isommat kokispullot...

ja kansa lihoo!

173

32004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turiset

      Mihin tämä maailman on menossa, mitä seuraavaksi?? 3kg karkkipussit, kilon keksipaketit jne...?
      t: Muhis

      • Sokerihumala

        On todellakin liian iso pullo. Mulle jo 1,5 litran pullo on vähän turhan suuri. Terveyshaittoja tosta vaan seuraa.


      • piipineN

        Eihän noita isoja esim karkkipusseja tai 2L cokis pulloja ole pakko ostaa...


      • en ees tykkää kokiksesta, m...
        Sokerihumala kirjoitti:

        On todellakin liian iso pullo. Mulle jo 1,5 litran pullo on vähän turhan suuri. Terveyshaittoja tosta vaan seuraa.

        Toisaalta nyt kaksi 1,5 litran pullon ostajaa voi ostaa vain kaksi litraa. Perheille parempi vaihtoehto!


      • Ei pakko jos ei taho!
        Sokerihumala kirjoitti:

        On todellakin liian iso pullo. Mulle jo 1,5 litran pullo on vähän turhan suuri. Terveyshaittoja tosta vaan seuraa.

        onhan niitä pinempiäkin pulloja, eikä kukaan pakota ostamaan isointa mahdollista pulloa jos ei halua. Terveyshaitat on ihan itse aiheutettuja, oma vika jos pitää ostaa aina se isoin mahdollinen pakkaus ja ahtaa sitten kurkusta alas koko satsi.


      • ei ole ongelma
        Sokerihumala kirjoitti:

        On todellakin liian iso pullo. Mulle jo 1,5 litran pullo on vähän turhan suuri. Terveyshaittoja tosta vaan seuraa.

        vaan väärä käyttö. Lapset ja aikuisetkin juo sen mitä haluaa/annetaan. Mitä isompi pakkaus, niin sitä edullisempi se on kuluttajalle. Yksi pakkaus on helpompi kantaa himaan, kui kaksi tai kolme pakkausta.


      • buumanni
        ei ole ongelma kirjoitti:

        vaan väärä käyttö. Lapset ja aikuisetkin juo sen mitä haluaa/annetaan. Mitä isompi pakkaus, niin sitä edullisempi se on kuluttajalle. Yksi pakkaus on helpompi kantaa himaan, kui kaksi tai kolme pakkausta.

        Joo, helpompi kantaa himaan. On sitten juotava heti. Mihin se mahtuu, ei ainakaan mun jääkaappiin. Nipin napin 1,5 litrakaan mahtuu.


      • niina73
        Sokerihumala kirjoitti:

        On todellakin liian iso pullo. Mulle jo 1,5 litran pullo on vähän turhan suuri. Terveyshaittoja tosta vaan seuraa.

        olen ihan samaa mieltä. mulla pojall eip tarvii paljoa limua ym.sokeri pitoista on aiwan mahdoton.

        onneks tykkääp enemmän wissystä.


      • ++++++

        Kaise on seuraavana gallonan limsakanisterit.


      • sopivasti pullea
        niina73 kirjoitti:

        olen ihan samaa mieltä. mulla pojall eip tarvii paljoa limua ym.sokeri pitoista on aiwan mahdoton.

        onneks tykkääp enemmän wissystä.

        Eihän kukaan jaksa edes juoda niin paljoa. Minullakin on hyvä että edes litra mahtuu alas....
        Haluaako maailma lihottaa meidät tahallaan ja istuttaa kaiken maailman vaivoja ja tauteja?!? Kaupastkaan ei enää löydä sopivan kokoisia karkki pusseja, kun on joko jumbo kokoja tai mini kokoja. Menee jo ihan hulluksi koko touhu!


      • voi...
        en ees tykkää kokiksesta, m... kirjoitti:

        Toisaalta nyt kaksi 1,5 litran pullon ostajaa voi ostaa vain kaksi litraa. Perheille parempi vaihtoehto!

        No eihän voi, vaan "joutuu" ostamaan ainakin neljä litraa. Tuossa jutussahan sanottiin että tulevat ainakin nyt vain kaks ja neljäpäkeissä nää kahden litran pullot. Ja kuka on aikasemmin kieltäny ostamasta vaan yhden 1,5 litran pullon? tai puolen litran pullon?? enkä muutenkaa oikei ymmärrä mitä kauheeta tossa nyt on, itse ainakin ostan esim. fantaa aina kakspäkin, mutta kun juon sitä tosi vähän, säilyy ne pullot yli kuukauden päivät tuolla. Ei mene limsaa viikossa edes litraa, vaikka sitä joka päivä kaapissa onkin.


      • tähren...
        sopivasti pullea kirjoitti:

        Eihän kukaan jaksa edes juoda niin paljoa. Minullakin on hyvä että edes litra mahtuu alas....
        Haluaako maailma lihottaa meidät tahallaan ja istuttaa kaiken maailman vaivoja ja tauteja?!? Kaupastkaan ei enää löydä sopivan kokoisia karkki pusseja, kun on joko jumbo kokoja tai mini kokoja. Menee jo ihan hulluksi koko touhu!

        Siis mitä he***tin uusavuttomia tolloja te kaikki ootte????
        Kuka teitä pakottaa kerralla sitä limsaa naamariin vetämään???
        Minkähän takia niissä on ne UUDELLEENSULJETTAVAT JA AVATTAVAT KIERREKORKIT???


      • makuaistinen
        voi... kirjoitti:

        No eihän voi, vaan "joutuu" ostamaan ainakin neljä litraa. Tuossa jutussahan sanottiin että tulevat ainakin nyt vain kaks ja neljäpäkeissä nää kahden litran pullot. Ja kuka on aikasemmin kieltäny ostamasta vaan yhden 1,5 litran pullon? tai puolen litran pullon?? enkä muutenkaa oikei ymmärrä mitä kauheeta tossa nyt on, itse ainakin ostan esim. fantaa aina kakspäkin, mutta kun juon sitä tosi vähän, säilyy ne pullot yli kuukauden päivät tuolla. Ei mene limsaa viikossa edes litraa, vaikka sitä joka päivä kaapissa onkin.

        Totuushan on se että kun pullon avaa ja sitä väkisinkin hieman hölskyttää niin maku 'karkaa' joka avauskerralla. Jos juot lasillisen päivässä isosta pullosta niin viimeistään kolmas lasillinen on maultaan jo jotain muuta kuin se ensimmäinen.

        Siksi paras koko juomille olisi se perinteinen 1/3 litra tai vielä pienempi jonka voi juoda kerralla.


      • tosi pieni
        buumanni kirjoitti:

        Joo, helpompi kantaa himaan. On sitten juotava heti. Mihin se mahtuu, ei ainakaan mun jääkaappiin. Nipin napin 1,5 litrakaan mahtuu.

        jääkaappi. Mulle mahtuu normaalikokoiseen jääkaappiin oveenkin 4 noita lidlistäostettua 2-litran limsa pulloa ja hyllyyn lisää. Eipä ole tullut tarvetta vielä kaikkea heti juoda.


      • mankeli88

        hampaat menee... ois parempi jos ne pullo pienenis!!!


