Heippa.
Mulla on sellanen ongelma, etten oo koskaan kielisuudellut vaikka ehkä haluaisinkin. Mulla on poikaystävä, mutta suudellaan aina ilman kieltä, koska mä olen sanonut etten osaa. Poikaystävä kyllä tykkää kovasti kielareista ja on kauhea olo kun en uskalla kokeilla, sillä tiedän etten osaa kuitenkaan :(
Help me!:(
Kielipusuttelu
haluisin oppia :((
2
1902
Vastaukset 2
- omituista ole
Aluksi vain hellästi kielellä hierot hänen kieltään... Ja se homma etenee siitä ihan itsekseen ;-)
Ei ole mitään erityistä "suutelutaktiikkaa" tunnepohjalta mennään vaan. - helppoa
...levitä vaan reilusti häpärit erilleen ja klitta esiin..ja sitten ei muuta kuin työnnät sen kundin suuhun.....ja käske sen sitten imeä sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241496
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1071232Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361132Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551091- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 25746
- 34738
- 9645
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629