Onko 17 cm kalu

pieni???

Uskokaa tai älkää, mutta tämä ei ole provo. Oon melko kokematon 19v poika, seurustellut kahdesti ja harrastanut seksiä kolmen naisen kanssa.

Ensimmäinen seurustelukumppanini oli kokematon (kuten minäkin) ja 17 cm melani oli ilmeisesti ihan hyvä. Sanoipa jopa isoksikin.

Toinen tyttöystäväni kehui suhteen aikana kaluani, mutta suhteen päättymisen jälkeen kertoi ystävilleen että minulla on surkean pieni kalu, pienin minkä oli ikinä nähnyt. Hän mainitsi asiasta myös minulle, juuri eromme jälkeen.

No, kaiken huippu oli toissa viikonloppuna baarireissun jälkeen. Poistuin baarista toisen tyttöystäväni kaverin kanssa ja harrastimme seksiä. Olimme kumpikin vähän humalassa, muttemme paljon. Aamulla heräsin hänen lattialtaan ja heti ensimmäiseksi mimmi heittää vaatteet syliini ja käskee poistumaan. Kuulemma nysäkullilla voi tyydyttää tarpeet yhdeksi illaksi, muttei yhtään pidemmäksi aikaa! Sanoi säälivänsä naista, joka ottaa minut poikaystäväkseen, sillä se nainen jää paljosta paitsi kun ei saa kunnon kalua. Hänen arvionsa mukaan suhde päättyisi naisen lähtöön, sillä nysäkullit ovat pelkkiä vitsejä ja ihminen jolla sellainen on, kuuluu pohjasakkaan.

Nyt ongelmana on, että itseluottamukseni on täysin mennyt eikä huvita todellakaan enää seurustella tai tapailla tyttöjä. Onko naiset todellakin niin tarkkoja munan koosta? Onko 17 cm kalu oikeasti nysä? Millaisella munalla naisen sitten voi tyydyttää? Pääsenkö koskaan yli näistä tapahtumista?

45

12104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei yhtään liian pieni

      Sinun peniksen koossasi ei ole mitään vikaan vaan siinä sinun toisessa tyttöystävässäsi, joka on erosta katkerana laittanut sinusta juttua liikkeelle ja se on vaikuttanut tuon toisenkin naisen mielipiteisiin. Sinun peniksesi on nimittäin suomalaisen keskiarvon yläpuolella, eli peniksesi on poikkeuksellisen iso.

      Ja pitää muistaa, että todellisuudessa naisen tyydyttämiseen riittää 5 senttiä (tämä on fakta). Kaikki on vain kiinni peniksen haltijan rakastelutaidoista, ja niitähän voi treenata.

      Joten sinä, joka luulet peniksesi olevan liian pieni... Painu pois sieltä pikku kylästä kohti isompaa maailmaa, jossa naiset todella tietävät asioista jotain, eivätkä vain juorua keskenään perättömiä.

    • Poika20

      VAIKKA peniksesi on iso, 17cm, niin taas tulee ilmi se, että seksi on miehen ongelma, koska peniksen koko on A ja O

      Miksi muuten tyttös alkaa heittelemään muille tytöill, että sul on pieni muna? Just sen takia koska naiset ei halua olla sellaisen lähellä.

      Mutta sun kohdalla, 17cm on tosi hyvä penis ja on ihanteellinen naiselle.

      Ja kaikki te ketkä yritätte puhua pienen peniksen puolesta niin toi 17cm todennäköisesti meni helposti sen tyttöystävän sisälleilman mitään kipua, että kyllä isompi penis on paljon påarempi kuin tää 13cm. Kyllä ne muutamat sentit tekee ison eron nautinnossa.

    • Poika20

      Seksissä naiset haluaa vaan isompaa munaa, jopa suhteessa.
      Se on tullut monesti esiin täällä sinunlaistesi miesten ja naisten kanssa.

      Isompi on parempi, turha sitä kieltää. Seksi on miehen ongelma, ei naisen.

      MUTTA kuten tuossa sanoin, 17cm on iso... mutta ei näköjään tarpeeksi iso sille toiselle tytölle

      • nuori nainen

        Empiriisten tutkimusten mukaan juuri sellainen 16-18cm on useimmille naisille se koko, minkä he haluavat. 17cm ei ole LIIAN iso, sitä siis ei yleensä säikähdetä, mutta pieneksi ei voi missään nimessä sanoa. Keskiarvon yläpuolella muutaman sentin. Sinun sietää olla iloinen kalustasi! :) Juuri ihanan kokoinen. Paksuutta et kyllä kertonut, sekin vaikuttaa.

        Ex-tyttöystäväsi selvästikin on vain katkera ja haluaa loukata sinua. Onneksi olet päässyt mokomasta eroon. Varsinainen mulkku on myös tämä yhden illan juttusi. Se on totta, että pelkkä munan koko ei ratkaise, vaan miehen RAKASTELUTAIDOT ovat ensisijaisia. Isokaan muna tuskin tuntuu hyvältä, jos sitä (ja esim. kieltään ja käsiään) ei käytä taitavasti. Mutta niitä voi harjoitella. Munan kokoa ei voi noin vain suurentaa, mutta sinulla ei ole siihen todellakaan edes tarvetta.

        Iloista kevään alkua!


      • Poika20
        nuori nainen kirjoitti:

        Empiriisten tutkimusten mukaan juuri sellainen 16-18cm on useimmille naisille se koko, minkä he haluavat. 17cm ei ole LIIAN iso, sitä siis ei yleensä säikähdetä, mutta pieneksi ei voi missään nimessä sanoa. Keskiarvon yläpuolella muutaman sentin. Sinun sietää olla iloinen kalustasi! :) Juuri ihanan kokoinen. Paksuutta et kyllä kertonut, sekin vaikuttaa.

        Ex-tyttöystäväsi selvästikin on vain katkera ja haluaa loukata sinua. Onneksi olet päässyt mokomasta eroon. Varsinainen mulkku on myös tämä yhden illan juttusi. Se on totta, että pelkkä munan koko ei ratkaise, vaan miehen RAKASTELUTAIDOT ovat ensisijaisia. Isokaan muna tuskin tuntuu hyvältä, jos sitä (ja esim. kieltään ja käsiään) ei käytä taitavasti. Mutta niitä voi harjoitella. Munan kokoa ei voi noin vain suurentaa, mutta sinulla ei ole siihen todellakaan edes tarvetta.

        Iloista kevään alkua!

        Mä olen jo sanonut triljoona kertaa naisten haluavan normaalia isompaa munaa. Juuri tuo 16cm-18cm minkä MÄKIN olen sanonut jo tuhat kertaa.

        Aika olisi myöntää ison olevan parempi, ja vaihtaa palstan nimeksi "Miksi isompi on parempi"

        Mut se on tosi sairasta et mulla ja suurimmalla osalla miehistä on tää 13cm :D:D, runkkaus forever!


      • ........
        Poika20 kirjoitti:

        Mä olen jo sanonut triljoona kertaa naisten haluavan normaalia isompaa munaa. Juuri tuo 16cm-18cm minkä MÄKIN olen sanonut jo tuhat kertaa.

        Aika olisi myöntää ison olevan parempi, ja vaihtaa palstan nimeksi "Miksi isompi on parempi"

        Mut se on tosi sairasta et mulla ja suurimmalla osalla miehistä on tää 13cm :D:D, runkkaus forever!

        kyllähän te miehetkin jatkuvasti haukutte suomalaisia naisia liian väljiksi ja ylistätte esim thaikkuja. Eipä tunnu kovin kivalta sekään, mutta ei me silti vietetä koko elämäämme täällä netissä valittamassa!


      • Poika20
        ........ kirjoitti:

        kyllähän te miehetkin jatkuvasti haukutte suomalaisia naisia liian väljiksi ja ylistätte esim thaikkuja. Eipä tunnu kovin kivalta sekään, mutta ei me silti vietetä koko elämäämme täällä netissä valittamassa!

        Mä pidän suomalaisia naisia vitun seksikkäinä, nem iehet ketkä menee thaimaahan on näitä tuppimunia, kuten minäkin, mut ne syyttää naisia seksistä.