      • henkka
        tosi pieni kirjoitti:

        jääkaappi. Mulle mahtuu normaalikokoiseen jääkaappiin oveenkin 4 noita lidlistäostettua 2-litran limsa pulloa ja hyllyyn lisää. Eipä ole tullut tarvetta vielä kaikkea heti juoda.

        Mahtuuko sulla enää hampurilaissäkkiä kaappiin ollenkaan? Ja ne pakolliset HK:n siniset.
        Tekeekö tiukkaa kahden istuttava sohva? Mahdutko?


      • heh
        Sokerihumala kirjoitti:

        On todellakin liian iso pullo. Mulle jo 1,5 litran pullo on vähän turhan suuri. Terveyshaittoja tosta vaan seuraa.

        kokeileppa tunkee ahteriis?


      • ???
        makuaistinen kirjoitti:

        Totuushan on se että kun pullon avaa ja sitä väkisinkin hieman hölskyttää niin maku 'karkaa' joka avauskerralla. Jos juot lasillisen päivässä isosta pullosta niin viimeistään kolmas lasillinen on maultaan jo jotain muuta kuin se ensimmäinen.

        Siksi paras koko juomille olisi se perinteinen 1/3 litra tai vielä pienempi jonka voi juoda kerralla.

        "sitä väkisinkin hieman hölskyttää"

        Kuka sitä sitten on käskenyt hölskyttämään? Vai onko sulla jatkuva krapula? Tai parkinsonintauti?

        "Jos juot lasillisen päivässä isosta pullosta niin viimeistään kolmas lasillinen on maultaan jo jotain muuta kuin se ensimmäinen."

        Korkin voi välillä laittaa myös kiinni. Ei ne aromit/maku sieltä mihinkään sieltä korkin läpi karkaa.


      • ei kyllä
        makuaistinen kirjoitti:

        Totuushan on se että kun pullon avaa ja sitä väkisinkin hieman hölskyttää niin maku 'karkaa' joka avauskerralla. Jos juot lasillisen päivässä isosta pullosta niin viimeistään kolmas lasillinen on maultaan jo jotain muuta kuin se ensimmäinen.

        Siksi paras koko juomille olisi se perinteinen 1/3 litra tai vielä pienempi jonka voi juoda kerralla.

        "Siksi paras koko juomille olisi se perinteinen 1/3 litra tai vielä pienempi jonka voi juoda kerralla."

        Mitä pienempi koko, sitä enemmän maksat suhteessa sisällöstä. Eli pienempikokoiset juomapullot tulevat suhteessa paljon kalliimmaksi.

        Toisekseen; mitä pienempi koko, sitä enemmän pulloja. Suuri määrä pienikokoisia pulloja luontoon päästessään saastuttaa enemmän luontoa, kuin yksi iso. Lisäksi monen pienikokoisen pullon kärräämisessä palautukseen on suurempi vaiva, kuin yhden ison.


      • ........
        henkka kirjoitti:

        Mahtuuko sulla enää hampurilaissäkkiä kaappiin ollenkaan? Ja ne pakolliset HK:n siniset.
        Tekeekö tiukkaa kahden istuttava sohva? Mahdutko?

        Ei se sohva sentään sinne jääkaappiin mahdu :)


      • ???
        sopivasti pullea kirjoitti:

        Eihän kukaan jaksa edes juoda niin paljoa. Minullakin on hyvä että edes litra mahtuu alas....
        Haluaako maailma lihottaa meidät tahallaan ja istuttaa kaiken maailman vaivoja ja tauteja?!? Kaupastkaan ei enää löydä sopivan kokoisia karkki pusseja, kun on joko jumbo kokoja tai mini kokoja. Menee jo ihan hulluksi koko touhu!

        "Eihän kukaan jaksa edes juoda niin paljoa. Minullakin on hyvä että edes litra mahtuu alas"

        Kuka on käskenyt kerralla juomaan kaikki?

        Voithan juoda vaikka sen 2 litraa 2 viikon aikana, niin ei siitä paljon päivää kohti tule. :)


      • Kokeillut
        heh kirjoitti:

        kokeileppa tunkee ahteriis?

        1/3 ltr:n pullo mahtui persiisiin helpommin kuin kahen litsran.


      • Anonyymi

        Joka päivänen treeni pitä olla aamulla ja illalla


    • pitäiskö niiden olla

      2dl. törppöjä?

      • kevyt colan kuluttaja..

        MYIS VAIKKA 100L tynnyreissä.. ei sit kaikkee tarvitse kerralla juoda..


      • äiteliini
        kevyt colan kuluttaja.. kirjoitti:

        MYIS VAIKKA 100L tynnyreissä.. ei sit kaikkee tarvitse kerralla juoda..

        eikä lihota samoin kuin nuo sokerilitkut. Opettakaa muksunne juomaan niitä, jos kerran limpparien kanssa on lotrattava!


      • tungetaan
        äiteliini kirjoitti:

        eikä lihota samoin kuin nuo sokerilitkut. Opettakaa muksunne juomaan niitä, jos kerran limpparien kanssa on lotrattava!

        muita makeutus aineita,ei se kevyt/sokeriton cola oo yhtää parempaa..kyllä seki sit lihottaa..


      • joojoojoojoo
        äiteliini kirjoitti:

        eikä lihota samoin kuin nuo sokerilitkut. Opettakaa muksunne juomaan niitä, jos kerran limpparien kanssa on lotrattava!

        paitsi kevyt colassa on sellaset teollisit litkut, ettet halua edes itse tietää, mitä se sisältää.


      • hoovee
        tungetaan kirjoitti:

        muita makeutus aineita,ei se kevyt/sokeriton cola oo yhtää parempaa..kyllä seki sit lihottaa..

        Äitis lihotti kun sua teki. Et taida tietää energiakulutuksesta saati energian saannista yhtään mitään. Mene takas sinne äitiis. Perkele.


      • Äiti vaan
        äiteliini kirjoitti:

        eikä lihota samoin kuin nuo sokerilitkut. Opettakaa muksunne juomaan niitä, jos kerran limpparien kanssa on lotrattava!

        Juu, kevyt kola ei lihota...
        Mutta mites ne lapsukaisten hampaat??? Hiilihapothan sen pahimman tuhon saa aikaseks, syövyttää hammaskiilteet, aiheuttaa reikiä...


      • ei tod hiilihappo
        Äiti vaan kirjoitti:

        Juu, kevyt kola ei lihota...
        Mutta mites ne lapsukaisten hampaat??? Hiilihapothan sen pahimman tuhon saa aikaseks, syövyttää hammaskiilteet, aiheuttaa reikiä...

        Ei hiilihappo vaurioita hampaita


    • joku

      no olihan toi jo aikakin tulla markkinoille

    • lökjölkjl

      Ihan täyttä kusetusta limsafirmalta. Toi koko on älytön, koska limunaati väljähtyy, jos juot kohtuudella. Eli on pakko kiskoa enemmän limunaatia nopeaan tahtiin -> limsan menekki kasvaa väkisinkin.

