Voisiko Kihniöin perustaa omaksi keskusteluporttaaliksi, kun tuntuvat olevan eksoottisen aktiivisia täällä...ja kun ihan ei iske "yleistä Pirkanmaalla" pelkkä Kihniön sisäpiiri...
Terveisiä Kihniöön...missä sitten lieneekin
KIHNIÖ
5
1492
Vastaukset
- auki Kihniössä
onko myös anniskeluoikeus ja millasta ohjelmaa?
Vai onko suljettu lopullisesti.- usko vaan kaikki loppu
mutta väliäkö sillä, onhan jo kauan ollut kiinn.
tuskin enää kukaan kaipaakaan, onhan Kihniössä monta
verrattoman hyvää kotiruokapaikkaa mm. Heljän ravintola kirkonkylässä ja TB, siellä saa muuten maukkaita makkaroita, ainakin miesasiakkaat niitä himoiten popsivat.(NO EI NYT IHAN KAIKKI)
Niin ja lounas on TB:llä oikein herkullinen, kiitos emäntien ja isäntien :) - Jennu
Ikävä kyllä Kretanekka on kiinni. Siellä sai niin ihanaa ruokaa samoin kun Puumilan taitotalossa. En kyllä tiedä, miksi se on kiinni kun ruoka ja palvelu oli niin hyvää. Kiitos teille tytöt, jotka olitte paikoissa töissä. Yrittäjiä en varmaan koskaan ole siellä paikalla nähnyt..
- plikatkos nääs
Jennu kirjoitti:
Ikävä kyllä Kretanekka on kiinni. Siellä sai niin ihanaa ruokaa samoin kun Puumilan taitotalossa. En kyllä tiedä, miksi se on kiinni kun ruoka ja palvelu oli niin hyvää. Kiitos teille tytöt, jotka olitte paikoissa töissä. Yrittäjiä en varmaan koskaan ole siellä paikalla nähnyt..
Tais ne kiittämäsi tytöt juuri olla niitä yrittäjiä....:o)
- käytiin jo keskustelu
Mielipiteet omasta portaalista jakautuivat. Tiukkapipoiset olivat vastaan ja vähän "kevytmielisemmät" kannattivat omaa Kihniö porttaalia (on muuten hieno nimi). Miten oma porttaali saadaan sivustolle on minulle kysymysmerkki. Ehdottomasti me Kihniöläiset ollaan sen verran erikoista ja persoonallista ja vähän Pirkanmaalaisittain "kylähulluakin" porukkaa, että meille on perustettava oma sivu. Kunnanjohtaja on sitä varten että hän hoitaa asian, oletteko kuntalaiset samaa mieltä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161