        Olen kirjoittanut tuhat kertaa että seksi on meidän miesten ongelma, ja se vituttaa.

        Ja mun ongelma on naisten seksuaalisuus ongelmaa 10000 kertaa suurempi, koska te haluatte jotain mitä mulla ei ole antaa... mä haluan harrastaa naisen kaa seksiä mut te ette anna kun mulla on 13cm muna... ihan sama vaikka olenkin lihaksikas ja hyvännäköinen, mul on tavismuna ja te ette halua mua.

        Paljon isompi ongelma kuin se, että jotkut miehet vihaa naisia.

        Mäkin vihaan naisia, koska naiset on seksikkäitä ja haluttavia, mut mä en ole... se on epäreilua


      • Poika20
        ........ kirjoitti:

        kyllähän te miehetkin jatkuvasti haukutte suomalaisia naisia liian väljiksi ja ylistätte esim thaikkuja. Eipä tunnu kovin kivalta sekään, mutta ei me silti vietetä koko elämäämme täällä netissä valittamassa!

        Mitä järkeä harrastaa seksiä jos nainen ei saa siitä mitään irti?
        Ei mitään järkeä. Ja aivan halpa nainen jos edes antaa miehen panna sitä, tietäen että pens ei tulisi tyydyttämään häntä.

        En tiedä yhtään naista kuka olisi sanonut ison peniksen olevan huono, joku nainen voi sanoa, että "liian iso" on huono, mutta ei mainitse isoa penistä... varmasti joku myötäsäälin tunne, ei viitsi aiheuttaa stressiä.

        Jauhan vanhaa juttua, koska jotkut teistä typeryksistä luulee, että mä haluan vaan sitä pillua, vaikka asia ei ole niin.
        Asia o NIIN, että mä haluan aiheuttaa naiselle mielihyvää... siis vitunmaista mielihyvää, ja se ei ole mahdollista.

        Miksi? Miksi nainen saa aina seksiä ja mies ei? Miksi seksin saaminen miehelle on jo suoritus itsessään ja naisen tyydyttäminen maailman ihmeellisin asia?

        No tietysti sen takia, koska nainen ei ole mitään muuta kuin seksiä. Naisella on pillu, ja nainen on se objekti, koska mies pistää peniksensä sen pillun sisään ja nussii sitä.
        Nainen ei pysty panemaan, nääs, ei siis mitään hävittävää.

        ja jos nainen ratsastaa, ei se pane miestä, vaan se panetuttaa itseään. Logiikkaa ihmiset.

        J naiset, älkää hakeutuko surusteluun, jos olette lutkia. Haluatte selvästikin vain hyvää seksiä, mikä miehelle onnistuu aina, mutta naiselle ei, niin menette aina pettämään kuitenkin.

        En tiedä mikä naisissa on kun eivät halua myöntää omaa luontaista olemustaan. Olisiko se muka liian perverssiä? Ei mielestäni, koska jos te naiset olette oikeasti seksiobjekteja, olkaa kanssa niitä.

        Se, että olette sinkku ja levitätte haaranne kaikille on jo lutkaa, mutta se, että olette parisuhteessa ja teette samoin on kahta kauheampi.

        Anyway, sitten kun useimmille naisille ei kelpaa tuo 13cm penis sitten millään, ja suurimmalla osalal miehistä on toi penis niin aika outoa olisi jos ei vituttaisi... Jotkut miehet välittää naisen mielihyvästä, jotkut ei.

        Sormeilu ja kielen käyttö on ainoastaan alku- ja loppusivallus, mutta jos joutuu nojautumaan siihen niin se tarkoittaa sitä, että penis on liian pieni.

        Noin pähkinäkuoressa syy miksi olen vielä neitsyt ja tulen olemaan neitsyt. Miten voin edes kuvitella meneväni hakemaan seuraan jos se on yhtä paskanjauhamista sitten? En voikaan.
        "Olet noin ruskettunut ja tuollainen tarzan, sun pitäs olla klubeilla eikä salilla", joo mä sanon siihen että ei sitä naista charmilla saa tyydytetyks.

        Tuosta tulikin mieleen, että naiset on alkanut jo oppia karttamaan näitä "hyvän näköisiöä" kundeja, koska niillä on yleensä tavismuna eikä naiset saa siitä mitään irti.

        Hyvin vähäinen osa naisista saa KUnnon mielihyvää panemisesta taviskullilla. Mä en puhu mistään pikku orkusta vaan kunnon perkeleen moisesta mielihyvästä, ja se ei ole mahdollista without the large dick.

        Yksikin muija perjantaina kun olin baanalla yritti pyytää tanssimaan, sitten neljäs, mutta en mä viittinyt mennä, viides muija tuli juttelemaan mulle ja kysyi asunko lähellä, ja mä sanoin sille suoraan "Asun korttelin päässä mutta se on 13cm munan verran liian lähellä, että mee muualle kullia härnäämään"
        Paikkaa ja aikaa sanomatta.

        Toivottavasti tulee hetki kun en enää välitä siitä naisen tyydyttämisestä... seksi olis varmaan kivaa, EHKÄ, mutta en pysty kunnolla enää masturboimaankaan kaiken tämän huomioon ottaen.

        Prostituutiot on pahempia kuin maksuttomat naiset... ne tekee sitä rahasta eikä rasvatusta keskustelusta baarissa, eli ei kiitos.

        Kuten tuossa mainitsin, en halua vain "tyydyttää" niasta, haluan "panna sitä", ymmärrättekö? Siis, kunnon mielihyvää naiselle, panemalla.

        Tässä amatööri sivu teille www.iloveinterracial.com

        Vittu jos joku väittää, että toi sivu on feikkaamista täynnä niin oikeesti repikää ittenne kurkku auki.
        Kaikki ketkä väittää tota feikiksi sivuksi on enemmän illuusiomainen kuin michael jackson sanoessaan "leikin vain sen pojan kanssa"


      • Anonyymi
        Poika20 kirjoitti:

        Mä olen jo sanonut triljoona kertaa naisten haluavan normaalia isompaa munaa. Juuri tuo 16cm-18cm minkä MÄKIN olen sanonut jo tuhat kertaa.

        Aika olisi myöntää ison olevan parempi, ja vaihtaa palstan nimeksi "Miksi isompi on parempi"

        Mut se on tosi sairasta et mulla ja suurimmalla osalla miehistä on tää 13cm :D:D, runkkaus forever!

        Xd mä oon 15 ja mulla on 17.8cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xd mä oon 15 ja mulla on 17.8cm

        xD mä oon 14 ja mulla on 19cm


    • mikään nysä!

      Poikaystävälläni on 17 senttinen ehkä vähän ylikin ja se tyydyttää minut loistavasti. EN haluaisi poikaystävälläni olevan yhtään pienenpää tai suurempaa!
      Eli siis 17 cm ei ole nysä vaan suht isonormaali. Nysä kikkeli on 10 senttinen tai pienenpi

      • Poika20

        Lisää naisia ketkä myöntää ison olevan parempi.

        Missäs nää provoilija Rouva43, Kokenut nainen, Esmerelda, juhot ja lapin läänit on :D:D

        Mul on 13cm ja se ei todellakaan ole 17cm :D:D, ja kyllä, 4cm on TOSI paljon enemmän, ja parempi.

        Porukka ihmettelee vieläkin miks oon neitsyt :D


      • Lapin
        Poika20 kirjoitti:

        Lisää naisia ketkä myöntää ison olevan parempi.

        Missäs nää provoilija Rouva43, Kokenut nainen, Esmerelda, juhot ja lapin läänit on :D:D

        Mul on 13cm ja se ei todellakaan ole 17cm :D:D, ja kyllä, 4cm on TOSI paljon enemmän, ja parempi.

        Porukka ihmettelee vieläkin miks oon neitsyt :D

        ...olen eri mieltä kanssasi, ei tarkoita sitä, että olen provo.

        Tottahan toki, on ihmisiä, jotka pitävät isosta. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. 17 cm on sen keskiarvon yläpuolella ja en näe mitään syytä, miksei se kelpaisi, kunhan sen peniksen varsikin on ok. Jotkut naiset haluaa siltä peniksen jatkeelta, hmmm, mikä olikaan...? Ai niin mies! Niin, mieheltä saatetaan haluta muutakin kuin sitä penistä. Ja iso penis ei aina takaa hyvää seksiä. Kai se iso penis jotain korvaa, jos on muuten täysi poropeukalo, mutta hyvään seksiin tarvitaan muutakin kuin iso penis. Penistä ei välttämättä tarvita ollenkaan.

        Ps. Lapin on ranskaa. ;3


      • Lapin
        Lapin kirjoitti:

        ...olen eri mieltä kanssasi, ei tarkoita sitä, että olen provo.

        Tottahan toki, on ihmisiä, jotka pitävät isosta. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. 17 cm on sen keskiarvon yläpuolella ja en näe mitään syytä, miksei se kelpaisi, kunhan sen peniksen varsikin on ok. Jotkut naiset haluaa siltä peniksen jatkeelta, hmmm, mikä olikaan...? Ai niin mies! Niin, mieheltä saatetaan haluta muutakin kuin sitä penistä. Ja iso penis ei aina takaa hyvää seksiä. Kai se iso penis jotain korvaa, jos on muuten täysi poropeukalo, mutta hyvään seksiin tarvitaan muutakin kuin iso penis. Penistä ei välttämättä tarvita ollenkaan.

        Ps. Lapin on ranskaa. ;3

        Se, että en ole täysin samaa mieltä kanssasi, ei tee minusta provoa.


      • Poika20
        Lapin kirjoitti:

        Se, että en ole täysin samaa mieltä kanssasi, ei tee minusta provoa.

        iso penis ei takaa hyvää seksiä ja olen samaa mieltä JÄLLEEn kanssasi, damn.

        Mutta in overall, isompi penis on parempi, jos nainen saa miehensä kanssa hyvää seksiä 13cm peniksellä, mies kasvattaa siitä 16.2cm sanotaanko, niin nainen nauttii siitä PALJON ENEMMÄN, koska isompi on parempi.

        AHH, eli nick namesi on "Pupu", just just, un lapin, tajusin :D


      • Poika20
        Lapin kirjoitti:

        Se, että en ole täysin samaa mieltä kanssasi, ei tee minusta provoa.

        Kaikki haukkuu kaikkia provoksi täällä, se on vaan tapa, ei todellakaan merkitse mitään :D

        Nää äijelit ketkä kutsuu mua provoksi ei vain voi käsittää sitä, että mies ei yritä haukkua isosta peniksestä tykkääviä naisia huoriksi, vaan mun on pakko sit olla provo :P

        Mut joo sä et selvästikään ole provo, sun kaa on selkeetä kommunikoida


      • Smeralda86
        Poika20 kirjoitti:

        Lisää naisia ketkä myöntää ison olevan parempi.

        Missäs nää provoilija Rouva43, Kokenut nainen, Esmerelda, juhot ja lapin läänit on :D:D

        Mul on 13cm ja se ei todellakaan ole 17cm :D:D, ja kyllä, 4cm on TOSI paljon enemmän, ja parempi.

        Porukka ihmettelee vieläkin miks oon neitsyt :D

        Kun useat naiset sanovat ison olevan parempi, turha vetää siitä absoluuttista totuutta. Miksi ihmeessä sinä et voi käsittää sitä asiaa että KOKO EI RATKAISE?! Mikä siinä on niin vaikeaa? Ehdottomasti tärkein seikka on se, MITEN SITÄ PENISTÄ SINNE PILLUUN TUNKEE JA PITÄÄ MIEHESSÄ OLLA MYÖS JOTAIN PUOLEENSA VETÄVÄÄ, JOTAIN IHAN MUUTA KUIN PELKKÄ PENIS! Itse saan ihan helvetilliset kicksit siitä kun näen miten mies nauttii, grrrrr!

        Tämä "isompi on parempi"- ilmiö on ihan täysi mielipide asia, ja semmoisista asioista on ihan turhaa alkaa väittelemään. Myönnän uskovani, että valitettavasti useimman naisen mielestä iso on parempi, mutta sen perusteella en menisi sanomaan että kaikki naiset ajattelevat näin, koska voin sanoa 100%:n varmuudella että näin ei ole. Koska vaikka kaikki maailman naiset ajattelisivat ison olevan parempi (tosin eivät ajattele), maailmassa on ainakin yksi nainen joka arvostaa miehessä ihan muita asioita kuin pelkkää sukupuolielintä! Ja se nainen olen muuten minä.

        Mikä pakkomielle sinulla on saada naiset myöntämään että iso on parempi? Ja mikä tärkeintä, miksi et hyväksy poikkeavia mielipiteitä?? Et voi väittää tietäväsi mistä naiset tykkäävät ja mistä eivät. Jopa naiset ovat ihmisiä ja yksilöitä, emmekä ole kaikki samasta muotista veistettyjä, isosta kyrvästä haaveilevia munahaukkahuoria!

        Näin ollen sinun tulisi hyväksyä se tosiasia että kaikki naiset eivät myöskään ajattele samalla tavalla.

        Ps. voisin elää ilman seksiä vaikka koko loppuelämäni kunhan saisin pitää mieheni. Tässäkin näet miten erilailla naiset ajattelevat; joku toinen laittaisi miehen samantien kiertoon jos ei enää seksiä saisi, että silleen....


      • Poika20
        Smeralda86 kirjoitti:

        Kun useat naiset sanovat ison olevan parempi, turha vetää siitä absoluuttista totuutta. Miksi ihmeessä sinä et voi käsittää sitä asiaa että KOKO EI RATKAISE?! Mikä siinä on niin vaikeaa? Ehdottomasti tärkein seikka on se, MITEN SITÄ PENISTÄ SINNE PILLUUN TUNKEE JA PITÄÄ MIEHESSÄ OLLA MYÖS JOTAIN PUOLEENSA VETÄVÄÄ, JOTAIN IHAN MUUTA KUIN PELKKÄ PENIS! Itse saan ihan helvetilliset kicksit siitä kun näen miten mies nauttii, grrrrr!

        Tämä "isompi on parempi"- ilmiö on ihan täysi mielipide asia, ja semmoisista asioista on ihan turhaa alkaa väittelemään. Myönnän uskovani, että valitettavasti useimman naisen mielestä iso on parempi, mutta sen perusteella en menisi sanomaan että kaikki naiset ajattelevat näin, koska voin sanoa 100%:n varmuudella että näin ei ole. Koska vaikka kaikki maailman naiset ajattelisivat ison olevan parempi (tosin eivät ajattele), maailmassa on ainakin yksi nainen joka arvostaa miehessä ihan muita asioita kuin pelkkää sukupuolielintä! Ja se nainen olen muuten minä.

        Mikä pakkomielle sinulla on saada naiset myöntämään että iso on parempi? Ja mikä tärkeintä, miksi et hyväksy poikkeavia mielipiteitä?? Et voi väittää tietäväsi mistä naiset tykkäävät ja mistä eivät. Jopa naiset ovat ihmisiä ja yksilöitä, emmekä ole kaikki samasta muotista veistettyjä, isosta kyrvästä haaveilevia munahaukkahuoria!

        Näin ollen sinun tulisi hyväksyä se tosiasia että kaikki naiset eivät myöskään ajattele samalla tavalla.

        Ps. voisin elää ilman seksiä vaikka koko loppuelämäni kunhan saisin pitää mieheni. Tässäkin näet miten erilailla naiset ajattelevat; joku toinen laittaisi miehen samantien kiertoon jos ei enää seksiä saisi, että silleen....

        Ei tarvitse sanoa "valitettavasti pitävät isoa parempana", vaan naiset pitää isoa parempana, suurin osa pitää isoa parempana.

        Ei sille mitään voi.

        Ja jos maailmassa on yksi nainen kuka ei ajattele niin, niin aika heiolta vaikuttaa mun neitsyyden menettäminen, meinaan, en usko harrastavani seksiä sun kaa anytime soon :D:D haha.

        Mutta oikeasti, sama esimerkki voisi sanoa toisinpäin, mutta se ei olisi realistinen, koska suurin osa naisista haluaa isompaa munaa, EI YKSI nainen, vaan suurinosa.

        Se muna ei ole se ratkaiseva, mutta se on se sydän mikä sykkii ja pitää sitä pääasiaa yllä. Katsos mä puhun seksistä, mä en puhu mistää rakkaussuhteesta.
        Sä puhut rakkaudesta, pidä vaan siitä kiinni, mä en välitä sun rakkaudesta. Mä puhun seksistä seksinä, mä en sekoita siihen ennenaikaista kihlaantumista, naimisiinmenoa, lasten tekemistä ja sitten pettämistä viiden sadan eri miehen ja naisen kanssa kuten "Kokenut nainen" ja muut 43 vuotiaat himokkaat tyypilliset naiset.

        Mä puhun yhden illan seksikohtauksesta, ja naiset todellakin haluaa isoa munaa.
        Mua harmittaa se, koska mä haluan harrastaa seksiä kaikkien naisten kanssa, kaikki naiset ketkä on baanalla on aina hyvän näköisä mun mielestä ja mua vituttaa kun ajattelen etten saa mitään niiltä kun mulla on 13cm penis.

        Siksi seksi in miehen ongelma, nainen saa seksiä sinkkuna, mies ei, ja se on aika vitun vittumaista suoraan sanottuna.

        Anna mulle 20cm muna ja mä näytän sulle miten mä saisin naisia. Mä oon yrittänyt pokaa muutamaa tyttöä, aina selvinpäin, jos on ollu sellaista flirttiä ja silmäilyä, sit menen ehdottamaan yöseuraa kun oon hyvännäköinen, niin vastaus on; "No ei ehkä sellaista suraa kuitenkaan", mutta jos olisin omanut ison munan olisin näyttänyt sen ja olisin saanut varmana seuraa.

        Et älä sano "valitettavasti", naiset on naisia, ja naiset haluaa isoa munaa. Sä saat kiksit siitä kun mies nauttii, mä saan kiksit siitä kun nainen nauttii ja mä oon turhaantunut siitä kun en pystyisi antamaan naiselle sitä nautintoa. Ainakaan nussimalla.

        Kai ymmärrät miten turhauttava tunne toi on? Miehelle ei riitä et on hyvännäköinen, käy salilla ja ruskettunut (minä), saan aina pakit.. ihan sama kuinka paljon on flirttiä ilmassa.


      • Smeralda86
        Poika20 kirjoitti:

        Ei tarvitse sanoa "valitettavasti pitävät isoa parempana", vaan naiset pitää isoa parempana, suurin osa pitää isoa parempana.

        Ei sille mitään voi.

        Ja jos maailmassa on yksi nainen kuka ei ajattele niin, niin aika heiolta vaikuttaa mun neitsyyden menettäminen, meinaan, en usko harrastavani seksiä sun kaa anytime soon :D:D haha.

        Mutta oikeasti, sama esimerkki voisi sanoa toisinpäin, mutta se ei olisi realistinen, koska suurin osa naisista haluaa isompaa munaa, EI YKSI nainen, vaan suurinosa.

        Se muna ei ole se ratkaiseva, mutta se on se sydän mikä sykkii ja pitää sitä pääasiaa yllä. Katsos mä puhun seksistä, mä en puhu mistää rakkaussuhteesta.
        Sä puhut rakkaudesta, pidä vaan siitä kiinni, mä en välitä sun rakkaudesta. Mä puhun seksistä seksinä, mä en sekoita siihen ennenaikaista kihlaantumista, naimisiinmenoa, lasten tekemistä ja sitten pettämistä viiden sadan eri miehen ja naisen kanssa kuten "Kokenut nainen" ja muut 43 vuotiaat himokkaat tyypilliset naiset.

        Mä puhun yhden illan seksikohtauksesta, ja naiset todellakin haluaa isoa munaa.
        Mua harmittaa se, koska mä haluan harrastaa seksiä kaikkien naisten kanssa, kaikki naiset ketkä on baanalla on aina hyvän näköisä mun mielestä ja mua vituttaa kun ajattelen etten saa mitään niiltä kun mulla on 13cm penis.

        Siksi seksi in miehen ongelma, nainen saa seksiä sinkkuna, mies ei, ja se on aika vitun vittumaista suoraan sanottuna.

        Anna mulle 20cm muna ja mä näytän sulle miten mä saisin naisia. Mä oon yrittänyt pokaa muutamaa tyttöä, aina selvinpäin, jos on ollu sellaista flirttiä ja silmäilyä, sit menen ehdottamaan yöseuraa kun oon hyvännäköinen, niin vastaus on; "No ei ehkä sellaista suraa kuitenkaan", mutta jos olisin omanut ison munan olisin näyttänyt sen ja olisin saanut varmana seuraa.

        Et älä sano "valitettavasti", naiset on naisia, ja naiset haluaa isoa munaa. Sä saat kiksit siitä kun mies nauttii, mä saan kiksit siitä kun nainen nauttii ja mä oon turhaantunut siitä kun en pystyisi antamaan naiselle sitä nautintoa. Ainakaan nussimalla.

        Kai ymmärrät miten turhauttava tunne toi on? Miehelle ei riitä et on hyvännäköinen, käy salilla ja ruskettunut (minä), saan aina pakit.. ihan sama kuinka paljon on flirttiä ilmassa.

        Sinun kirjoitustavassa mua ärsyttää yks pieni mut tärkeä asia. Nimittäin se, että sanot "NAISET HALUAVAT ISOA MUNAA". Asia olisi ihan toinen jos sanoisit "SUURIN OSA NAISISTA haluaa isoa munaa".
        Alussa kirjoititkin "suurin osa pitää isoa parempana", mutta lopussa se taas tuli: "naiset on naisia ja naiset haluavat isoa munaa".


        Viesteistäsi tulee nimittäin sellainen käsitys että KAIKKI naiset haluavat isoa munaa, vaikka tosiasia on että vain ne kaikki naiset joita sinä olet tavannut, ovat halunneet isoa munaa. Sinulla on selvästikin käynyt siis todella huono tuuri niiden naisten suhteen joihin olet tutustunut, ovat olleet just niitä ison munan perässä läähättäjiä :(

        Mitäs jos ihan oikeasti alkaisit harkita paisuhdetta jonkun ihanan naisen kanssa...? Ettekä menisikään ihan ensimmäisenä harrastamaan seksiä. Kun nainen sitten tutustuisi suhun paremmin ja kenties rakastuisikin, ei sitä enää kiinnostaisi minkä kokoinen vehje sun housuista löytyy. Tosin ensin sinun pitää tutustua naiseen kunnolla ja varmistua ettei hän ole munahaukka. Semmoisia naisia ei kiinnosta paskanvertaa sun tunteesi, eikä välttämättä edes ulkonäkösi, puhummatakaan luonteestasi, niitä kiinnostaa vain ja ainoastaa yksi asia, iso penis.

        Mutta jos itsekin haluat vain seksiä etkä ole kiinnostunut suhteesta, sitten en osaa neuvoa.

        Ja hei en tarkoittanut että sinun pitäisi harrastaa seksiä minun kanssa :D Lohdutukseksesi voin nimittäin kertoa että en ole maailman ainoa nainen jota kiinnostaa miehessä ihan muut asiat kuin peniksen koko :)

        Ainakin sinun kokemuksiesi perusteella hyvin monia, jopa suurinta osaa naisista, kiinnostaa enemmän penis kuin mies, mutta se EI PÄDE KAIKKIIN NAISIIN.


      • Poika20
        Smeralda86 kirjoitti:

        Sinun kirjoitustavassa mua ärsyttää yks pieni mut tärkeä asia. Nimittäin se, että sanot "NAISET HALUAVAT ISOA MUNAA". Asia olisi ihan toinen jos sanoisit "SUURIN OSA NAISISTA haluaa isoa munaa".
        Alussa kirjoititkin "suurin osa pitää isoa parempana", mutta lopussa se taas tuli: "naiset on naisia ja naiset haluavat isoa munaa".