      • minä vaan

        Jos esim. on iso perhe ja kaksikin pulloa menee nopeesti,nii halvempaahan se on ostaa yksi iso 2L pullo.


      • CrystalCinnamon
        minä vaan kirjoitti:

        Jos esim. on iso perhe ja kaksikin pulloa menee nopeesti,nii halvempaahan se on ostaa yksi iso 2L pullo.

        No tuon nyt ymmärtää vielä, että ostaa tommosen jos juojiakin on paljon. Tottakai. Ei tartte ostaa miljoonaa pulloa montaa erikseen. Muussa tapauksessa ei mistään hiton 2 litran pullosta oo muutakun haittaa vaan.

        Aivan älytöntä touhua tommosia tuoda markkinoille.


      • Kirjaudu sisään jos haluat ...
        CrystalCinnamon kirjoitti:

        No tuon nyt ymmärtää vielä, että ostaa tommosen jos juojiakin on paljon. Tottakai. Ei tartte ostaa miljoonaa pulloa montaa erikseen. Muussa tapauksessa ei mistään hiton 2 litran pullosta oo muutakun haittaa vaan.

        Aivan älytöntä touhua tommosia tuoda markkinoille.

        Älä osta jos ei miellytä, ei se tarkoita että kaikki muut koot vedettäisiin pois markkinoilta. Kyllä täälläkin noita 2 litran limsapulloja näkyy, mutta eipä niitä juuri muut osta kuin perheenäidit.


      • ....

        "koska limunaati väljähtyy"

        Se mihinkään väljähdy, kun toimii seuraavan ohjeen mukaan:
        Winkki: Korkin voi laittaa välillä myös kiinni


    • Nimetön

      Eiköhän se ole ihmisestä itsestään kiinni kuinka paljon sitä Cokista juo tai aikuisesta kiinni kuinka paljon lapsi juo esim. viikonloppuna.

      Esimerkiksi Keski-Euroopassa tuo 2 litraa on aivan normaali koko, mutta siellä on saatavilla myös 0,5 sekä 1 litran koot. Eikä se näytä keskieurooppalaisia pilanneen tai olleen haitaksi, niin miksi se sitten pilaisi tai olisi millään tavalla haitaksi Suomessakaan?

      Sekä Lidlistä nyt jo saa Colaa kahden litran pulloissa..

      Pitää aina muistaa se, että vastuu on sillä joka mitäkin nauttii tai tekee.

    • voivittujavittu

      No onpa nyt kauheeta,pari kolme vuotta sitten kävin turkissa ja siellä oli lähes jokaisesta pikkukioskista tavarataloon 6l kokis ja pepsi pulloja!

    • Shawn_Michaels

      Milloinkohan sitä saadaan isoissa pulloissa. Tiedän kyllä, että jotkut ulkomaalaisten omistavat liikkeet kauppaa niitä. Mutta sais tulla isoihinkin kauppoihin, puolen litran pullo on liian pieni.

      • joo dr pepper kans isoihi lekoihin,suomessa sai joskus-tohtoria-litra lekoissa-palais eres ne


      • edes 0,5 pulloissa

        Etelässä ollessa olen sitä isoissa pulloissa ostanut, mutta joo ikävä kun ei vielä Suomessa saa kun puolen litran pulloissa. Onneksi tuli edes takaisin myyntiin kun oli useita vuosia pois markkinoilta Suomessa.


      • Kampela2
        edes 0,5 pulloissa kirjoitti:

        Etelässä ollessa olen sitä isoissa pulloissa ostanut, mutta joo ikävä kun ei vielä Suomessa saa kun puolen litran pulloissa. Onneksi tuli edes takaisin myyntiin kun oli useita vuosia pois markkinoilta Suomessa.

        kukaan kauppaa josta saa helsingissä ja mihin hintaan?
        1,2€ puolen litran kannusta viereisellä essolla tulee hieman tyyriiksi pitkällä ajanjaksolla:(


      • jookojookojooko

        häiritsevää tosiaan kun löytyy vain pieniä pulloja >:D ah, nannaa..


      • Dr. chilipepper
        Ottonalle kirjoitti:

        joo dr pepper kans isoihi lekoihin,suomessa sai joskus-tohtoria-litra lekoissa-palais eres ne

        Se olis kyl aika ihanaa, mut ei taida koskaan tulla tapahtumaan?


      • Maaiilmalta!

      • stanger
        Maaiilmalta! kirjoitti:

        http://koti.mbnet.fi/vantsu/HPIM0499.jpg

        Moro vaan...

        Jenkeissä saa Pepperiä vastaavaa juomaa nimeltä
        "Pibb" se on sairaan hyvää!!! muistuttaa Pepperiä.
        Ja onneksi siellä saa 2l lekoissa!!!
        eikä maksa paljon!!! halpaa!!!!
        Dr.pepper rules!!!


      • Lexil

        Dr Pepperiä isoissa pulloissa. Muttei mitään "less sugar" -litkua, aitoa sen olla pitää.


    • 2 litran pulloissa

      Isoissa 2 litran pulloissa virvokkeita saanut jo pitkään Lidl kaupoista eli ei mikään uutinen sinänsä.

      • myynyt jo kauan

        Niin on.

        http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.testimenestys.products.Freeway_Colajuoma


      • Kampela2

      • Hyvä ja halpa
        Kampela2 kirjoitti:

        ei päätä huimaa.Tuota Colaa saanut usein 0,99€/kannu sis.pantin:)

        On muuten ihan hyvän makuinen cola ja hinta ei toisiaankaan päätä huimaa. Miks maksaa kalliista Coca Colasta kun hyvän vastaavan tuotteen saa tosiaan sillä eurolla ja isossa pullossa.


      • Kauheeta...
        Hyvä ja halpa kirjoitti:

        On muuten ihan hyvän makuinen cola ja hinta ei toisiaankaan päätä huimaa. Miks maksaa kalliista Coca Colasta kun hyvän vastaavan tuotteen saa tosiaan sillä eurolla ja isossa pullossa.

        Ihan kamalan makusta!!


      • kattimattipatti
        Kauheeta... kirjoitti:

        Ihan kamalan makusta!!

        Ei taija olla muuta kuin eri etiketti Coca Colan pulloissa


      • rehellinen kansalainen
        Kauheeta... kirjoitti:

        Ihan kamalan makusta!!

        Lidlen cocoacola on samaa kuin cocacola myydään vaan eri nimellä:)


      • höhöhöhöhöh!!
        Kauheeta... kirjoitti:

        Ihan kamalan makusta!!

        aika samalta ne kaikki maistuu mutta lidlin kolaa tulee litkittyä taloudellisten syiden vuoksi.


      • olet amatööri kansalainen -.-
        rehellinen kansalainen kirjoitti:

        Lidlen cocoacola on samaa kuin cocacola myydään vaan eri nimellä:)

        Kyllä Lidlin colalla ja oikealla Coca colalla on selvästi makueronsa. Samoin Pepsi eroaa Coca colasta jos sinulla nyt on makuaisti tallella.


      • himonuolija
        höhöhöhöhöh!! kirjoitti:

        aika samalta ne kaikki maistuu mutta lidlin kolaa tulee litkittyä taloudellisten syiden vuoksi.

        ...loton pääpotin, ostaisin silti Lidlin
        halpaa colaa. Sehän voitti makutestin!


      • lidlin kola
        Kauheeta... kirjoitti:

        Ihan kamalan makusta!!

        on AIVAN HIRVEETÄ!SE ON JTN FREEWAY COLAA YÄK!;(


      • Selvästi eri makune
        rehellinen kansalainen kirjoitti:

        Lidlen cocoacola on samaa kuin cocacola myydään vaan eri nimellä:)

        Coca cola ja "lidlin Freeway cola on AIVAN ERI MAKUSIA!!


      • freeway on
        Selvästi eri makune kirjoitti:

        Coca cola ja "lidlin Freeway cola on AIVAN ERI MAKUSIA!!

        PALJON paremman makuista.


      • NamNamNam

      • Aaaaaaaaaaaaah
        lidlin kola kirjoitti:

        on AIVAN HIRVEETÄ!SE ON JTN FREEWAY COLAA YÄK!;(

        Lidlin Colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh


    • Acid7

      Ihan kätevä tuo iso pullo lastenkutsuilla, lapset ei ite jaksa kaataa niin pysyy kontrolli :)

    • putkikauppa.com

      eikö ole hyvä, että jano lähtee. :o)

    • minääh vaan...

      Jano kasvaa juodessa, niinkuin nälkä syödessä. Siitähän oli dokumenttikin että jos on enemmän tarjolla niin enemmän menee eikä saata huomatakkaan. Tulee sokeaksi kulutukselleen. Äly hoi, missä vastuun tunto?

    • -Mie Ihe-

      Kuka käskee ostamaan, kuka käskee juomaan?

      - Ei kukaan!

      • nyt riittää...

        kokistahan myydään nyt jo 4x1.5litral seteissä.. AIKUISET IHMISET ! kontrolloikaa lapsenne syömisiä ja kieltäkää hyvyydet jos siihen on aihetta (syytä olisi, koska n. 35% todennäköisyydellä SINUNKIN lapsesi on ylipainoisia paskiaisia). Minä olen vain onnellinen siitä että kokista saa 2litran pulloissa, koska se on lempi juomaani. Jos lapseni pyytää kokista sanon että se on palkinto juotavaa jonka eteen täytyy tehdä töitä.. ;D


      • Lapsesi paskiaisia?
        nyt riittää... kirjoitti:

        kokistahan myydään nyt jo 4x1.5litral seteissä.. AIKUISET IHMISET ! kontrolloikaa lapsenne syömisiä ja kieltäkää hyvyydet jos siihen on aihetta (syytä olisi, koska n. 35% todennäköisyydellä SINUNKIN lapsesi on ylipainoisia paskiaisia). Minä olen vain onnellinen siitä että kokista saa 2litran pulloissa, koska se on lempi juomaani. Jos lapseni pyytää kokista sanon että se on palkinto juotavaa jonka eteen täytyy tehdä töitä.. ;D

        Lapsesi ovat paskiaisia? Siis sinun lapset ovat ''ylipainoisia paskiaisia''

        Jos et tarkottonut sitä niin, niin toivon, että sinun lapsistasi tulee ylipainoisia!!!

        Tiedätkö, mitä tarkoittaa sana paskiainen?
        Sillä, jos on ylipainoinen, tarkoittaako se muka sinun mielestä sitä, että he ovat automaattisesti paskiaisia? HuOH OLET SÄÄLITTÄVÄ!


      • Sama juttu.
        Lapsesi paskiaisia? kirjoitti:

        Lapsesi ovat paskiaisia? Siis sinun lapset ovat ''ylipainoisia paskiaisia''

        Jos et tarkottonut sitä niin, niin toivon, että sinun lapsistasi tulee ylipainoisia!!!

        Tiedätkö, mitä tarkoittaa sana paskiainen?
        Sillä, jos on ylipainoinen, tarkoittaako se muka sinun mielestä sitä, että he ovat automaattisesti paskiaisia? HuOH OLET SÄÄLITTÄVÄ!

        Niin Ajattele Nyt Suomessa on Paljon ylipainoisia lapsia ja aikuisia ja eihän sitä koskaan tiedä kuka se meistä ylipainoisin on.. jos ette halua olla sellaisia ''ylipainoisia'' huolehtikaa terveydestänne kaikki saavat päättää itse valintansa me emme siihen puutu emmekä tartu ihmiset pitäisi kaikki hyväksyä sellaisinaan kun he ovat.. Ylipainoiset eivät ole paskiaisia!! sen vaan sanon. juon itsekkin Coca-Colaa mutta silti..En ole tietääkseni ylipainoinen liikkuminen kannattaa aina!


    • jo oli jumankekka aikaki nostaa leka kokoo!!!noita pikku potleja on saanu roudata niska vinos himaa ja muualle,KIITOS COKIS!!!tällä mitää pikku pullukoita tu vastuu on vanhemmilla,tyhmää väittää et juomise määrä on sidottu lekakokoon!!tai si meirä kurjasti käy ku joku pakkaa cossu 25l lekaa ni viiko päästä kansasta puolet kanttuvei,,,,,ja loput ku olut siideri ja lonkku tapitetaa 5l lekoihi,eix jeh?

      • jo 3v!!

        Niin että onhan niitä 2l pulloja saatu jo lidlistä jo 3-4 vuotta, niin miks vitussa siitä pitää nostaa haloo?


    • Enjoy Coca-Cola

      Mä arvasin! Siis tiesin ku kaikki tämmöset eri muovista tehdyt pullot on yleensä kaks litrasia. Esim Ruotsissa ja Saksassa yms. no kaikkialla. Ei kai toi 1,5 litraa oo muualla käytössä?

    • eliksiiriä.

      Dokkarissa tässä taanoin oli hyvä esimerkki,miten hyvä juoma cokis on. Mies oli juonnut sitä päivittäin reilusti ja sokeutui jonkun viikon jälkeen. Sokeutta tais kestää viikonpäivät,sairaalassa kun ei cokista potilaille tarjoilla.Alumiini vanteista irtoaa hapettumat hyvin cokiksella,samoin kuin liuottaa veecee pytystä,kuivuneet paskakokkareet.

      • asioita

        Nyt puhut käyttäjästä joka juonut todella useita litroja päivittäin pidemmän aikaa. Cocis ei aiheuta sen suurempaa liuotusta hampaissa kun muutkaan virvoitusjuomat. Kuka sitä pitää edes suussaan vuorokauden??? Tai ylipäätään mitään juomaa!


      • eliksiiriä..
        asioita kirjoitti:

        Nyt puhut käyttäjästä joka juonut todella useita litroja päivittäin pidemmän aikaa. Cocis ei aiheuta sen suurempaa liuotusta hampaissa kun muutkaan virvoitusjuomat. Kuka sitä pitää edes suussaan vuorokauden??? Tai ylipäätään mitään juomaa!

        Ei kukaan pidäkään cokista suussa kauan,vaan vatsalaukussa tämä litku saa aikaiseksi vaikka mitä ja sieltä imeytyessä elimistöön.Jos kerran poistaa hapettumat aluvanteista ja voi käyttää wc pöntön puhdistukseen,niin tekee myös ihmeitä elimistöönkin...jos et usko,niin juo joka päivä ainakin litra,niin huomaat vaikutukset...


    • OhHoijaa

      Hai

    • JA VIIMEIN

      VIHDOINKIN! Vittu on tärä jo kyllä saatukin odottaa prkl! Nyt se tulee onneks ja eiku kossua lantraamaan. :D

    • kaljasieppo

      pitäs olla sama litrahinta riippumatta siitä että minkä kokosen pullon ostaa ja karkkeihin kilohinta samaksi samalle tuotteelle. ei oo yksin asuvien juttuja nuo 2l pullot ja jumbo karkkipussit.

      • PIENIPERHEINEN

        Oon samaa mieltä että kilo/litrahinta tulisi olla sama,oli pakkauskoko sitten mikä hyvänsä.
        Sama koskee "krontti" tarjouksia,joita myydään esim.5kpl-2€ sillon voisivat kaikki hyödyntää tarjouksia.
        Tietääkseni tää käytänto pätee jo oluen kanssa,niin miksei sitten muiden elintarvikkeiden kanssa?


    • MiniSuperPallo

      Lapset raukat ovat saaneet käsityksen, että jos joku maittaa, maittaa aina, ja käydään salaa ostoksilla. Liika sokeri pilaa terveyden. Siis LIIKA. Ja myös nykyajan lapset eivät pese hampaitaan hyvin! Ja sen seurauksina voi olla myös joku pahempi sairaus!!! Itse pesen hampaat joka ilta, mutta minun pitäisi alkaa pesemään hampaita aamuin ja illoin.
      Sry, nyt kun saarnaan, kylhän ainakin 1 kerta viikossa voi olla karkkipäivä. Mut silloinkin pitää muistaa: Liika on Liikaa.
      Heip! :P

      P.S. Tän on kirjoittanut 10 likka..

    • CrystalCinnamon

      Eikai tuo ole totta? Eihän... EI TOMMOSIA TARTTE!

    • hallinkorpi

      ....on ollut kahEn lituraisen pulloissa. Ei ne silti oo läskejä. Siellä teinitytötkin tietävät mikä on naisen tehtävä ekologiassa. Suomen naiset ovat "maatiaisrotua". Lantiofarkut ja napapaita. Ja "kylkimakkarat". Tai lenkkarit,verkkarit ja muuta epämääräistä. Portsarina maaseutukaupungin diskoteekkiravintolassa pitkään oon monet vuodet kehitystä katsellut. Venäjällä oleskelin -95 - 20004.

      • Colaboy

        Pikaksia on putelit.
        Saahan tuota 25l tynnyrissä.


      • ei ne

        Ei ne siellä Venäjällä mitään limsoja vedä, vodkaa suuhun liruttelee aika ajoin eli päivittäin ;)


      • heidilady

        Painu takas sinne venäjälle jos siellä on saatana hienompia naisia... vodkalla, huumeilla, mafia rahoilla eläviä eliitti huoria ne on saatana!


    • ...stystä...

      Onhan noita kahden litran pulloja ollut kautta aikojen saatavilla.....mikä ihme se nyt on ja mikä Teidän päät on oikein sekottanut...??

    • 1 kalori per 250ml

      eli punkeroitako? esim. täysmehut ovat huomattavasti lihottavampia

    • kokista

      Ei ne lapset liho sen enempää. Suomessa on ollu Lidl vaikka kuinka kauan ja siellä on myyty limpparit - kaikki limpparit aina 2 litran pulloissa.

    • kulutusyhteiskunta

      hyi, hyi, hyi. Ihmettelen, kuinka Suomesta on tulossa yhä enemmän kulutusyhteiskunta. Luontoa säästäviä, joopa joo. Taitaa tämä USA olla malliesimerkkinä vielä monelle, monelle teollisuusmaallekin!
      !!!!!!!!
      Roskaruoat ja limsat, sipsit ynnä muut pitäisi saada pois kokonaan markinnoilta, muuten odotettavissa on sama kohtalo kuin Amerikkojen. Läskiä riittää...

      • pahviien pahvi

        todellakin


      • asunhan Suomessa
        pahviien pahvi kirjoitti:

        todellakin

        Of course, olenhan mä suomalainen.

        ;)

        Pahvi on Suomen yleinen vientituote ;)


    • Saattaa sisältöä roiskua rinnuksille, kun on massiivinen pullo ja hiukankin epätasainen tie.. Aikoinaa litran lasipulloilla oli jo tätä ominaisuutta :))

    • lidl

      johan noita on ollut markkinoilla pitkään.

    • hardy

      .mä juon doctor pepperiä!

      • opiskelija843

        nouseekohan pantti sitten 60 senttiin?


    • voi ny vittu

      myydäänhän vaikka tupakkaakin kartongeissa, mutta ei niiden ostajat välttämättä enempää polta kuin yksittäisten askien ostajat.. vastuuhan on täysin ostajalla/käyttäjällä..VALOJA PÄÄLLE

      • se on..

        ihan fakta, että annos- ja myyntikoot vaikuttavat käytön määrään. Kyllä voisin sanoa lähes 100% varmuudella, että pienen topan ostaja polttaa vähemmän kuin kartongin. Vastaavasti 0,5l limun ostaja juo vähemmän kuin kahden litran ostaja.


    • :D:D:D

      onha niitä lidlistä saanu aikasemminkin, mut parempi et tulee tavallisiinkin kauppoihin ku ei viitti paria kilsaa lähtee lidliin limuu osteleen :D ja light limpassa ei oo ku jotain vajaa 1kalori per desi, et ei sillä ainakaan lihomaan pääse. mut hampaille se tietty on vähän huonoks. ja eikun limuu juomaan!

      • grh....

        kyllä porukka lihoo ja 3kg hampurilaiset myös,ja autolla pennut kauppaan ja hautaan 35 v.


    • tynnyreissä

      niin onneks on vielä vapaus valita... kattoo tuttavien hampaita jotka on pilattu energiajuomilla ym. hapoilla niin eipä oo tähän päähän väliä kolilla... vitsi: mies tilas baarin pöydässä kossun, baarimikko kysy että "tuonko kolalla" mies sano et "no tuo ny vittu vaikka lumilapiolla" hahhaha

    • jp.

      Outoo että muovipullossa olevat sidut on 0.45l, kun ennen 0,5l. hintahan ei tietenkää laskenut;)

    • mä vaan

      ruotsissa niitä on saanut jo varmaan 20 vuotta...suomi on joka asiassa myöhässä, kuten tavallista.mutta se näkyy sitten katukuvassa,pennut vaan lihoo...

      • Leevi

        Siis kukaan ei pakota juomaan eikä ostamaan jos pakottaa ni ilmottakaa viran omaisille..
        se tulee halvemmaks isoille porukoille esm
        pieni pullo (o.5e) maksaa jotakin 1.5e ku 1.5l pullo on n.2,30 tai jotaa tollee.. kuitenkii.. 2l pullo tulee halvemmaksi isolle porukalle..


