Kun Israelissa hyökätään siirtokuntalaiseen kouluun joka on täynnä siirtokunnissa asuvia israelilaisia jotka ammutaan, niin miten Israel reagoi?
Lisäämällä siirtokuntia tietty :)
Entä kun palestiinasta ammutaan rakeetteja jossa saa surmansa yksi palestiinalainen niin miten Israel vastaa? Juu sanoo että nyt sai riittää ja aloittavat joukkoteurastuksen jossa palestiinalaiset ovat vain häviäjiä.
Voiko tyhmempää menoa olla? Palestiinalaiset suorastaan kaivavat verta nenästään ja anovat israelilaisia lisäämään siirtokuntia kun hyökkäävät niihin.
Ei huhhuhh.
Muuten, nykyisessä Israelissa oli juutalaisasutusta paljon ennen kuin islamia edes "keksittiin".
Arabit ovat aika lyhytnäköisiä
7
352
Vastaukset
- xsdgfsfdsd
israelin tulisi ottaa tiukempi ote ja hävittää kaikki terroristit perheineen
- Juu!
Palestiinalaiset auttavat varmasti mielellään tuossa terroristien tuhoamisessa! Mutta suostuvatko israelin juutalaisterroristit tuhoamaan itseään ja perheitään...?
- vedädettävissä
http://www.saunalahti.fi/wtc2001/
Suurin osa uskoo valtamedioiden valheisiin.- fdftdhfgh
voi olla että omat koirat purivat, mutta muslimit ovat silti perseestä
- mr. Spock
mutta koetapa saada U-T tuo uskomaan !
- entinen srk:n jäsen
Mutta et ole tainnut ymmrtää ihan kaikkea. Kyllä kai juuri Israel on maailmalla tunnettu false-flag -operaatioistaan.
Miksi muuten "hamas" ampuisi ilotulitteita joiden tuloksena ehkä joku iäkäs rouva saa korkeintaan sydärin (rauha hänen muistolleen) mutta palestiinalaiset taas kymmeniä kuolleita siviilejä ja tuhottuja rakennuksia.
Jos "hamas" ampuisi jotain ihan tuhoisia ohjuksia Israeliin niin homma näyttäisi uskottavammalta.
Mitä tulee "juutalaisasutukseen" niin ei kai maailman mantereiden omistussuhteita uskontunnustuksen perusteella jaeta? Jos siellä joskus onkin asunut juutalaista uskontoa tunnustavia niin kerropa mitä näillä Etelä-Venäjän khazar-heimon myöhäiskäännynnäisten jälkeläisillä on tämän maapalan kanssa tekemistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923488
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442867Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141976
- 621964