Onko kellään tietoa otsikon auton virittämisestä?
A4 3.0 Quattro vm 2003 viritys
5
996
Vastaukset
- kummastelija
virittää. Eikö 3 L koneessa ole muka riittävästi tehoa ja vääntöä. Mietippä nyt onko edes järkeä koko touhussa, se kun todennäköisesti maksaa maltaita ja saat ehkä 20 hv lisää tehoa.
Kuitenkin jos olet ko. auton ostanut niin onnea ostoksellesi ja hyviä kilometrejä sinulle ja autollesi,viritit sitä tai et. - mtm
Kysyjällä ei tod näk ole kyseistä autoa. Miksi sitä pitäisi lähteä virittelemään?? Itse pääsin kerran kyseistä autoa ajamaan ja olin varsin tyytyväinen tehoihin. Kuka muutenkaan lähtis virittämään V-konetta... haloo! Saako sijoitukselle vastetta??
- ihanko totta
joo ihan varmaan joku ostaa yli 50.000 euroa maksavan auton ja miettiin sen pilaamista virittämällä! ja varsinkin kyselee täällä siihen ohjeita,haloo herää pahvi.laita peukalo takaisin suuhun ja ime sitä
- rkt
... ja tarkoitus ei ollut pilata sitä. Moottori vaikuttaa siltä, että pieni lisäviritys ei haittaisi, koska viritysaste on tällä hetkellä melko maltillinen. Alusta on jo sporttimallia, joten siihen ei liiemmin tarvitse kajota.
- kulkija
Katso www.lmsracing.com .Heiltä voisit kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862