    • http://www.pienipaatospaiva...
    • ........

      Omaa typeryyttään on jos ei osaa lopettaa ajoissa. Ei se pullon koko siihen kulutukseen kyllä ihmeemmin vaikuta.

      OIKEA haitta tässä isossa pullossa on se, että jos sitä ei meinaa juoda heti samana päivänä pois kun sen avaa niin pikkuhiljaa tästä kuluu hapot pois. Mitä isompi pullo, sitä kauemmin sen tyhjentämiseen menee ja sitä enemmän happoja kerkeää limsasta kadota ja sitä epämiellyttävämmältä se maistuu.

      Eli 1,5L pulloja tulen ostamaan myös tulevaisuudessa. Jos 1L pullot palaavat takaisin niin sitten niitä. Toki puolen litran pullotkin kävisivät, mutta ne ovat suhteessa niin kalliita ettei niitä kannata ostaa.

      • ????

        "pikkuhiljaa tästä kuluu hapot pois. Mitä isompi pullo, sitä kauemmin sen tyhjentämiseen menee ja sitä enemmän happoja kerkeää limsasta kadota"

        Ellet ole aikaisemmoin huomannut, siinä pullossa on myös suljettava korkki. Opettele käyttämään sitä. Ei ne hapot mihkään siitä korkin läpi pääse.


    • Larry the Chef

      Lidlissä on 2 l pulloja. Ei ole kylläkään loppupuolella yhrään porekuplaa juomassa.
      Muuten hyvä.

      • winkki

        "Ei ole kylläkään loppupuolella yhrään porekuplaa juomassa"

        Vanha ja hyvä neuvo:

        Jos ei aio vähään aikaan juoda, kannattaa sulkea pullo sillä pullon mukana tulleella kierrekorkilla(vakiovaruste). Niin ei pääse porekuplat karkuun. :)


    • Mievaan322

      Se on oikein mainio juttu... Minulta nimittäin jäi vain markka ja laatikko. Siis mikä olikaan herran huoli? Liidelistä saapi kahta litraa kantaa pullossa ja colaki palajo parempata kön cöcäcölö.... Muut limukat sitte vähän lantrinkina mennöö. Ameriikassa on 100 litran sammioita joita saapi hinata katumaastureiden persiissä lapsien villisti pillillä imien cöcäcölää kun matkataan halki mantereen mielisesti kolistellen. Lama tulloo ei oo vara ostaa etes cäcö cölöö pittää ostaa pepsii jee maxii...

    • Nimetön

      Milloinkahan sitä sais ämpäreissä perkele kun janottaa nii

    • Ja HAh

      Ja mitä uutta? Lidl on myynyt Cola (paremman makuista kuin cokis)juomaa jo ajat sitten 2L pulloissa. Ostan edelleen saksalaisen kaupan tuotteita ja boikotoin jenkkien ylikansallista p....a.

    • Coca-Colat

      ovat olleet maailmalla jo myynnissä 40 vuotta, mutta tänne banaanivaltioon kaikki tulee PIIIITKÄLLÄ viiveellä. =o)

      Niitä on ollut vuosia myynnissä monessa maassa jo 5L pulloissa, mutta ne tulee tänne ehkä 20 vuoden kuluttua. =o)

      t. Yli 80 maata kiertänyt papparainen.

    • kommunist

      amerikanmarja kakkia. yök yök . kuka voi juoda kennedyn verta ja bushin orkkupaskoo.

    • toi on mukamas

      Suomesta on saanut jo useita vuosia 2 litran juomia. En kai mä sille mitään voi jos asut lehmien seassa landella ja tollanen on UUTINEN sulle voi helvetti et oot typerä.

    • ---------------

      Monikaan ei enää asiaa ehkä muista, mutta kyllähän kokista myytiin jo 80-luvulla 2 litran kertakäyttöpulloissa. Verotusteknisistä syistä homma ei sitten enää ehkä kannattanut.

      Mutta nyt kun kierrätysmuovipullot tulivat yleisesti hyväksytyiksi, ei taas ole mitään rajaa sille, minkä kokoisia pullot voivat olla. Tai no, yhteensopivuus palautusautomaattien kanssa saattaa asettaa jotain rajoituksia.

      En usko, että pullojen koolla on suurtakaan merkitystä ihmisten lihomiseen. Ei se tähänkään asti kovin ongelmallista ole ollut ostaa kahta tai useampaa 1,5 litran pulloa kerrallaan.

      Toki sokerilitkujen juominen sinänsä on pahasta. Light -juomiakin on kritisoitu, mutta lienevät ne silti selvästi terveellisempi vaihtoehto.

      • juomat

        on perseestä.joskus olen vahingossa ostanut light limua,ja kyllä on vituttanut,eihän se litku maistu miltään


    • werip

      2 litran pakkaus on liian suuri. siitä kun kaataa muutaman kerran lasiin annoksen niin korkkia tulee avattua liian usein ja pullo heiluu suotta --> hiilihapot katoavat ja viimeinen litra maistuu pelkältä sokeriliemeltä.
      litran pakkauskoko on hyvä koska siinä ei hiilihappo taso pääse laskemaan liiaksi.

      itse olen miettinyt hanan hankkimista kotiin olisi aina tuoretta ja hyvää juomaa saatavilla.

      tunnustan että juon liikaa muutenkin jatkuva jokapäiväinen käyttö vuodesta 89 on tehnyt tehtävänsä hampaissa sekä luonut kofeiiniriippuvuuden joka ilmenee samalla tavoin kuin tupakoitsijoilla jos ei saa tupakkaa.

      olen tälläkin viikolla ostanut ihan vaan tavan mukaan 2 koria kokiksen 0,35l lasipulloja koska ne ovat hyviä kerta annoksia. niitä menee 3-5pl päivässä...

    • blondi-72hki

      meillä ei pahemmin cocista juoda

    • pessimisti?

      2 L ei oo kuitenkaan ku n.2 lasillista isompi kuin 1,5L, tuskimpa ne 2 lasillista suuremmin hampaita pilaa tai lihottaa jos ei tähänkään mennessä.

      • Azetus

        Vai että coca cola on syypää lasten lihoamiseen? Taas siirrettiin vastuu omasta itsestään jollekkin toiselle. Eiköhän se ihminen sen kahden litran pullon aukaise. Ei se coca cola company sitä teille pakolla juota.


    • .............

      Kyllä nyt lääketehtaita jotka myy sokeritauti yms. lääkkeitä. Onkohan mekeis ja virvoitusjuomavalmistajilla ja lääkefirmoilla miten tiukat kytkökset. Tuotteethan tukevat toisiaan ja menekki kasvaa.

      Paljon nykyään jo rumia lihavia pikkulapsia, sääliksi käy koska heistä tulee heikkoja ja sairaita aikuisia ja se on heidän vanhempien syytä jotka tuhoavat lapsensa elämän juottamalla ja syöttämällä kaikkea epäterveellistä keionomakeutusaineitta ja muuta kemiallista paskaa.

      Mulle ihan sama, kuolkaa läskeihinne saatana!