        Viesteistäsi tulee nimittäin sellainen käsitys että KAIKKI naiset haluavat isoa munaa, vaikka tosiasia on että vain ne kaikki naiset joita sinä olet tavannut, ovat halunneet isoa munaa. Sinulla on selvästikin käynyt siis todella huono tuuri niiden naisten suhteen joihin olet tutustunut, ovat olleet just niitä ison munan perässä läähättäjiä :(

        Mitäs jos ihan oikeasti alkaisit harkita paisuhdetta jonkun ihanan naisen kanssa...? Ettekä menisikään ihan ensimmäisenä harrastamaan seksiä. Kun nainen sitten tutustuisi suhun paremmin ja kenties rakastuisikin, ei sitä enää kiinnostaisi minkä kokoinen vehje sun housuista löytyy. Tosin ensin sinun pitää tutustua naiseen kunnolla ja varmistua ettei hän ole munahaukka. Semmoisia naisia ei kiinnosta paskanvertaa sun tunteesi, eikä välttämättä edes ulkonäkösi, puhummatakaan luonteestasi, niitä kiinnostaa vain ja ainoastaa yksi asia, iso penis.

        Mutta jos itsekin haluat vain seksiä etkä ole kiinnostunut suhteesta, sitten en osaa neuvoa.

        Ja hei en tarkoittanut että sinun pitäisi harrastaa seksiä minun kanssa :D Lohdutukseksesi voin nimittäin kertoa että en ole maailman ainoa nainen jota kiinnostaa miehessä ihan muut asiat kuin peniksen koko :)

        Ainakin sinun kokemuksiesi perusteella hyvin monia, jopa suurinta osaa naisista, kiinnostaa enemmän penis kuin mies, mutta se EI PÄDE KAIKKIIN NAISIIN.

        Mua ei kiinnosta suhde, koska mä vihaan naisia... luulisi jo tuollaisen idiootinkin tajuavan sen.

        haluan seksiä, SEKSIÄ! VITTU, SAATANAN KUSIPÄÄ LUE NNYT VITTU MITÄ MÄ KIRJOTAN!


        Ja ne tytöt keille mä menin puhumaan oli fiksun oloisia toisaalta, ja ei ne mitään houria ole jos ne haluaa isoa munaa, nyt sä pidät pienempää suuta, jos nainen haluaa upeaa seksiä niin sitten haluaa, mitään pahaa siinä ole.
        Mut se on epäreilua mua kohtaan.

        Ja olet sairas, miksi mun pitäs ettiä parisuhdettsa jotta saisin seksiä? Aika vitun tyhmää nojaa parisuhdettsa johonkin sellaiseen, siitä tulee vaan harmia.
        Ja mä en edes pysty sitä tekemään tällä peniksellä.

        Mä haluan vain seksiä, ja 99% naisista, eli voisi sanoa naiset yleisesti, haluaa isompaa munaa seksissä.

        Että sun argumentointi on jälleen murskattu.

        Haluatko tietää mikä sun ongelma on tässä? Koska mun mä todistan et iso muna on parempi, sä et yritä todistaa päinvastoin, vaan yrität sääliä mua, että "on naisia tuolla keille hyvä seksi ei ole tärkeää" mikä kertoo ison peniksen olevan parempi.

        No mulle hyvä seksi on tärkeää, ja niin on naisillekin, ja valitettavasti isompi penis opn parempi. Joten jään ilman seksiä.


      • Smeralda86
        Poika20 kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta suhde, koska mä vihaan naisia... luulisi jo tuollaisen idiootinkin tajuavan sen.

        haluan seksiä, SEKSIÄ! VITTU, SAATANAN KUSIPÄÄ LUE NNYT VITTU MITÄ MÄ KIRJOTAN!


        Ja ne tytöt keille mä menin puhumaan oli fiksun oloisia toisaalta, ja ei ne mitään houria ole jos ne haluaa isoa munaa, nyt sä pidät pienempää suuta, jos nainen haluaa upeaa seksiä niin sitten haluaa, mitään pahaa siinä ole.
        Mut se on epäreilua mua kohtaan.

        Ja olet sairas, miksi mun pitäs ettiä parisuhdettsa jotta saisin seksiä? Aika vitun tyhmää nojaa parisuhdettsa johonkin sellaiseen, siitä tulee vaan harmia.
        Ja mä en edes pysty sitä tekemään tällä peniksellä.

        Mä haluan vain seksiä, ja 99% naisista, eli voisi sanoa naiset yleisesti, haluaa isompaa munaa seksissä.

        Että sun argumentointi on jälleen murskattu.

        Haluatko tietää mikä sun ongelma on tässä? Koska mun mä todistan et iso muna on parempi, sä et yritä todistaa päinvastoin, vaan yrität sääliä mua, että "on naisia tuolla keille hyvä seksi ei ole tärkeää" mikä kertoo ison peniksen olevan parempi.

        No mulle hyvä seksi on tärkeää, ja niin on naisillekin, ja valitettavasti isompi penis opn parempi. Joten jään ilman seksiä.

        Kuten olen jo aikaisemminkin todennut, tää asia on makuasia. Mutta jos haluat vain seksiä, sit todennäköisesti etsit myös sellaisia naisia jotka haluavat vain seksiä. Sitten sinun on tyydyttävä siihen tosiasiaan että ne naiset ovat usein munahaukkoja ja haluavat vain isoa munaa. Ihan sama kenen muna se on. Mut en ymmärrä miks vartavasten haluat seksiä semmoisilta naisilta jotka tulevat varmasti arvostelemaan munasi kokoa. Mutta eihän se minulle kuulu, onnea yritykseen :)


      • d-(^_^)-b
        Poika20 kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta suhde, koska mä vihaan naisia... luulisi jo tuollaisen idiootinkin tajuavan sen.

        haluan seksiä, SEKSIÄ! VITTU, SAATANAN KUSIPÄÄ LUE NNYT VITTU MITÄ MÄ KIRJOTAN!


        Ja ne tytöt keille mä menin puhumaan oli fiksun oloisia toisaalta, ja ei ne mitään houria ole jos ne haluaa isoa munaa, nyt sä pidät pienempää suuta, jos nainen haluaa upeaa seksiä niin sitten haluaa, mitään pahaa siinä ole.
        Mut se on epäreilua mua kohtaan.

        Ja olet sairas, miksi mun pitäs ettiä parisuhdettsa jotta saisin seksiä? Aika vitun tyhmää nojaa parisuhdettsa johonkin sellaiseen, siitä tulee vaan harmia.
        Ja mä en edes pysty sitä tekemään tällä peniksellä.

        Mä haluan vain seksiä, ja 99% naisista, eli voisi sanoa naiset yleisesti, haluaa isompaa munaa seksissä.

        Että sun argumentointi on jälleen murskattu.

        Haluatko tietää mikä sun ongelma on tässä? Koska mun mä todistan et iso muna on parempi, sä et yritä todistaa päinvastoin, vaan yrität sääliä mua, että "on naisia tuolla keille hyvä seksi ei ole tärkeää" mikä kertoo ison peniksen olevan parempi.

        No mulle hyvä seksi on tärkeää, ja niin on naisillekin, ja valitettavasti isompi penis opn parempi. Joten jään ilman seksiä.

        "Mua ei kiinnosta suhde, koska mä vihaan naisia... "

        Vihaat naisia, mutta haluat kuitenkin seksiä, missä olisit fyysisesti erittäin läheisessä kontaktissa naisen kanssa? - i'll buy that for a dollar :)

        Kuulostat ihan joltai tulevalta perseraiskaajalta


      • Poika20
        Smeralda86 kirjoitti:

        Kuten olen jo aikaisemminkin todennut, tää asia on makuasia. Mutta jos haluat vain seksiä, sit todennäköisesti etsit myös sellaisia naisia jotka haluavat vain seksiä. Sitten sinun on tyydyttävä siihen tosiasiaan että ne naiset ovat usein munahaukkoja ja haluavat vain isoa munaa. Ihan sama kenen muna se on. Mut en ymmärrä miks vartavasten haluat seksiä semmoisilta naisilta jotka tulevat varmasti arvostelemaan munasi kokoa. Mutta eihän se minulle kuulu, onnea yritykseen :)

        Sen takia haluan sellaisia naisia, koska he haluavat hyvää seksiä, ja minä haluan hyvää seksiä.

        Ja sellaisen naisen kanssa sais tosi hyvää seksiä jos on iso muna. Mulla ei ole sitä joten pysympä sit neityytenä toistaiseksi. Tähän päivään astikin olen niin tehnyt.

        Ja siks se on turhauttavaa.

        En tajuu miten triljoonan viestin jälkeen et ole saanut tätä selväksi... mutta, kai olet näitä kusipää naisia ketkä sanoo, että he eivät itse välitä siitä kooosta......... mutta ainoastaan, koska rakastaa omaa miestään ja omaa kunnioittavan ja rakastavan suhteen.
        Tietysti, mutta sinkku haluaa hyvää seksiä, ja hyvä seksi-------> iso muna, mulla ei ole, JOTEN VITTU MENEEKÖ KAALIIN JO?!?!?!


      • Poika20
        Smeralda86 kirjoitti:

        Kuten olen jo aikaisemminkin todennut, tää asia on makuasia. Mutta jos haluat vain seksiä, sit todennäköisesti etsit myös sellaisia naisia jotka haluavat vain seksiä. Sitten sinun on tyydyttävä siihen tosiasiaan että ne naiset ovat usein munahaukkoja ja haluavat vain isoa munaa. Ihan sama kenen muna se on. Mut en ymmärrä miks vartavasten haluat seksiä semmoisilta naisilta jotka tulevat varmasti arvostelemaan munasi kokoa. Mutta eihän se minulle kuulu, onnea yritykseen :)

        Ja sitten SE, että sä olet niin kusipää, ja vittumainen huora, kun et lue mun viesteja A-sta O-hon.

        Mä sanoin, että pysyn neitsyytenä, juuri kaikkien naäiden syiden takia mitä olen maininnut.

        Onnea yritykselle ymmärtää tämäkin taas


      • Poika20
        d-(^_^)-b kirjoitti:

        "Mua ei kiinnosta suhde, koska mä vihaan naisia... "

        Vihaat naisia, mutta haluat kuitenkin seksiä, missä olisit fyysisesti erittäin läheisessä kontaktissa naisen kanssa? - i'll buy that for a dollar :)

        Kuulostat ihan joltai tulevalta perseraiskaajalta

        naiset on tosi seksuaalisia ja seksikkäitä seksiobjekteja, nainen saa aina seksiä.

        Sievät kasvot, ihana alakroppa, hyvä haju, naisellinen.... seksikäs ja muuta blabla. Totta kai mä haluan harrastaa seksiä naisen kaa, mutta sosiaalisena otuksena naiset on vaan niin... vittumaisia :D

        Mulla on viharakkaussuhde naisia kohtaan


      • Smeralda86
        Poika20 kirjoitti:

        Ja sitten SE, että sä olet niin kusipää, ja vittumainen huora, kun et lue mun viesteja A-sta O-hon.

        Mä sanoin, että pysyn neitsyytenä, juuri kaikkien naäiden syiden takia mitä olen maininnut.

        Onnea yritykselle ymmärtää tämäkin taas

        Joo, meni kaaliin :) Mut mitä sitten valitat? Jos et aio seksiä harrastaa niin älä ihmeessä harrasta. Ei se ole pois keneltäkään muulta kuin sinulta itseltäsi.

        Se että en lue sun viestejä A:sta O:hon ei tee minusta huoraa. Huora on semmoinen ihminen jolle maksetaan seksistä. Toisinaan huoriksi kutsutaan myös niitä naisia jotka levittävät haaransa ihan liian usein ja aina eri miehelle. Mut viestien lukemisella tai lukemattomuudella ei ole mitään tekemistä huoraamisen kanssa. Onnea yritykselle ymmärtää tämä asia.


      • Poika20
        Smeralda86 kirjoitti:

        Joo, meni kaaliin :) Mut mitä sitten valitat? Jos et aio seksiä harrastaa niin älä ihmeessä harrasta. Ei se ole pois keneltäkään muulta kuin sinulta itseltäsi.

        Se että en lue sun viestejä A:sta O:hon ei tee minusta huoraa. Huora on semmoinen ihminen jolle maksetaan seksistä. Toisinaan huoriksi kutsutaan myös niitä naisia jotka levittävät haaransa ihan liian usein ja aina eri miehelle. Mut viestien lukemisella tai lukemattomuudella ei ole mitään tekemistä huoraamisen kanssa. Onnea yritykselle ymmärtää tämä asia.

        Mä kutsuin sua huoraksi, koska et omaa peruskunnioitusta.
        Huora, homo ym. haukkumasanat ovat trendikkäitä tapoja sanoa; "etkö tajua, että et voi tehdä kirja-analyysia lukemalla kirjasta takakannen, alun sekä puolivälin?"

        Ehkä sen takia sulla on kommunikaatio-ongelma mun kanssa, kun koko ajan suututat mut aivan perättömästi sillä, kun alat puhumaan jostain asiasta mistä et olisi alkanut kertomaan, jos olisit lukenut koko viestini.

        Täst lähin lue koko viestini kun olen sen sulle tarkoittanut.

        Peruskunnioitus = lukea viesti loppuun asti

        Sitä sä et tee, sitten teet johtopäätöksiä kolmen rivin jälkeen mitä mä ehkä haen takaa jne.

        Anna kun kerron sulle mitä huora on. Huora on miehen keksimä sana naisesta, kuka ei saa orgasmia seksissä, eikä ole tyytyväinen miehensä penikseen, koska mies ei ole tarpeeksi iso eikä hyvä. Joten miehen pitää keksiä syitä pistää seksi naisen hartioilla, koska "this is a mans world".

        Mutta... arvaa mikä huora oikeasti on? Sä saatat sanoa huoraa naista kuka antaa seksiä rahasta. Mutta mieskin voi olla huora sinun logiikan mukaan. Mutta kun ei voi olla, koska mies panee, ja nainen panetuttaa itseään, eikös?

        No anna mä selitä tarkemmin huoran syvemmän tarkoituksen.... sitä sanaa ei edes ole. Se on vain yksi sana "naiselle", mutta siinä ei ole silti mitään pahaa.
        Naiset haluaa hyvää seksiä, iso muna = hyvä seksi, ja ei sille mitään voi.
        Sen takia olen neitsyt koska te länsimaalaiset naiset olette tehneet seksistä arvosteluasteikon. Seksi on epäreilua miestä kohtaan kun vertaa naisen merkitystä seksissä


      • Smeralda86
        Poika20 kirjoitti:

        Mä kutsuin sua huoraksi, koska et omaa peruskunnioitusta.
        Huora, homo ym. haukkumasanat ovat trendikkäitä tapoja sanoa; "etkö tajua, että et voi tehdä kirja-analyysia lukemalla kirjasta takakannen, alun sekä puolivälin?"

        Ehkä sen takia sulla on kommunikaatio-ongelma mun kanssa, kun koko ajan suututat mut aivan perättömästi sillä, kun alat puhumaan jostain asiasta mistä et olisi alkanut kertomaan, jos olisit lukenut koko viestini.

        Täst lähin lue koko viestini kun olen sen sulle tarkoittanut.

        Peruskunnioitus = lukea viesti loppuun asti

        Sitä sä et tee, sitten teet johtopäätöksiä kolmen rivin jälkeen mitä mä ehkä haen takaa jne.

        Anna kun kerron sulle mitä huora on. Huora on miehen keksimä sana naisesta, kuka ei saa orgasmia seksissä, eikä ole tyytyväinen miehensä penikseen, koska mies ei ole tarpeeksi iso eikä hyvä. Joten miehen pitää keksiä syitä pistää seksi naisen hartioilla, koska "this is a mans world".

        Mutta... arvaa mikä huora oikeasti on? Sä saatat sanoa huoraa naista kuka antaa seksiä rahasta. Mutta mieskin voi olla huora sinun logiikan mukaan. Mutta kun ei voi olla, koska mies panee, ja nainen panetuttaa itseään, eikös?

        No anna mä selitä tarkemmin huoran syvemmän tarkoituksen.... sitä sanaa ei edes ole. Se on vain yksi sana "naiselle", mutta siinä ei ole silti mitään pahaa.
        Naiset haluaa hyvää seksiä, iso muna = hyvä seksi, ja ei sille mitään voi.
        Sen takia olen neitsyt koska te länsimaalaiset naiset olette tehneet seksistä arvosteluasteikon. Seksi on epäreilua miestä kohtaan kun vertaa naisen merkitystä seksissä

        Helvetti jos joku minulle kirjoittaa viestin, tottakai luen sen alusta loppuun, jos joku asia kuitenkin menee ohi, niin sori.

        Nyt mulla on mennyt se juttu ohi, että mistä sellaisesta asiasta olen alkanut kertomaan mistä en olisi alkanut kertomaan jos olisin lukenut viestisi loppuun...?

        Kyllä tajusin että halusit vaan haukkua minua mutta pakko alkaa viisastelemaan aina kun joku nimittelee huoraksi. Se on nimittäin sellainen haukkumasana mikä alkaa oksettaa. Vihaan ja ällöän huoria ja pillunjakajia niin paljon että en halua edes kuulla sitä sanaa. Saati sitten että joku käyttää sitä nimitystä minusta (joka on tosin jopa aika koomista), mutta vitun typerää, kun en ole todellista huoraa lähelläkään.

        Useat länsimaiset naiset tuntuvat tosiaan, ainakin tämän palstan perusteella, olevan kovin seksiriippuvaisia ja tuntuvat olevan vahvasti sitä mieltä että vain iso penis kelpaa seksiin. Tiukasti myös yhdistävät hyvän seksin isoon penikseen. Eihän siinä ole mitään pahaa, se on heidän oma mielipiteensä ja minä en ala siitä enää väittelemään.

        Täysin ymmärrettävästi länsimaisten naisten asenne kyrvän koosta heijastuu myös miehiin. Siksipä en sekaannu länsimaisiin miehiin, koska jotkut kusipäänaiset ovat pilanneet miehet puheillaan. Et sinäkään olisi noin maassa kyrpäsi koosta jos tämän maan naiset eivät olisi semmoisia ison kyrvän palvojia.

        Syyttömänä syntymään sattui hän tähän maahan pohjoiseen ja kylmään....


      • Poika20
        Smeralda86 kirjoitti:

        Helvetti jos joku minulle kirjoittaa viestin, tottakai luen sen alusta loppuun, jos joku asia kuitenkin menee ohi, niin sori.

        Nyt mulla on mennyt se juttu ohi, että mistä sellaisesta asiasta olen alkanut kertomaan mistä en olisi alkanut kertomaan jos olisin lukenut viestisi loppuun...?

        Kyllä tajusin että halusit vaan haukkua minua mutta pakko alkaa viisastelemaan aina kun joku nimittelee huoraksi. Se on nimittäin sellainen haukkumasana mikä alkaa oksettaa. Vihaan ja ällöän huoria ja pillunjakajia niin paljon että en halua edes kuulla sitä sanaa. Saati sitten että joku käyttää sitä nimitystä minusta (joka on tosin jopa aika koomista), mutta vitun typerää, kun en ole todellista huoraa lähelläkään.

        Useat länsimaiset naiset tuntuvat tosiaan, ainakin tämän palstan perusteella, olevan kovin seksiriippuvaisia ja tuntuvat olevan vahvasti sitä mieltä että vain iso penis kelpaa seksiin. Tiukasti myös yhdistävät hyvän seksin isoon penikseen. Eihän siinä ole mitään pahaa, se on heidän oma mielipiteensä ja minä en ala siitä enää väittelemään.

        Täysin ymmärrettävästi länsimaisten naisten asenne kyrvän koosta heijastuu myös miehiin. Siksipä en sekaannu länsimaisiin miehiin, koska jotkut kusipäänaiset ovat pilanneet miehet puheillaan. Et sinäkään olisi noin maassa kyrpäsi koosta jos tämän maan naiset eivät olisi semmoisia ison kyrvän palvojia.

        Syyttömänä syntymään sattui hän tähän maahan pohjoiseen ja kylmään....

        No itse silti sanoit sen.

        Naiset haluaa isompaa munaa, koska isompi muna on parempi.

        Ja mä menin sanomaan "länsimaiset naiset", koska olet itse tuollainen sateenkaari/rastatukka lover, että et ymmärtäisi lausetta "naiset tykkää isommasta munasta" ellen ota siihen kansalaisuutta mukaan.

        Se tuli jo ensimmäisestä näkemästä sillon ilmi, jos muistat.

        Mutta ei siitä enempää, jos luet viestin loppuun niin hyvä, joskus sultajää juttuja ohi, that's all.

        Et jatka vaan postailua, mäkin jatkan postailua, ja mä tiedän, et äsä olet väärässä ensinnäkin, koska suurinosa naisista/naiset haluaa isompaa munaa, koska isompi muna on parempi. Ei turha hyssytellä sitä.

        Ja koska naiset ovat niin hyvännäköisiä, mä haluan harrastaa seksiä niiden kanssa, mutta mun kroppa eikä charmi kelpaa, niin sitten olenkin neitsyt.

        Vitun suututtavaa kun niaset haluaa sellaista penistä mitä suurimmalla osalla miehistä ei ole... pistää aika kovaan naisvihaan in general.

        STOP!!!!! Älä edes yritä hyssytellä. Totuus on mitä on, mua se vituttaa, koska mä en pysty tehdä asialle mitään ilman kivuliaita venytys/paksuuntamis harjoitteita :/


      • turpa rullalle
        Poika20 kirjoitti:

        No itse silti sanoit sen.

        Naiset haluaa isompaa munaa, koska isompi muna on parempi.

        Ja mä menin sanomaan "länsimaiset naiset", koska olet itse tuollainen sateenkaari/rastatukka lover, että et ymmärtäisi lausetta "naiset tykkää isommasta munasta" ellen ota siihen kansalaisuutta mukaan.

        Se tuli jo ensimmäisestä näkemästä sillon ilmi, jos muistat.

        Mutta ei siitä enempää, jos luet viestin loppuun niin hyvä, joskus sultajää juttuja ohi, that's all.

        Et jatka vaan postailua, mäkin jatkan postailua, ja mä tiedän, et äsä olet väärässä ensinnäkin, koska suurinosa naisista/naiset haluaa isompaa munaa, koska isompi muna on parempi. Ei turha hyssytellä sitä.

        Ja koska naiset ovat niin hyvännäköisiä, mä haluan harrastaa seksiä niiden kanssa, mutta mun kroppa eikä charmi kelpaa, niin sitten olenkin neitsyt.

        Vitun suututtavaa kun niaset haluaa sellaista penistä mitä suurimmalla osalla miehistä ei ole... pistää aika kovaan naisvihaan in general.

        STOP!!!!! Älä edes yritä hyssytellä. Totuus on mitä on, mua se vituttaa, koska mä en pysty tehdä asialle mitään ilman kivuliaita venytys/paksuuntamis harjoitteita :/

        Okei...kaikki on kuullu ton sun mielipitees sata kertaa. Ketään ei kiinnosta enää. Sitäpaitsi miten voit kuvitella harrastavasi hyvää seksiä (vaikka sulla ois 50cm muna) jos oot neitsyt?? ei kukaan oo seppä syntyessään... eli ehkä sun pitäis hylätä se ajatus et etsit niitten munahaukkojen keskuudesta petikaveria itelles ja etsiä normaali nainen jostain! Opettelet oikein guruksi...ja voin vannoo et se sun 13cm muna kelpaa sen jälkeen!


    • Et vaan osaa

      Hei kuule. Provosta ei tee uskottavaa pelkästään se, että kirjoitat alkuun että
      se ei muka ole provo.

      Uskomattoman surkeaa räpellystä tuo sinun provoilusi. Älä edes yritä,
      kun et selvästi osaa.

    • 18 senaa aisaa

      vaan 13cm korkeintaan...Mittaappa se munas oikeen mulkku!!

    • anskuleena

      Voi poika kulta! Kalusi on ihan hyvän kokoinen, jopa iso! Nauti ja ole ylpeä siitä ja ennen kaikkea opettele käyttämään sitä!!! Isosta kalusta ei ole iloa, ennenkuin osaa käyttää sitä kunnolla, sitten se tuo todellisen nautinnon kumppanillesi...

