SaPKo
Tuo uljas savolaisuuden perikuva, lörtsyn tuomaa oveluutta. Olavinlinna, vuolaan virran rannalla seisova toteemi kuten SaPKo-mestiksen toteemi.
Savonlinnan Pallokerho
4
290
Vastaukset
Ja kuten huomaat niin minäkin olen SavoRULES. Olen teknisesti kehitetty klooni.
Onko meitä sitten kaksi? Kyllä. Näin saamme vastustajamme kyykkyyn ja SaPKo nousee liigaan. Uraa!Uraa!Uraa!
PS. Minunkin mielestä Sport voisi tippua Suomisarjaan, kaimani SavoRULES- Ei yllätänyt..
Tässä nähdään kuinka sekopää tuo Rulle on!
Jätkä juttelee itsekseen....ihan seko!!!!Tilatkaa valkotakkiset hakemaan takaisin ei se luuseri pärjää avohoidossa. Ei yllätänyt.. kirjoitti:
Tässä nähdään kuinka sekopää tuo Rulle on!
Jätkä juttelee itsekseen....ihan seko!!!!Tilatkaa valkotakkiset hakemaan takaisin ei se luuseri pärjää avohoidossa.Kumpaa Rullea tarkoitit, talipää?
- Oi oi oi...
SavoRULES kirjoitti:
Kumpaa Rullea tarkoitit, talipää?
Hae nyt apua tuohon ja äkkiä. Sä et enää naurata vaan säälität. Sä olet hullu peräkamarin poika, ilman perhettä ja jälkeläisiä joudut elämään, luojan kiitos ettet lisäänny! Geeneissäs on pygmigeeni, mielisairausgeeni ym...sontaa. Olet todella säälittävä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693