    • Nuori Itse

      Niin juu, onhan ne isoja, mutta kuka sanoi että ne kaikki pitää heti juoda??? Tuollainen pullohan voi kestää useammankin päivän, eikä tarvitsisi joka päivä pikkupullon perässä mennä kauppaan :)

    • Conker

      Nää jotka valittaa hampaitansa ja toisten jne.

      KUKA SITÄ PAKOTTAA LITKIMÄÄN?

    • nykynuoriso

      joo,ennestään läskiset perseet leviävät entisestään,nykynuoriso on patalaiskaa

    • työllistää

      Tukekaa hyvät ihmiset suomalaista ja ostakaa Finnspring kolaa, 1,29e 1,5l -40c pantti (59c/litra).

      sykäräisissä valmistettu kolajuoma on miltei parempaa ku jenkkilitkut.

      • limusuu

        voisinpa ostaakki tuollasta edullista kotimaista kolajuomaa, mutta epäilen vahvasti että täällä pohjoisessa sitä ei ole tavallisesta kaupasta saatavissa...


      • purplesmoke
        limusuu kirjoitti:

        voisinpa ostaakki tuollasta edullista kotimaista kolajuomaa, mutta epäilen vahvasti että täällä pohjoisessa sitä ei ole tavallisesta kaupasta saatavissa...

        citymarketeista finnspring colat ja muut limut 0,99/plo 1,5l. kaikki myös lightina ja todellakin parempia kuin fantat ja cokikset.


    • Äiti-72

      Kylläpä on Suomalaisetkin tyhmiä kun pitää isot limpparipullot tuoda markkinoille.Olen jo yli kymmenen vuoden ajan ihmetellyt matkustellessa,että mitä ihmettä tekee 2 l pulloilla...jo 1½ litran pullotkin on älyttömän isoja....ja jos tykkää juoda limua niin varmaan suurin osa haluaa,että hiilihapotkin pysyy....pienemmässä pullossa pysyy paremmin,ei tule aukaisukertoja niin montaa.

    • kokiscowboy

      2l pulloja on ollu iät ja ajat.
      kauppana LIDL,ihan samaa mustaa myrkkyä sieltä sisältä saa on se sitten made in germany tai USA

    • Lenin on ihana

      No jo on aikakin,eihän tohon menny kun viiskyt vuotta,että saa osta sitä mitä haluaa.Niin ja terveiset lipposelle...että keksii veron ylisuurille pulloille ja sille hapatukselle mitä kukaan ei halua.

    • ruotsissa asuva suomalainen

      nyt vastako suomee tulee 2l cokis pullot?sielä on limukka niin kallista muutenkin että enpäs usko että ne 2l pullot menee kaupaksi tällä ruotsissa saa 2l pullon limua 13kr ja suomessa maksaa pikku pullo cokista joku 1e 50c alentakaa hintoja sielä.

      • ruotsisa asuva suomalainen

        ja sitä paitsi pikku pullot on parempija koska ison pullon joudut avaamaa useita kertoja ja näin ollen se väljähtyy.


    • -maissi-

      Todella hankalaa, nämä suuret pullot eivät mahdu jääkaapiin.

    • TEINIT...

      lihoo entisestään.
      eikö vanhemmilla oo kakaroiden syömisen suhteen enää mitään vastuuta?sipsiä,kokista ja mäkkäriin viel huikopala ottamaan.
      hirveän näköisiä taas kesäisin nuoret likat kun napapaita päällä,läskit roikkuu housujen kauluksen ylitse ja sylissä sipsiä ja kokista,nuoret pojat pyörii puolestaan hyllyvinä läskeinä,yök.sitten vielä tähän tungetaan 2l kokis kaupanpäälle.
      herätkää nyt hyvät ihmiset tarkkailemaan lapsienne ruokatottumuksia.
      vaikka itse ois läski niin ei se tarkoita että lapsensakin pitää syöttää hyllyviks möykyiks.

      • gfjhgyhjhj

        hah, tääl päin kakarat syö mitä lystää ja silti on sixpäkit paidan alla..


    • greatest1

      hahah, haistakaa mummit vittu. mulle ainaki maittaa ;)

    • coca-cola<3mie

      JEEEESSS!!!!!!!!!! Ennen sitä sai vaan lidl:istä siis noita 2 litran pulloi

    • jaahas___

      ellei se olis viipuri veikon kahen litran lötköpulloja. jos oikein veikkaan

    • ripe_87

      Mitähä ihmettä te taas sönkötätte???? Viisastelette siitä ku kokakola on amerikkalaista ja siellähä 100% väestöstä on ylipainoisia vai??? kokiksessa on pelkästään hiilihydraatteja ja kaloreita 180/100ml VALION KEVYT MAIDOSSA on 190/100ml ja siinä on sitä tuomionpäivän rasvaa! hui! Siitäku alatte laskemaan kumpi lihottaa enempi! Ei välttämättä oo yhen kokispullon vika että porukka lihoo vaa menkää prkl vaikka lenkille! taijatte olla kunnon ääliöitä ku tämmösestä pätöasiasta riitelette!!!

      • on kyllä

        coca-colassa on sokeria. sokeri muuttuu elimistössä rasvaksi joten kyllä kokis lihottaa maitoa enemmän


      • ripe_87
        on kyllä kirjoitti:

        coca-colassa on sokeria. sokeri muuttuu elimistössä rasvaksi joten kyllä kokis lihottaa maitoa enemmän

        kolassa on edelleen vähempi kaloreita. 180 on mun mielestä pienempi luku entä 190 vaikka eipä tuommosella erolla suurta virkaa oo. ja eikös se oo että nuo liika kalorit loppupeleissä nostaa sitä painoo? nii nakatkaa ne maitopurkit hiiteen ja mustaa pelastajaa tilalle:)


      • ripe_87
        on kyllä kirjoitti:

        coca-colassa on sokeria. sokeri muuttuu elimistössä rasvaksi joten kyllä kokis lihottaa maitoa enemmän

        aatteleppa ku maijossa on valmiiksi se rasva ja se jää lillumaan mahaan nii kokis on rasvatonta nii kun se sokeri muuttuu rasvaksi nii siinäki menee energiaa! kätevää... On se eri terveellistä nektaria!


    • ON OLEMASSA!!!

      Niin sitä vaan että LIDELISSÄ on ollut jo kauna 2 litran COCIS pulloja ja on nyt munkin kaapissa hyvä malli se 2 litraa ja säästää pakkauksia.

      • Se minulle

        Minkä kokoisia ne pullot on. Kunhan ei tarvitse ostaa kymmentä litraa juodakseen pari lasillista. Tosin juon niin vähän limua,joten pysyn jatkossakin pepsin juojana pullon koosta välittämättä!


    • PAKKO LIHOTA

      Emme muuten muistuta tuota Amerikkalaista ihannekansaa,jossa 300 kiloiset ovat enemmän sääntö kuin poikkeus,on saatananmoinen määrä inhottavaa ihraa siellä ihanne valtiossa.

    • 12V

      Ai että punkeroita, itse olen 12-vuotias poika ja juon limsaa ehkä 4 kertaa vuodessa, niin että nuo 2 litran pullothan eivät mua kiinnosta!

