Käden viivat

Ajatustenlukia

Luin jostain, että vasempaan käteen kun kuvittelee kolmion pisteisiin etusormi ja nimetön ja ranne. Ja jos sen sisässä on ristejä tai rasteja on selvännäkö kykyä. Itselläni on kaksi monisakaraista ristiä. Selvännäköisyydestäni en tiedä, mutta pelottavan hyvin olen aina lukenut ihmisten ajatuksia jopa puhelimessa.
Minulle ei kukaan voi koskaan valehdella, mutta harvoin sitä paljastan, että tiedän, koska juttuun lisättiin vale.
Onkohan muita ajatustenlukijoita?

16

4811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      on ristejä ja rasteja vasemmassa kämmenessä ja olen jonkin verran mediaalinen.

    • Markku.S

      Nykyään Suomessa että maailmalla on näitä herkkiä intuitiivisiä näkijöitä jo paljon.Puhun mieluimmin intuitiivisestä näkemisestä koska se on sitä,eli solutasolta voidaan lukea esim.vaivat oppaat henkinen kehitys ym.Jos ihminen on oikeesti selvänäköinen siis näkee esim.lottorivin tai vastaavaa on kyseessä erikoislahja luojalta,näitä on suomessa ehkä kaksi henkilöä.Nimimerkki ajatustenlukija on perinyt kykynsä äitinsä suvun kautta josta se siirtyy aina uudelle sukupolvelle.

      • Aritta

        enemmän kuin kaksi. Selvänäkö on aika tavallinen kyky. Oikeastaan se on kaikilla mutta kaikilla se ei ole yhtä kehittynyt. Sitä voi kyllä kehittää harjoittelemalla.


      • Ajatustenlukia

        Tässä tapauksessa isälläni ja hänen suvulla on ollut jo usean sukupolven takaa kyky nähdä esim. Itse viikatemiehen. Isäni suvussa on paljon tarinoita kummituksista, enneunista, suojelusenkelistä ym.
        Äitini suku on tavallista työläisporukkaa, joiden kyvyt rajoittuvat vain käsityötaitoihin ja kaiken uuden ja mystisen vähättelyyn tai kieltämiseen.
        Kymmenen lapsen porukasta ainoastaan minä, nuorin olen perinnyt jotain isältäni, tai sitten vanhemmat sisarukseni kieltävät kykynsä.
        Mutta jotain merkillistä on nyt elämässäni tapahtumassa... Näen unia, mitkä toteutuu juuri sellaisina, kuin ne näin. Eli en tarvi unikirjaa tai symbooleja. Jos näen unessa, että auto hajoaa ja joudun kävelemään kaupungista kotiin painavia kauppakasseja kantaen, niin juuri näin tapahtuu.

        Luen yhä ajatuksia. Se ei ole niin kauhean mukavaa. Naisvaltaisessa työssä, kun kuulee ihmisten ajatukset, mitä he kulloinkin on minusta mieltä. Suomalainen kateus kun on välillä niin typerää. Täytyy vaan jaksaa ja tehdä parhaimpansa, mutta toisten mielyttämisen lopetin viisi vuotta sitten, kun huomasin, että se ei muuta ihmisen ajattelutapaa kuitenkaan.


      • Markku.S
        Ajatustenlukia kirjoitti:

        Tässä tapauksessa isälläni ja hänen suvulla on ollut jo usean sukupolven takaa kyky nähdä esim. Itse viikatemiehen. Isäni suvussa on paljon tarinoita kummituksista, enneunista, suojelusenkelistä ym.
        Äitini suku on tavallista työläisporukkaa, joiden kyvyt rajoittuvat vain käsityötaitoihin ja kaiken uuden ja mystisen vähättelyyn tai kieltämiseen.
        Kymmenen lapsen porukasta ainoastaan minä, nuorin olen perinnyt jotain isältäni, tai sitten vanhemmat sisarukseni kieltävät kykynsä.
        Mutta jotain merkillistä on nyt elämässäni tapahtumassa... Näen unia, mitkä toteutuu juuri sellaisina, kuin ne näin. Eli en tarvi unikirjaa tai symbooleja. Jos näen unessa, että auto hajoaa ja joudun kävelemään kaupungista kotiin painavia kauppakasseja kantaen, niin juuri näin tapahtuu.

        Luen yhä ajatuksia. Se ei ole niin kauhean mukavaa. Naisvaltaisessa työssä, kun kuulee ihmisten ajatukset, mitä he kulloinkin on minusta mieltä. Suomalainen kateus kun on välillä niin typerää. Täytyy vaan jaksaa ja tehdä parhaimpansa, mutta toisten mielyttämisen lopetin viisi vuotta sitten, kun huomasin, että se ei muuta ihmisen ajattelutapaa kuitenkaan.

        Näen tosiaankin että näkijän kykysi on äitisi suvun kautta kulkevaa informaatiota.Isäsi suvun kautta tulevat oppaat ovat pääosin astraaliolentoja joiden taso riittää vain kaivon katsomiseen ym.pieneen näpertelyyn.Mutta jos olet päättänyt tai nähnyt asian toisin olkoon niin.Ehken voisit käydä sivuillani,pääset sinne guuglettamalla sanaa parantaja.


      • pekka*
        Markku.S kirjoitti:

        Näen tosiaankin että näkijän kykysi on äitisi suvun kautta kulkevaa informaatiota.Isäsi suvun kautta tulevat oppaat ovat pääosin astraaliolentoja joiden taso riittää vain kaivon katsomiseen ym.pieneen näpertelyyn.Mutta jos olet päättänyt tai nähnyt asian toisin olkoon niin.Ehken voisit käydä sivuillani,pääset sinne guuglettamalla sanaa parantaja.

        Näkisitkö Markku minusta, että omaanko jotain kykyjä joita voisin käyttää muiden hyödyksi vai kuvittelenko kaiken?


      • kaiken
        pekka* kirjoitti:

        Näkisitkö Markku minusta, että omaanko jotain kykyjä joita voisin käyttää muiden hyödyksi vai kuvittelenko kaiken?

        Samoin tuo "ajatustenlukia" kuvittelee olevansa jotain muuta kuin onkaan. Vai muka äitin perhe ollut työläisiä jotka eivät ole osanneet mitään ja isän puolella sitten ollut osaajia, vai pitäisikö sanoa osaaia?

        Eihän kyseinen "tietä'ä" osaa edes suomenkielen peruskielioppisääntöjä.

        Se on tekijä, ei tekiä. Ajatustenlukija, ei lukia.


      • ei ihan suomalainen
        kaiken kirjoitti:

        Samoin tuo "ajatustenlukia" kuvittelee olevansa jotain muuta kuin onkaan. Vai muka äitin perhe ollut työläisiä jotka eivät ole osanneet mitään ja isän puolella sitten ollut osaajia, vai pitäisikö sanoa osaaia?

        Eihän kyseinen "tietä'ä" osaa edes suomenkielen peruskielioppisääntöjä.

        Se on tekijä, ei tekiä. Ajatustenlukija, ei lukia.

        Kiitos kun korjasit kirjoitustani. Olen suomalinen, mutta peruskouluni kävin ruotsissa. En aina huomaa, että kirjoitan virheellisesti tai muotoilen lauseeni väärin. Toivottavasti maailmasi ei kaatunut, kun joudui lukemaan väärin kirjoittamaani tekstiä. Vai saitko siitä mielihyvän tunteen, kun saatoit tuoda oman viisautesi esille. Kiitos kuitenkin!


      • 11
        kaiken kirjoitti:

        Samoin tuo "ajatustenlukia" kuvittelee olevansa jotain muuta kuin onkaan. Vai muka äitin perhe ollut työläisiä jotka eivät ole osanneet mitään ja isän puolella sitten ollut osaajia, vai pitäisikö sanoa osaaia?

        Eihän kyseinen "tietä'ä" osaa edes suomenkielen peruskielioppisääntöjä.

        Se on tekijä, ei tekiä. Ajatustenlukija, ei lukia.

        vanha ketju, mutta häll, väliä. Ne lukevat, joiden kuuluukin lukea. Ensinnäkin huomasin saman kirjoitusvirheen ja tänään saman muuallakin teksteissä. Mitä sitten? Ei kai tämä oikeikirjoitusoppiketju ole?

        Edellisestä kirjoittajasta voin heti kertoa ensi lauseesta lähtien että häntä pelottaa hyvin monet asiat, jotka ovat taas muille lähes luonnollisia tai luonnollisia. Hän kieltää kaiken puuttumalla aivan toisarvoisiin asioihin. Kai me suomenkieltä ymmärrämme jos osaamme tulkita pakon edessä muitakin kieliä. Yksi tärkeä kieli on kehon kieli, intuitiivisuus, kyky psyykkisesti lukea asioita, puhumattakaan kyetä selvänäköisiin tulkintoihin, jotka ovat täyttä totta. Sitä paitsi lauseesi: "Vai muka äitin perhe....jne" Kieliopillinen korjaus. Lausetta ei koskaan tai hyvin harvoin kirjoituskielessä aloitetaan sanalla vai, koska se on vertailua kuvaava sana. Määrite: äitin perhe, on äidin perhe tai perheen- (si/ni)äiti. Muka ei ole edes sana. Sinulla, "Kuvittelet kaiken" on suuremmoisia vaikeuksia hallita a) itseäsi, pelkojasi, saati suomenkieltä. Lause ei useinkaan ala sanalla Se, koska se-sanalla aloitetaan sivulause, jolla viitataan päälauseen subjektiin. No kaikki on subjektiivista, ken sitä harrastaa, harrastakoon. Niin teen minäkin vaikka kouluni olen käynyt, muistaakseni jo 37 vuotta sitten. Termejä en enää tarkkaan muista, mutta tarkoituksen ymmärrän. Johtunee siitä että osaan tulkita kirjoituksia, ajatuksia virheistä huolimatta. Tämän taidon omaa, uskoakseni noin 90% väestöstä. Niin palatakseni asiaan, tiedän että yhä enemmän on ihmisiä, jotka kulkevat henkisen kehityksen mukana ja tajuavat sisäisesti paljon asioita, joita muut eivät ymmärrä lainkaan. Eikä edes usko nähtyäänkään. (luolaihmiset, joita tosin tarvitaan, muistona ajan muuttumisesta ja esimerkkinä muille evoluutiomme jäisistä jäänteistä). Itse näen kymmeniä asioita viikottain, tunnen jonkun tapahtuman. Tiedän oman intuition voiman, sillä se ei anna periksi, ei edes minun epäröinnilleni, saati muiden. Kuulen lauseita, säveliä, puhetta, ohjeita, jopa karjaisuja, jollei opastukset muuten mene perille. Tiedän "unimaailman" todellisuuden, hallitsen sieluni vaellusta. Kirjoilen kun huvittaa, olen pahalla päällä kun huvittaa, vihastun, pillastun, nauran, itken kun siltä tuntuu. Enkä häpeä tai edes epäröi näiden tunteiden oikeellisuutta tai todellisuutta. Olen minä, ihminen, joka uskoo tarkoitukseen ja lahjoihin. Yksi niistä voi olla vaikka hyvä kirvesmies tai selvänäköinen - kuuloinen ihminen. Ei mitään eroa. Uskokaa itseenne, älkää kysykö oman teidenne viittojen merkitystä muilta!


      • 11
        11 kirjoitti:

        vanha ketju, mutta häll, väliä. Ne lukevat, joiden kuuluukin lukea. Ensinnäkin huomasin saman kirjoitusvirheen ja tänään saman muuallakin teksteissä. Mitä sitten? Ei kai tämä oikeikirjoitusoppiketju ole?