      • sekasta

        Siis byää byää mul on pieni, kukaan ei hakuu mua. Täytyy todella sanoa että jos kaveri on noin surkeessa jamassa ja tapaa naisen, tulee ajatuksena nyt mieleen että se sanoo:"Moi, mulla on vaan 13cm et sä mua kuitenkaan halua panna" Kukaan ei hemmetti halua panna tyyppiä edes säälistä jos se on noin säälittävä. 13cm ja vaikka 10cm riittää vallan mainiosti jos vaan riittää itseluottamusta käyttää sitä ja siirtää energia siihen panemiseen kun netissä nyyhkyttämiseen. Ja mitä siihen munaan nyt vielä tulee, niin ainakin MULLE se on seksissä kokolailla sivuseikka. Siihen kuuluu niin paljon muutakin. Koskettelu, ehkä suuseksi, aistien herättäminen jne. Ei kai kukaan nyt kättelyssä vedää lerssiä tiskiin ja arviontipaperia eteen että "paas arvostellen tuleeko tästä mitään, juu ihan sillai 1-5. Katotaan sitten tän aktin jälkeen pitikö arviot kutinsa, ei varmaan pidä, meinaan tällä pilillä ei tyydytetä edes kissaa saatana." Ja sitten meillä onkin fiilis katossa. Voi jeesus..


      • sekasta
        sekasta kirjoitti:

        Siis byää byää mul on pieni, kukaan ei hakuu mua. Täytyy todella sanoa että jos kaveri on noin surkeessa jamassa ja tapaa naisen, tulee ajatuksena nyt mieleen että se sanoo:"Moi, mulla on vaan 13cm et sä mua kuitenkaan halua panna" Kukaan ei hemmetti halua panna tyyppiä edes säälistä jos se on noin säälittävä. 13cm ja vaikka 10cm riittää vallan mainiosti jos vaan riittää itseluottamusta käyttää sitä ja siirtää energia siihen panemiseen kun netissä nyyhkyttämiseen. Ja mitä siihen munaan nyt vielä tulee, niin ainakin MULLE se on seksissä kokolailla sivuseikka. Siihen kuuluu niin paljon muutakin. Koskettelu, ehkä suuseksi, aistien herättäminen jne. Ei kai kukaan nyt kättelyssä vedää lerssiä tiskiin ja arviontipaperia eteen että "paas arvostellen tuleeko tästä mitään, juu ihan sillai 1-5. Katotaan sitten tän aktin jälkeen pitikö arviot kutinsa, ei varmaan pidä, meinaan tällä pilillä ei tyydytetä edes kissaa saatana." Ja sitten meillä onkin fiilis katossa. Voi jeesus..

        tälle poika20 ihmiselle suunnattu. Tämä 17cm omaava ainakin jutuista päätellen pystyy hoitamaan homman paremmin kokoon sen paremmin puuttumatta. Vaikka onhan sekin sopiva, eikä ainakaan pieni. Omalla miehellä on semmoset 18cm, eikä mun toosani ainakaan osaa sanoa onko sitä kokoa nyt sitten sentin kaksi suuntaan tai toiseen.. Hyvältä tuntuu. Tosin, olen harrastanut seksiä miehen kanssa jolla oli ihan oikeasti ehkä 10cm eikä paksuuttakaan mainittavasti ja hän pani erinomaisesti, ihan totta!! Teki hommat rivakammin ja pani hyvin eri tavallakuin nykyinen mieheni joka lähinnä "käyttää" munaa sisällä. Enkä voi sanoa että tämä pienempimunainen olisi ollut pätkääkään huonompi, joskaan ei parempikaan.Se siitä siis.


      • Poika20
        sekasta kirjoitti:

        tälle poika20 ihmiselle suunnattu. Tämä 17cm omaava ainakin jutuista päätellen pystyy hoitamaan homman paremmin kokoon sen paremmin puuttumatta. Vaikka onhan sekin sopiva, eikä ainakaan pieni. Omalla miehellä on semmoset 18cm, eikä mun toosani ainakaan osaa sanoa onko sitä kokoa nyt sitten sentin kaksi suuntaan tai toiseen.. Hyvältä tuntuu. Tosin, olen harrastanut seksiä miehen kanssa jolla oli ihan oikeasti ehkä 10cm eikä paksuuttakaan mainittavasti ja hän pani erinomaisesti, ihan totta!! Teki hommat rivakammin ja pani hyvin eri tavallakuin nykyinen mieheni joka lähinnä "käyttää" munaa sisällä. Enkä voi sanoa että tämä pienempimunainen olisi ollut pätkääkään huonompi, joskaan ei parempikaan.Se siitä siis.

        Nyt miehesi "käyttää penistään sisälläsi", kuten sanoit, ja se 10cm veitikka pani sua hyvin, kö?

        no entäs jos se 18cm panisi sua samalal tavalla?

        Nonni, isompi tuottaisi paljon parempaa nautintoa.

        Aivan sama mitä kokemuksia sulla on ollut :D, faktat on faktoja, jos pistät rakastaja kakkosen ja rakastaja ykkösen, kummalakin samat rakastelutaidot, mutta toisella on 13cm toisella 15-18cm, niin isompi on parempi


      • sekasta
        Poika20 kirjoitti:

        Nyt miehesi "käyttää penistään sisälläsi", kuten sanoit, ja se 10cm veitikka pani sua hyvin, kö?

        no entäs jos se 18cm panisi sua samalal tavalla?

        Nonni, isompi tuottaisi paljon parempaa nautintoa.

        Aivan sama mitä kokemuksia sulla on ollut :D, faktat on faktoja, jos pistät rakastaja kakkosen ja rakastaja ykkösen, kummalakin samat rakastelutaidot, mutta toisella on 13cm toisella 15-18cm, niin isompi on parempi

        Älä pistä sanoja mun suuhun! Se jos 18cm kaveri panis mua samalla tavalla SATTUIS! Tää on tietenkin kai rakenteellinen juttu mutta panotaidoissa ei kumpikaan veijari mene toisen ohi! NI!


      • Poika20
        sekasta kirjoitti:

        Älä pistä sanoja mun suuhun! Se jos 18cm kaveri panis mua samalla tavalla SATTUIS! Tää on tietenkin kai rakenteellinen juttu mutta panotaidoissa ei kumpikaan veijari mene toisen ohi! NI!

        En pistä sanoja suuhusi, otaksuin ainoastaan ison olevan parempi jos miehesi nussis sua samalla tavalla kuin se pienempi.

        Joo no whatever.... silti epäilyttää... se on niin helvetin yleinen tieto, että iso on parempi ja sitten kaikki nää naiset kektä sanoo sen puolesta.... kyl mä vielä yrittäisin saada siihen muutaman sentin lisää andro laitteella.


      • Hookaksoo

        Pikkukikkelisten ei kannata selittää. Mulla on yli 30 senttinen, eli juuri ja juuri riittävä. Naisetkin tykkää kovasti.


    • Villehytti

      Vittu sul on pieni
      Oon 16 ja mulla on 29cm muna että vittu pitäskö sun kasvattaa lisää sitä pientä kullia
      🖕

    • Tissi86

      Kuullostaa kyllä aika uskottomalta toi sun tarinas.

      Mä harrasti vähän aikaa sitten seksiä yhden 53 vuotiaan naisen kanssa ja hän sanoi minulle että ei oo ikinä ennen ollut näin märkänä, mulla 13.5/4.5cm ja hän myös pistin eilen viestiä ja sanoi että tunnun tosi hyvältä. Nyt ollaan harrastettu seksiä viikottain jo 2kk...

    • Helmistö

      Mul o 18-21cm ja paksuuttakin vähän löytyy.. vasemmalle käyrä.. ja toimii kuulemma 😂

    • horohoooo

      Ei tuo 17 centtiä ole pieni muna vaan sillä naisella on liian iso reikä.Hän saanut hiukan sompaa niin reikä on väljähtynyt

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä oon 35v ja mulla on 19,5 senttinen kyrpä löysänä. Kivikovana täydessä mitassa 28.3cm, ja naiset tykkää.. kyrpä heiluu siihen malliin et se ainut osa mun kehosta millä annan itteni hakata naisilta silmät mustaks.. että tuota, pitäkäähän kullinnysät piilossa silloin ku on tälläset murhamunat liikenteessä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe