Napsi liikaa Viagraa - näkee kaiken sinisenä
IS 28.02.2008
Potenssilääkkeen liikakäyttö kostautui 58-vuotiaalle brittimiehelle. Hän söi liikaa Viagraa kärsii nyt kroonisesta näköhäiriöstä.
- Olisin valmis luopumaan seksistä kokonaan, jos pystyisin taas näkemään postilaatikot punaisina, brightonilainen putkimies John Pettigrew kertoo The Sun -lehdelle.
Ja on täysin tosissaan. Hän näkee kaiken sinisen sävyissä - päivästä toiseen.
- Tätä on jatkunut nyt kaksi viikkoa, Pettigrew tilittää.
Eronnut kahden lapsen isä myöntää, ettei noudattanut lääkkeen käyttöohjeita, vaan veteli sinisiä pillereitä kuin karkkeja tehostaakseen seksielämäänsä. Reseptiannoksen lisäksi hän tilasi Viagraa internetistä.
Parhaillaan selvitetään, jääkö näköhäiriö pysyväksi.
IS 28.02.2008
Potenssilääkkeen liikakäyttö kostautui 58-vuotiaalle brittimiehelle. Hän söi liikaa Viagraa kärsii nyt kroonisesta näköhäiriöstä.
- Olisin valmis luopumaan seksistä kokonaan, jos pystyisin taas näkemään postilaatikot punaisina, brightonilainen putkimies John Pettigrew kertoo The Sun -lehdelle.
Ja on täysin tosissaan. Hän näkee kaiken sinisen sävyissä - päivästä toiseen.
- Tätä on jatkunut nyt kaksi viikkoa, Pettigrew tilittää.
Eronnut kahden lapsen isä myöntää, ettei noudattanut lääkkeen käyttöohjeita, vaan veteli sinisiä pillereitä kuin karkkeja tehostaakseen seksielämäänsä. Reseptiannoksen lisäksi hän tilasi Viagraa internetistä.
Parhaillaan selvitetään, jääkö näköhäiriö pysyväksi.
Vastaukset 1
Vanhimmat
sinisilmäisyyskin tarkoittaa? Pyörittävätkö nuoret misut iäkästä miestä?
Kokoomus tekisi oikean ja kannatustaan lisäävän liikkeen, jos se pyytäisi Niinistöä uudeksi ulkoministeriksi ja Salolaista eduskunnan puhemieheksi. Kanerva kansanedustajaksi niinkuin Turunseutu on hänet äänestänyt.