tripadvisorin

asiakaskyselyssä

Brysseli on valittu Euroopan tylsimmäksi kaupungiksi ja perässä seuraavat Zurich ja Oslo.

3

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brysselin suhteen.

Minusta Bryssel on huomattavasti mainettaan parempi kaupunki. Ääniä ovat tainneet käyttää sellaiset henkilöt, jotka eivät ikinä ole Brysselissä käyneetkään.
      Zürichin ja Oslon suhteen olen samaa mieltä, itse nostaisin jopa Oslon ykköseksi.

• Bryssel...

...ei missään nimessä ole. Jos jotain negatiivista pitäisi Brysselistä hakea, niin rumaksi kyseistä kaupunkia voisi kyllä kutsua, ja myöskin melko likaiseksi.

Epäilen, että äänestys on tapahtunut monien kohdalla ainoastaan telkkarista ja mediasta saatujen mielikuvien pohjalta, ilman että Brysseliin olisi oikeasti tutustuttu laisinkaan. Jokainen joka on käynyt (tai varsinkin viipynyt hieman pidempään) Brysselissä, tietää varmasti, että Bryssel on tosiasiassa jotain aivan muuta kuin tylsä ja virallinen EU-kaupunki.

Tapahtumia ja tekemistä riittää kuitenkin ainakin yhtä paljon kuin vaikkapa Helsigissä, luultavasti paljon enemmänkin. Ja mielenkiintoisia etnisiä ja paikallisia ravintoloita ja baareja on vaikka kuinka. Ja oluen ja suklaan ystäville Bryssel on tietenkin pieni paratiisi :)

• mini-Euroopasta

Oltiin toista kertaa viime syksynä, vietettiin 5 pvää syyslomaa, ja yksi päivä seikkailtiin heidän metrokorteillaan. Mini-Euroopassa ja Atomiumissa käytiin, hieno kokemus jälleen kerran. Lintsillä lapset ei ole käyneet vielä kertaakaan, Särkänniemessäkin on jääny vissiin 3 vuotta väliin, mutta mini-Euroopassa lapset ovat käyneet 2 kertaa. Ekasta kerrasta esikoinen muistaa vielä jotakin (visiitti 7 vuotta sitten ed. kerran).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      740
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe