Heippa.
Mulla on sellanen ongelma, etten oo koskaan kielisuudellut vaikka ehkä haluaisinkin. Mulla on poikaystävä, mutta suudellaan aina ilman kieltä, koska mä olen sanonut etten osaa. Poikaystävä kyllä tykkää kovasti kielareista ja on kauhea olo kun en uskalla kokeilla, sillä tiedän etten osaa kuitenkaan :(
Help me!:(
Kielipusuttelu
haluisin oppia :((
2
1898
Vastaukset
- omituista ole
Aluksi vain hellästi kielellä hierot hänen kieltään... Ja se homma etenee siitä ihan itsekseen ;-)
Ei ole mitään erityistä "suutelutaktiikkaa" tunnepohjalta mennään vaan. - helppoa
...levitä vaan reilusti häpärit erilleen ja klitta esiin..ja sitten ei muuta kuin työnnät sen kundin suuhun.....ja käske sen sitten imeä sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466