Sieltähän olisi tänään tullut Teemalta Wings. Katsoin lehteen kun oli jo liian myöhäistä. Olen halunnut nähdä tuon ja nyt män tilaisuus. Ensimmäinen parhaan elokuvan Oscar voittaja kautta aikain. Upeat ilmataistelut ja...ja..JOBYNA RALSTON!
Ah ja voi.
No voi persana!
3
398
Vastaukset
- ...
Angst...
- Keaton
Minä katsoin Wingsin ja minusta se oli upea elokuva.Ja koskettavakin oli.Olihan siinä hieman hauskuuttakin, mutta enimmäkseen koskettavia ja henkeäsalpaavia kohtauksia. Kun lentokoneet syöksähtelivät ilmassa, ne näyttivät aivan sudenkorennoilta, kun kuvattiin kauempaa.Näyttelijätkin olivat hyviä: Clara Bow(Mary),Charles "Buddy" Rogers(Jack Powell) ja Richard Arlen(David Armstrong).Musiikki oli myös upeaa, sopi hyvin kohtauksiin. Paras tai ainakin yksi parhaista sotaelokuvista, mitä olen nähnyt.
Vaikka kyllä tämäkin elokuva kuuluu ehdottomasti sotaelokuvien parhaimmistaan.
Sodanvastainen teema jäi vähän puolitiehen, toisin kuin läpeensä pasifistisessa All Quiet on the Western Frontissa.
Ajoittaisen hupsuuden ja lopun laskelmoivuuden teos saa anteeksi, elettiinhän vuotta -27.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389