Täältä hain kärryni

JT trailer

JT Trailer >>Hinta/laatusuhteeltaan ihan hyvä kärry. Hitsattulla rungolla (kalvanoitu) ja kunnon jousilla.
Kilvillä(rek.). Koko 300 cm*150 cm. V aisalla.
Maksoin 640 euroa.

Ei taida kannattaa itse tehdä kärryä näillä hinnoilla. Löysin täältä kärryn..

http://www.lakeudenterasrakenne.com/

10

6821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perävaunuista kiinnostunut

      Ei JT sinkkiämpäri todella maksa paljoa mutta
      ei tuolla hinnalla kovin ihmeellistä vaunua voi saada tai sitten JT Trailer on konkassa alta aika yksikön. Kannattavasti perävunuja ei voi tuohon hintaan tehdä eikä hyvälaatuista.

      • JT- trailer

        Voisit perustella vähän enemmän.

        Ostajana punnitsin markkinoilla olevia vaihtoehtoja aika tarkkaan. Minun mielestäni tuo JT kärry ei ole yhtään noita kalliimpia huonompi.
        Miksi maksaa samasta enemmän?
        Palvelee hyvin omakotitalon omistajan tarpeita ja vähän muutakin, eikä rankkaan ammattikäyttöön tule.


      • ei ole olemassakaan

        Kevyt ja hyvin tehty sanotaan.
        Mitä halvempi kärry sen heikompi tuote.
        Ja jos valmistaja vetää herneen nenään kun arvostellaan
        Niin se kertoo jo kaiken.


      • kenneth
        ei ole olemassakaan kirjoitti:

        Kevyt ja hyvin tehty sanotaan.
        Mitä halvempi kärry sen heikompi tuote.
        Ja jos valmistaja vetää herneen nenään kun arvostellaan
        Niin se kertoo jo kaiken.

        Eipäs nuo jt peräkärryt mitään huonoja ole. Onhan nuo muitten tekemät samanlailla väsättyjä.


    • Hait kärryn

      Ei tainut olla pitkä hakumatka kun omassa pihassa pyörit.

      Jos tällaiseen piilomainontaan ryhtyy niin taitaa olla firman ahdinko kova?

      • Jt- trailer

        Eikös peräkärry palstalla saa kommenttia antaa edes peräkärryistä?

        Hyvä kärry ja halvalla. Mikäs sua siinä sapettaa?


      • Voit todistaa
        Jt- trailer kirjoitti:

        Eikös peräkärry palstalla saa kommenttia antaa edes peräkärryistä?

        Hyvä kärry ja halvalla. Mikäs sua siinä sapettaa?

        Jos nämä kärryt jotka on on maannut pihalla jo
        monta vuotta myydään uutena.
        Niin ostajaa kyllä petetään.
        Tilastojen mukaan nämä ovat viimeisenä rekisteröinissä.
        Näin on.


      • jt trailer
        Voit todistaa kirjoitti:

        Jos nämä kärryt jotka on on maannut pihalla jo
        monta vuotta myydään uutena.
        Niin ostajaa kyllä petetään.
        Tilastojen mukaan nämä ovat viimeisenä rekisteröinissä.
        Näin on.

        Lakeuden Teräsrakenne JT-trailer ky kauhavan hallilla ei monta kärryä ollut pihalla. Kaikki mitä kerkiävät tehdä on myytyjä kärryjä.
        Pojilla kovaa yritystä hyvään hinta laatu suhteessa.
        Harmittaako sua kun teit itse ja kalliiksi tuli? Tai menitkö maksamaan tonnin perus kärrystä ja nyt harmittaa, kun 6oo egeä saa muualta samaa kamaa?

        http://www.lakeudenterasrakenne.com/


      • Sawonmies
        jt trailer kirjoitti:

        Lakeuden Teräsrakenne JT-trailer ky kauhavan hallilla ei monta kärryä ollut pihalla. Kaikki mitä kerkiävät tehdä on myytyjä kärryjä.
        Pojilla kovaa yritystä hyvään hinta laatu suhteessa.
        Harmittaako sua kun teit itse ja kalliiksi tuli? Tai menitkö maksamaan tonnin perus kärrystä ja nyt harmittaa, kun 6oo egeä saa muualta samaa kamaa?

        http://www.lakeudenterasrakenne.com/

        Omakohtaisia kokemuksia on jt trailerista 4 peräkärrin verran.Ensimmäiset kärrit teetätin noin 5 vuotta sitten,kerralla 2 kpl ja silloin oli huomauttamista viimestelyssä,mm sähköjohdot roikkui pohjassa suojaamattomina,edullisuus perustuu siihen että sähkösinkittyyn valmiiseen tavaraan vain hitsataan saumat ja spray sinkillä suojataan...noo,kestäähän se näinkin sen 10 vuotta...

        Nyt itselläni on special kärri josta tilatessani mainitsin että vähän tarkempaa jälkeä tehkää,kärri oli toivomuksien mukainen ja jämäkkä,edelleen olen sitä mieltä että Jt-trailerit ovat hinta/laatu suhteeltaan ihan hyviä,taitavat myydä näitä myös "aisapoika" merkilläkin....


    • kulukuri

      Aika vanha ketju mutta itse kävin JT.trailerin 2015 tammikuussa ja olen ollut tyytyväinen. Otin 330K mustalla kuomulla ja teipeillä. Naapuri haki aiemmin 300 harmaalla kuomulla. Ollaan kumpikin erittäin tyytyväisiä ostoksiin. Meillä kummallakaan ei ole erityisen raskasta käyttöä joten nämä ovat sopivia.
      Meidän ei tarvi kaivurin teloja ja kauhoja kuskatakaan niin nämä käy hyvin meille.
      Palvelu oli juuri sellaista niin kuin sillä seudella enimmäkseen saa. Siis kaikki oli just niinkuin puhelimessa oli sovittu. Itse tehtynä saa yleensä juuri sellaisen kun tekee mutta jos jollekin antaa saman rahan kun nämä makso niin eivä ala sillä hinnalla tekemään samanlaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe