Olen harkinnut käytetyn Volvon ostamista lähitulevaisuudessa. Tiedän että siitä saisi varmaan suht. käyvän pelin, tilaa ja luotettavuutta pitäisi löytyä.
Mutta kertookaa minulle yksi asia: muuttuuko minunkin persoonallisuuteni samanlaiseksi, mitä tällä palstalla esiintyvistä kirjoittajista voisi päätellä vai ovatko ne vain wanna-be Volvon omistajia? Eikö kiinnosta Volvon jälkeen muut kuin ohitukset, kiihtyvyys, Saban/Mesen -huonous yms?
Kun katselee esim. VW-, Hyundai-, Fiat- tai Mazda -palstaa, niin keskustun sävyt ovat toiset.
En taida laittaa Volvoa
2
220
Vastaukset
- Autollah
Vanha kansakoulun opettajani tapasi sanoa, että kaikkea muuta pannaan paitsi ruokaa laitetaan. Minkähän kielen lainoja on tämä kummallisus sanoa littaa, kun tarkoittaa hankkimista ????
- jepjep
Mitä tuo "littaa" sitten on?
Onko siinäkin kysymys laittamisesta, vai jopa alittamisesta noin niinkuin lyhennettynä?
Ja ne synonyymit laittamisesta ja panemisesta ja pistämistä ei aina pidäkään paikkaansa.
Eikö Pikku-Kallekin ojentanut opettajaansa, että isäni on teurastaja, ja hän pistää sikoja hengiltä, eikä suinkaan pane niitä hengiltä.
Noh, taisi mennä koiruuksien puolelle, mutta minulla onkin hiukan koiran luonne: mitä ei pysty syömään, tai panemaan, niin siihen kustaan.
Hyvää loppukesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760