    • ivory-87

      Muistan kun jenkeissä oli kaupassa jättimäisiä karkki- ja sipsipusseja, kahden litran limupulloja (tai saaveja paremminkin). Pakkauskoot olivat monien muidenkin tuotteiden kohdalla huimia. Mutta kyllä ne ihmisetkin jotka niitä kaupassa ostivat olivat sitten isompia, eikä ihmekään.

    • pitäjä

      onhan tu AIVAN MAHTAVAA ENNEN EIRIITTÄNY SELLANEN 1,5 LITRAN SE MENI VARMAAN TUNNIS TAI PUOLES HYVÄ IDEA TUO 2 LITRAN PULLO

    • Älkää ostako!

      Nytkin jo harmittaa, kun edullinen limu on 1,5 pulloissa. Se sitten pitäisi laakista klunia ennen kuin poreet karkaa!

      Sopiva pullokoko on 0,3 - 0,5 l, mutta hinta on törkeä. Jää kokonaan monesti limut ostamatta!

    • -juusto-

      Porukka kinaa, valittaa ja väittelee jostain helvetin limupullon koosta!!!
      Eikö teillä ole parempaa tekemistä???

      • ripe_87

        suuret on murheet suomen kansalla:)


    • Pajalan hiisaaja

      hahaa isommat älyäampari pullot

    • Savolaisukkeli

      Eiköhän se ole vain hyvä, että on varaa mistä valita.

      Tosin, eihän esim. puolen litran pulloa ylikansallisen mahtimerkin colaa kannata ostaa, koska se maksaa 1,5-2 euroa, kun taas esim. Lidlin normaalihinta taitaa olla 2 litran pullolle 1,29 euroa, usein tarjouksessa 99 senttiä.

    • Jippii!

      Ihq! Saa juoda kunnol kokist! xD Namii... :D Haluan lisää juomaa... Sokelii.. xD Namiskuukkelii xD

    • Pedo James

      Jätin kaikki limut ja karkit sun muut pois ruokavaliostani 2 vuotta sitten. En kuitenkaan ruvennut urheilemaan ja kuitenkin painoni putosi 10kg! ja nyt on pysynyt samoissa koko ajan.

      Ei kannta syödä ja juoda epäterveellistä ja tarpeetonta roskaa.

    • Syyläperse

      Näin on. Kakaroilla ei ole hampaita suussa ja maha roikkuu maassa...

    • näitä cokis pulloja ollut maailmalla iät ajat 2,3,4 ja jopa 5 litran muovipulloissa myytävänä! Pikku hiljaa valuvat nyt suomeen varsinkin kun kertakäyttöpulloistakin saa pantin.

    • jaahasss

      hahaah, voi mitä juhlaa tulee olemaan noiden 4x2l pakkausten nosteleminen kassalla työskennellessä. varsinkin kun nekin takuulla laitetaan siihen viimeisenä että sivusta on jo täynnä jugurtteja, hihnalla muussiksi menevät leivät, lihapakkaukset ja kaikki mahdollinen.

      Sitten valitetaan että kun joko tavarat meinaavat mennä ryttyyn tai ettei ylety tuotteisiin kun pysäyttää hihnan tuotteita pelastaakseen eikä juuri sillä sekunnilla laita taas päälle kun käsi ei ylty ilman kurottamista.
      ihanaa.

      joten, vinkkinä vain kaikille täällä liikkuville että mielellään ENSIN ne maitopurkit, limsat, mehut mitkälie PAINAVAT ja lopuksi ne kevyemmät... kuten järjen jo luulisi sanovan. kiva kiitti hei.

      :D:D:D

    • heeeeeeeeeeeeeee

      oo jo, niikuit kauniit tyttäremmekin?

    • ...

      Mikä prkl nyt on kun kaikkien pitää whinettää tästä? "no mutku niinku pullasorsa sukupolvi yhyy" Hiljaa jo! Kukaan ei pakota ostamaan mitään.

      Ps. Miksette sitten valita nuorten alkoholin ja tupakan käytöstä? Ehkä hiukan pahempi ongelma.

      • höhö

        Hapokasta on!


    • Tuo ole

      UUTTA.Markinoilla ollut jo kauvan naapurimaassa ruotsissa..

    • eihän tossa mitään

      hyvin ne aikuiset sieltä kaupasta kantelevat kokista kaksoispakkauksessa. Enkä usko että täysin omaan suuhun menee...

    • pulloissa pian

      Koff taasen tuo karhun ison pullon korotettuna varttilitralla, eli siis 1,25l. Entä sitten?

    • Minä se vaan

      parikyt vuotta sitten Teneriffalla join 2L kokista jo...

      Enkä oo siitä lihonnut vaikka normaalisti vetäsen 1,5L kolaa päivässä.

      Juju piilee siinä, ettei kannata syödä/juoda enemmän kuin kuluttaa...

    • kierrätysmuovipullot

      -mahdollistavat minkä pullokoon hyvänsä.Muistakaa heittää tyhjät pullot metsään siellä ne saastuttavat vähiten,jos viette kauppaan ne rouhitaan ja kuskataan Kiinaan jossa ne on mahdollista sulattaa ilman turhia päästö määräyksiä ja kasvihuonekaasuista viis veisataan.Roskaa syntyy joka työpäivä noin sata rekka-autoa,jos kaikki oluet ostetaan tölkeissä ja virvoitusjuomat petpulloissa,käytetyt oluttölkit roudataan Englantiin sulatettavaksi ei sen kauemas.

      • Tsaarin kuriiri

        Venäjällä jo ainakin 14 vuotta sitten. Eivät ole vielä kaikki ruussat punkeroita eivätkä mustahampaisia


    • Nimetön

      mä juon melkeen jokapäivä laittikolaa, ja jo puolentoista litran pullossa ne loppu desit on ihan litkua... hohhoh maltan tuskin ajatella millasta on viel isommassa...

    • Plumpass

      noita ehtii edes juoda niin ettei hapot karkais? Puolentoista litukan pullostakin on hapot hävinny ennenku sen on kiilannu loppuun. Suosittelen 0.33 litran olutpulloja, ne on hyviä ja voi kilahtaa ottaan tarpeeks nautittuna ;)

    • jo..

      itse olen tottunut jo aikoja sitten isompaan pakkauskokoon, sillä juon lidlin colaa koska se on halvempaa ja maistuu -ihan oikeasti- samalta. itseasiassa hyvinkin halpaa, silloin tällöin on tarjous jolloin saa yhden 2l pullon eurolla, joten kun vähennetään pantti (0.40e), se tekee vain 30 senttiä litralta!

    • ??
    • Anonyymi

      Nyt kun mä oon aloittanut dieetin kunnolla aloin tarkista paljonko son sokeria isossa cocola pullossa ihan älytön määrä en ihmettele yhtä jos paino on tullu lisää koko ajan kun sen lopetin sen juomisen ja lopettin makean syömisen aloitin uuden elämän tavan ihan täysin tervellisesti rupeesin syömä musta tuli kasvis syöjä multa lähte 30 kilo reilusti pois

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe