leffaa mikä sieltä silloin tuli ja jonkin aikaa katsottuani petyin suuresti kun kyseessä oli sama edellä mainittu koululeffa. Kylläpä kanava vaihtui.
Kanavapaketin hommasin aiemmin formuloiden takia ja tulihan sieltä jotain tekniikkaan liittyviä ohjelmia myös. Leffa ja Juniori oli mulle ehdottomasti tarpeettomat kanavat. Faktaa katoin loppuvuodesta enemmän. Junioria satunnaisesti paljon vähemmän ja leffaa en juuri ollenkaan. Uusista kanavista scifi ei henkilökohtaisesti lämmitä millään tasolla. Ava-kanavalta voi tulla ehkä jotain katsottavaa mutta naisillehan se on suunattu.. eikä taloudessa tällä hetkellä moista vakituisesti asu. Sarja on myöskin itselleni tarpeeton, koska en varsinaisesti seuraa mitään sarjaa.
Jos saisin rakentaa oman kanavapakettini. Valitsisin Animal planetin, MTV MAX:n ja Discovery Finlandin. Palveluntarjoajaltani sellaisen missä noi kolme kanavaa on taitaa saada mutta hinta on sitten se vajaa 20 eur /kk sekä kylkiäisenä tulee 15 muuta minulle tarpeetonta kanavaa. Miten lie.. varmaan nostavat senkin paketin hintaa, koska kanavapakettikin uudistuu.. vaikka tosin siinä paketissa ei ollutkaan kuin mtv:n kanavista max. - Parka
MorCraban kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kuulla vastaavista "tutkimuksista", eli henk.koht. mielipiteistä ja kokemuksista, muiden kanavapakettien kohdalla (canal ja tv1000/viasat). Mikä mahtaa niillä olla ohjelmiston uusiutumistahti? Kuinka monta kertaa samat elokuvat, sarjat tai ohjelmat ylipäätään lähetetään, ennen kuin ne poistuvat ohjelmistosta.
Luulenpa ettei ohjelmisto noilla muillakaan sen tiheänpään uudistu kuin maikkarilla. Mitä luulette?Kaikki kilvan valittavat maksullisten kanavien uusintoja.
Ikäänkuin yleisillä kanavilla ei noita uusintoja olisi. Ja ylen maksukin (tv-lupa) on sentään noin 18 e/kk.
Jos ette ole huomannut, niin tässä otteita:
Kuningaskuluttajat torstaisin, uusinta lauantaina.
Kotikatu torstaisin, uusinta lauantaina
Lehmän vuosi keskiviikkoisin, uusinta lauantaina
Ajankohtainen kakkonen tiistaisin, uusinta keskiviikkona
Salatut elämät ma-pe. Uusinnat la-su
Jatkanko ?
Minusta on ihan kiva että esim. maikkarin ohjelmisto uusitaan myöhäisillassa.
Esim Pokka Pitää sarjasta tulee kuitenkin joka päivä uusi jakso. Sama jakso uusitaan vain kahdesti. ja ehkä viikonloppuisin kolmannen kerran jos haluaa katsoa putkeen koko viikon jaksot.
Sekin on ihan kiva.
Älkää aina nurisko. Nythän on valinnanvapaus kanavien suhteen. Senkun irtisanotte kanavat, jos ei miellytä.
- onneksi on YLE
Olen odottanu tv korttia kolmisen viikkoa ja ei vain kuulu?? meilillä kysyin asiaa ja vastaus on seuraavassa viestissä. Lukekaa alhaalta ylöspäin.
Joo,
Antaa vastauksenkin venyä. Saattaa kortti palautua teille ilman aktivointia. Te kovin hanakasti tarjoatte palveluanne, mutta ette pysty kysyntään vastaamaan. Ei anna kovinkaan vakuuttavaa kuvaa teidän palveluidennen tasosta....
Odotellen.... x. xxxxx
-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: PlusTV Asiakaspalvelu [mailto:[email protected]]
Lähetetty: 19. maaliskuuta 2008 18:57
Vastaanottaja: [email protected]
Aihe: Autoreply PlusTv Asiakaspalvelu
Kiitos yhteydenotostasi!
Juuri nyt asiakaspalveluumme on tullut poikkeuksellisen paljon yhteydenottoja asiakkailtamme ja vastausaikamme on hieman normaalia pidempi. Vastaamme viestiisi muutaman päivän sisällä. Teemme kaikkemme, jotta vastausaika saadaan lyhyemmäksi mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilannetta.
Ystävällisin terveisin,
PlusTV Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelunumero: 010 309 8008
[email protected]
www.plustv.fi
Tack för att du kontaktade oss!
För tillfället har väldigt många kunder kontaktat oss och vi besvarar dej inom några dagar. Vi gör allt vi kan för att förkorta våra svarstider och vi beklagar situationen.
Med vänliga hälsningar,
PlusTV:s Kundtjänst
Kundtjänstnummer: 010 309 8008
[email protected]
www.plustv.fi
-----------[ Original Message ]------------
ID: ( 00000000 )
Hei.
Kuinka kauan vie aikaa saada kotiin plustv kortti, kun kortti on tilattu netin kautta.
Itse olen odottanut korttia kolmisen viikkoa???
t. x. xxxxx
-----------[/ Original Message ]------------ - älli tälli
MTV:n kanavapaketti on sitä itteesä.
Ite oon harrastanut DVB-S katselua pitemmän aikaa!
Sitä ennen analogista sateliittitarjontaa. Esim. F1 kisat suorana jo vuodesta 1989 lähtien.
Ja edelleenkin kattelen F1:set ilmatteex DVB-S vehkeillä.
PS. Sitäpaitsi ei oo sitä tikipoksiakaan, niin ei oo velvoitta maksaa TV-lupaakaan! Kun TV-lupa perustuu yleiseen tiedottamiseen. Ei siihen, että näät ulkolaisia kanavia. (kun ei oo mahdollista nähdä suomikanavia YLEÄ) - Ramson
Se on kiva että maikkarin kanavilla tulee näitä uusintoja.
Vaikka katsoin mm. "sillä siisti" ohjelmaa aikoinaan , niin nyt kun olen katsonut niitä AVAlta, huomaan että en ole noita jaksoja nähnytkään.
Kun muistetaan ja tiedetään, kuinka paljon tulee uusintatoiveita, ja nyt naristaan uusinnoista niin on jotain ristiriitaisuuksia ilmassa.
Myös yleisillä kanavilla uusitaan lähes kaikki viikon ohjelmat saman viikon aikana. Joko olette unohtaneet.- narista
jos ei ole tyytyväinen tarjontaan.
Se on sillä siisti. - dsafasd
narista kirjoitti:
jos ei ole tyytyväinen tarjontaan.
Se on sillä siisti.Aivan jokaisesta kanavasta sitten riittä narisemista tältä pohjalta.
Yleltä liikaa urheilua. byäää.
maikkarilta liikaa urheilua. byäää.
neloselta ja subilta liikaa urheilua. byääää.
nje....
Kaikkien on MAHDOTONTA miellyttää kaikkia.
Se on luonnonlakien vastaista.
Ja miksi kaikkien hyvien ohjelmien pitää tulla joka kanavalta yhtä aikaa. Voi perskutarallaa.
ja mä haluun että saunavuoron jälkeen lauantaisin eli noin kahdeksalta alkaa jotain kivaa, eikä pelkkää huumaa tai urheilua tai muuta paskaa.
Miksei multa kysytä mitä mä haluun ?
Miksei Kaikenkarvaiset ystäväni -brittisarjaa tuu uusintana ?
Tai heikkiä ja kaijaa
tai jotain muuta kivaa.
miksei.
ylelle kiitos Pieni talo preerialla -sarjan uusinnasta.
Siis UUSINTA tämäkin.huom. Ja silti kiitän. kummaa....Omituista.
Ajatelkaa ihmiset väliin positiivisesti.
Siinä telkassa on sellainen pieni nappi (tai kaukosäätimessä) mistä sen ruudun saa pimeeksi.
ihan näin vinkkinä.
ja jos ei oo näköjään miltään kanavalta mitään katteltavaa, niin viekää se toosanne kierrätykseen. ja olkaa ilman.
- kanavapaketissa
ei ole kyse siitä että uusintoja tulee silloin tällöin vaan siitä että koko ohjelmisto lähtee uudelleen alusta.En ole katsellut juuri muuta kun faktaa ja siellä koko ohjelmisto alkoi pyöriä kolmatta kertaa alusta.Tekisi mieleni haastaa kyseinen firma oikeuteen siitä ettei mistään voinut päätellä miten he toimivat.Vielä kahden uusinnan jälkeen mietin ettei ne kolmatta kertaa kehtaa settiä uusiksi laittaa,mutta ei,alkoihan se.
- fsadfasdf
kumma, minä en ole tuota huomannut, vaikka en juuri muuta katselekaan kun maikkarin "settejä"
Seteistä puheenollen, yleisiltäkään kanavilta ei tule pelkästään uusintoja. Laskepa vaan kuinka monta kertaa joku elokuva on kiertänyt kolmoselta subille ja takaisin. ja sama ylen kanavien kanssa.
Että sillee.
Ainahan tuon maikkarin paketin voi irtisanoa, kun ei miellytä.
Kukaan ei pakota ostamaan ja sitten narisemaan siitä mitä tuli ostaneeksi. Hullua.
Minäkin tilaisin urheilukanavan ja sitten haukkuisin sen lyttyyn, "kun sieltä tulee pelkkää urheilua, mitä en edes katsele koskaan":=)
- tälle uusintojen
äidin äidille on 15€ kk.ensi kuun puolessa.Se on kova hinta jos yhtä kanavaa katsoo ainoastaan.Mä hyvästit sanoin tälle kanavapaketille ikuisesti.
- tosiaan...
Että formulatarjouskilpailu päätyi edelleen maikkarin eduksi, paljon mieluummin olisin nähnyt formulat jollain muulla maksukanavalla, ehkä olisi saatu jopa ihan oikea selostajakin kaupan päälle.
- kaikki vitun kanavat
kaikki ihan paskaa................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................................................................................- ne paketit
on sontaa,mutta jos itse valita mitä katsoo niin siitä tulisi hyvä kokonaisuus.Mutta tällä hetkellä ne nippukavat on sellaisia väkisin kyhättyjä joissa on pari kanavaa jota katsoo ja muut täysin paskaa.
- avat
kallis kortti hommattu,vaan eipä mtv,n kanavia antennitaloudessa näy,aika epätasa-arvoista,
- ava näy
et menetä mitään,niin järkyttävän säälittävää paskaa sieltä tulee.
- mikkikissa
ava näy kirjoitti:
et menetä mitään,niin järkyttävän säälittävää paskaa sieltä tulee.
Tuohan riippuu katsojasta, eihän siellä tietenkään miehille mitään olekkaan . . .
Ihan mielenkiintoista joskus aina vilkaista
- ...
TAAS!! ALUSTA!! Nyt saa riittää ihan oikeesti...
- nimittäin
Sellaisia sarjoja, jotka ovat niin heikkotasoisia, ettei niitä ole viitsitty valtakunnan verkkoon aikaisemmin kaikkien näkyville laittaa.
- anger
spoke; rimonabant; benicar; revatio; branded cialis drugstore; buy cialis; ergomar; celius,; riomont,; acomplia buy;
- iufrthnioom
xEa8S3 noibxczmolcx, [url=http://mzwandguqlby.com/]mzwandguqlby[/url], [link=http://zvsrbslgznkz.com/]zvsrbslgznkz[/link], http://oinuzizitxmd.com/
- dddddddddddddddddddd
se on joidenkin mielestä sitä nostalgiaa, katsos
- 5+16
Sci-fin takia Maikkarin kanavapaketti. Kohta puoliin alkaa vuorosanat olla hallussa sarjasta kuin sarjasta kun ne viidettä kertaa pyörii parin vuoden sisään.
Maikkarille taitaa olla pelkkä vitsi koko kanavapaketti. Jos siihen suhtauduttaisiin vakavammin niin ei noita uusintojen uusintojen uusintojen uusintojen uusintoja näytettäisi ja ohjelmistoon panostettaisiin ehkä vähän enemmän.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116