poistelut on sitten alkaneet :((((
nonnii
5
1183
Vastaukset
- kyselijä*
Poistoja on tapahtunut kautta aikain palstalla kuin palstalla.
Mitä nyt on poistettu?
Onko rekkautunut itse poistanut kirjoituksiaan /avauksiaan?
Ylläpito/sefu poistanut?>Poistoja on tapahtunut kautta aikain palstalla kuin palstalla.<
Niin aina.
Sain kaksi viestin poistopyyntöä: toisen linkin avattuani totesin "Viesti on poistettu", eli rek. nimimerkki oli poistanut itse oman viestinsä, asia OK.
Toisen viestin poistin itse. Että ei tämän vakavampaa....
Terveisin, MM.- kyselijä*
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Poistoja on tapahtunut kautta aikain palstalla kuin palstalla.<
Niin aina.
Sain kaksi viestin poistopyyntöä: toisen linkin avattuani totesin "Viesti on poistettu", eli rek. nimimerkki oli poistanut itse oman viestinsä, asia OK.
Toisen viestin poistin itse. Että ei tämän vakavampaa....
Terveisin, MM.Kiitos vastauksestasi. Hyvää päivän jatkoa.
- Tää *****
on vasta alkua.Vauhtiin ku toi äijä pääsee,niin se on oksat pois!!
- Tää sisäpiirin sakki
Kirjoittelee, omalla lukitulla foorumillansa omia juttujaan, joihin ei muita kaivata. Tsemppiä sefu. :)
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724158
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans813890Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572428Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642276Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361965- 491869
- 1031698
- 561642
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551633- 611501