        Edellisestä kirjoittajasta voin heti kertoa ensi lauseesta lähtien että häntä pelottaa hyvin monet asiat, jotka ovat taas muille lähes luonnollisia tai luonnollisia. Hän kieltää kaiken puuttumalla aivan toisarvoisiin asioihin. Kai me suomenkieltä ymmärrämme jos osaamme tulkita pakon edessä muitakin kieliä. Yksi tärkeä kieli on kehon kieli, intuitiivisuus, kyky psyykkisesti lukea asioita, puhumattakaan kyetä selvänäköisiin tulkintoihin, jotka ovat täyttä totta. Sitä paitsi lauseesi: "Vai muka äitin perhe....jne" Kieliopillinen korjaus. Lausetta ei koskaan tai hyvin harvoin kirjoituskielessä aloitetaan sanalla vai, koska se on vertailua kuvaava sana. Määrite: äitin perhe, on äidin perhe tai perheen- (si/ni)äiti. Muka ei ole edes sana. Sinulla, "Kuvittelet kaiken" on suuremmoisia vaikeuksia hallita a) itseäsi, pelkojasi, saati suomenkieltä. Lause ei useinkaan ala sanalla Se, koska se-sanalla aloitetaan sivulause, jolla viitataan päälauseen subjektiin. No kaikki on subjektiivista, ken sitä harrastaa, harrastakoon. Niin teen minäkin vaikka kouluni olen käynyt, muistaakseni jo 37 vuotta sitten. Termejä en enää tarkkaan muista, mutta tarkoituksen ymmärrän. Johtunee siitä että osaan tulkita kirjoituksia, ajatuksia virheistä huolimatta. Tämän taidon omaa, uskoakseni noin 90% väestöstä. Niin palatakseni asiaan, tiedän että yhä enemmän on ihmisiä, jotka kulkevat henkisen kehityksen mukana ja tajuavat sisäisesti paljon asioita, joita muut eivät ymmärrä lainkaan. Eikä edes usko nähtyäänkään. (luolaihmiset, joita tosin tarvitaan, muistona ajan muuttumisesta ja esimerkkinä muille evoluutiomme jäisistä jäänteistä). Itse näen kymmeniä asioita viikottain, tunnen jonkun tapahtuman. Tiedän oman intuition voiman, sillä se ei anna periksi, ei edes minun epäröinnilleni, saati muiden. Kuulen lauseita, säveliä, puhetta, ohjeita, jopa karjaisuja, jollei opastukset muuten mene perille. Tiedän "unimaailman" todellisuuden, hallitsen sieluni vaellusta. Kirjoilen kun huvittaa, olen pahalla päällä kun huvittaa, vihastun, pillastun, nauran, itken kun siltä tuntuu. Enkä häpeä tai edes epäröi näiden tunteiden oikeellisuutta tai todellisuutta. Olen minä, ihminen, joka uskoo tarkoitukseen ja lahjoihin. Yksi niistä voi olla vaikka hyvä kirvesmies tai selvänäköinen - kuuloinen ihminen. Ei mitään eroa. Uskokaa itseenne, älkää kysykö oman teidenne viittojen merkitystä muilta!

        automaattikirjoitan. Mutta harvemmin, koska se on erittäin raskasta, enkä oikein kykene pidättelemään kirjoituksessa käytettävää voimaa. Sen jälkeisestä tilasta on aika vaikea palata tähän maailmaan. Ymmärrän pikku akka! tuon kuvaamasi suusta hyppiviä "sammakoita". Sä voisit pyytää itseltäsi että pystyisit kertomaan positiivisiakin asioita, mutta lottovoittoon en usko :) Sanon itseltäsi, mutta käsität varmasti että se ei tule itsestä, vaan itsestään. Asian tietää epäröimättä todeksi ja toteutuvaksi.

        Mä näen ihmistä paljon asioita ensisilmäykellä. Pystyn kertomaan heidän sen hetkiset tunnelmansa, elämäntilanteen, luonteen. Sekin on raskasta, koska aina ei jaksaisi kokea kaikenmoisia energiavirtauksia, jotka minulle aiheuttaa aurinkopunokseni sulkeutumista ja tuskaista uskomatonta vatsan ja pallean turpoamista. Siksi vältän vieraita ihmiskontakteja ja keskusteluja heidän kanssaan. Minuun jää jämät heistä suodatettavakseni, esim. pahantuulisuudesta, vaivoista, suruista.
        Automaattikirjoituksen harjoittelua en suosittele kenellekään. Mielummin ns. meditointia, eli yksinkertaisesti itseensä keskittymistä, hiljentäen itsensä. Ihminen on transsitilassa tai meditoi vaikka tiskatessaan. Ei nää sen kummempia asioita ole. Eikä niiden epälijöiden kommentteja tarvitse kuunnella.
        Ennustamisesta en pidä ammattimaisesti, puhelimitse. Huijausta! Nämä lahjat ovat sen verran arvokkaita, että niitä ei myydä, niitä jaetaan. Mutta automaattikirjoituksessa sain tietää mm. Sarsin leviämisestä noin puoli vuotta aikaisemmin ja mistä se levisi, eli Kiinasta. Sain tietää mistä tuo tauti sai alkunsa ja miten se levisi. Kerroin tästä vain parhaimmalla kaverilleni ja tiesin että se ei tule olemaan lainkaan niin vakava ilmiö kun ihmiset sitä provosoivat. Niinkuin kaikki ilmiöt, niillä on tarkoitus ja maailmankaikkeuden kynä on miljoonasosamillin tarkka. Eli ei ole sattumia, vaan seurauksia.


      • Jättipotti¤

        Ai, no montajo loton jättipottia ne ovat saaneet jos lottorivin näkevät?


      • Neuvosta vaari:)

        Olisin kovasti kiinnostunut, miten kehittää intuitiivista näkemistä? Olen hoitoalalla ja haluaisin hyvää energiaa käyttämällä auttaa ihmisiä työssäni. Edesmennyt isäni oli ns. herkkä ja empaattinen ihminen - hän oli mm. nuoruudessaan sekä "selvänähnyt" joitakin asioita ihan arkipäivän tilanteessa että myös enneunia nähden. Hänen isällään oli herkkyys ennustaa mm. tulevia kuolemia - oli nähnyt ne näkyinä - ei ollut suostunut kertomaan perheelleen, mistä sai tiedon . Kuolemansa jälkeen ko. isoisäni oli auttanut talokaupoissa vanhempiani ilmaisten asiansa/ huolensa miniälleen (äidilleni). Eli siis äidilläni on myös herkkyys ottaa vastaan ja vaistota asioita. Uskon elämän jatkuvan tuonpuoleisessa. Olen kokenut läheisen vainajan läsnäolon muutaman kerran, eräältä sain ilmeisesti jonkinlaisen ajatusviestin - näin tulkitsen asian.


    • Pikku akka!

      Todella monta ristejä ja rasteja.

      Olen huomannut, että vahnigossa tulee sammakoita suusta ja niin sitten tapahtuu.

      Viimeeksi viimevuonna yhtäkkiä sanoin ääneen, että äiti kuolee ja hän hän kuoli kuukauden sisällä. Sama tapahtui kun sanoin yhtäkkiä ääneen, että siskoni kuolee ja niin tuli tapahtumaan.

      En ymmärrä mistä moinen johtuukin, että sanon ääneen mitä en ole edes keriinyt ajatella. Harmi etten möläytä, että saisin lotossa päävoiton.

    • Kädestä Ennustaminen

      Minulla taas on useita kymmeniä ristejä/tähtiä ? Kun vertaan ystävieni käsiin, heillä on täysin / paljon sileämmät kädet kuin minulla.

    • huu-hah-haa

      Huuhaata-

    • Anonyymi

      Pitää tähänkin wanhaan ketjuun jotain vastata : eli ei ne ristit ja raksit kyllä selvänäöstä noin isolla alueella mitään kerro !! Oikeastaan tuo aloittajan "kuvittelema" kolmio rajaa esim.lunan kukkulan pois, jossa alitajuntaa kädestä muun muassa luetaan.
      Kannattaa hankkia jostain palmisteriaa käsittelevä peruskirjanen. Niissä on yleensä kuvien kanssa kerrottu käden eri osat palmisterian (tai kiromantian, miten vaan) "kielellä", eli kerrottu miten nimitetään käden eri osia, ja mitä ominaisuuksia niihin liitetään. Koko käsi (ja ristit siellä) eli kaikkineen kerro yhdestä kyvystä (tässä tapauksessa tuosta selvänököisyydestä) mitään, vaan käden eri osa kertovat erilaisista piirteitä ihmisessä kukin jotakin. Eli paljon tarvitaan erottelukykyä ...

      Se vielä tässä kerrottakoot, että ristit ja ruksit kyllä yleensä tulkitaan tarkoittavaksi vahventavia vaikutuksia, siinä osassa kättä missä ne milloinkin esiintyvät. Mutta tässä aloituksessa vaan on oletettu tulkita kovin suurella tavalla liian laaja-alaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      116
      7124
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      64
      3203
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1685
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1349
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1273
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1040
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      952
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      904
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      897
    Aihe