Huonoin yhteensopivuus

StarGazer

Kertokaapa vähän omia kokemuksia minkä horoskoopin kanssa tulette huonoiten toimeen. Itse olen oinas ja pahiten on tökännyt neitsyet kanssa, keskustelun aikaan saaminen on niin tuskaa kuin vain voi olla!

13

2710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies

Itse olen jousimies ja pahiten on tökkässy rapu. Neitsyt hyvänä kakkosena. Kalatkin menneet *yli hilseen*.....joo ja skorpparit....HEH....

• Jousimies myös

Mulla on bestiksenä rapu, ollaan oltu ystäviä pian 4 vuotta... ja mun ex on skorppari (mä jätin, koska oli liian pitkä välimatka, ihminen aivan ihana)... : Eli taitaa vaikuttaa aika paljon nousevamerkkikin..?

• *rapu*

rapu, vaaka, oinas, härkä... Noitten kans en tuu toimeen....

• tyttönen

oon ite härkä ja toisen härän kans en pysty olemaa samassa huoneessa ilman et ois jatkuvaa piikkittelyä ja riitaa. Mut ravun kanssa tuun hyvin juttuun ja skorpparin.

• *kaksonen*

eli kauris käy joskus hermoille sekä oinas aika paljon...mut kylhän ne kaikki varmaa välil hermoille käy.. ;D

• neitsyt

En tule kauhean hyvin juttuun vesimiesten ja oinaiden kanssa. Vaakakin on vähän eri aaltopituudella kanssani. Näin olen pannut merkille...

• ¤noita¤

Rapujen ja leijonien kanssa. Ravut ovat aivan liian herkkiä (sinäänsä hassua, että itse olen nous. rapu ja en pidä alkuunsakaan ravuista) ja leijonat taas kiitää tuolla jossain korkealla. Ei pysy perässä...

• Ihmettelijä

aurinkomerkiltäsi mikä?

• ¤noita¤
        Ihmettelijä kirjoitti:

aurinkomerkiltäsi mikä?

Härkä

• Jellona
        ¤noita¤ kirjoitti:

Härkä

Itse olen leijona ja seurustelen härän kanssa. Täytyy kyllä myöntää, et meidän suhde on väillä "tulta ja tappuraa" mut meitä yhdistää niin monet tekijät, et ne pienet riidat unohtuu pian..

• jousimiesnainen

Neitsyt, härkä, kauris... Tosin kauriiden kanssa olen ystävämielessä tullut hyvin toimeen, mutta ei ole seurustelu kyllä sujunut pidemmän päälle. Mistä muuten johtuu, että tunnen fyysistä vetoa kaikkein eniten niitä merkkejä kohtaan, joiden kanssa en noin muuten oikein tule toimeen?!...

• kalat

Olen kalat ja kaloista sanotaa että parhaiten tulee toimeen rapujen kanssa ja seuraavaksi kauriiden, härkien ja neitsyeiden. Oinaista sanotaan, että he ovat liian vaihdikkaita kaloille,heh... Eli ts. en ihmettele jos et tule toimeen neitsyeiden kanssa, jos näin voi verrata. Itse olen avoliitossa kyllä kaksosmiehen kanssa silti, koska ei se aina horoskoopista johdu. Erös tuttapariskunta on vaaka-nainen ja oinas mies ja tulevat toimeen hyvin. En voi oikeastaan sanoa, ettenkö tulisi kaikien kanssa toimeen, oli horoskooppi mikä tahansa.

• kalat

Moi! Eikai kannata kovin kattoo horoskooppia, mutta mulla menee välillä sukset ristiin oinas likka kavereideni kanssa, vaikka itse samaa sukupuolta olenkin. H-kirjat kertoo aikapaljon sopivuukjsistra, mutta ei kantsi liikaa tuijottaa niihin. Kokemuksella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe