Kertokaas rakkaat rapuset

kauris sarvipää

miten te suhtaudutte yllätyksiin? Lähetin yhdelle niin ihanalle rapunaiselle , anteeksipyyntönä (vaikkakin oli jo anteeksi antanut; välit menivät väärinymmärrysten takia), interfloran välityksellä pienen lahjan osoittaakseni kuinka pahoillani oikeasti olen. Hän asuu ulkomailla siksi piti lähettää, muutenhan olisin itse ihan vienyt.

Ajattelin vaan, että pitävätkö ravut ihan hupsuina sellasia jotka tällästä tekee? Tämä rapu vaan on niin tärkeä ja rakas, että sitä ei rahassa mitata ja ajattelin, että pelkät sanat ei tässä tapauksessa riitä kertomaan kuinka pahoillani olen.

3

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekisin itse noin

toi on just ihanasti ja oikein toimittu!
      ei hupsua ollenkaan. päinvastoin!
      jos hän on kukkaset saanut, niin luulisi totisesti arvostavan.

• Kräfta

Minä ainakin rapunaisena tykkäisin ja odotankin tuollaisia eleitä mieheltä. Jos tässä tosiaan on kyse väärinkäsityksestä niin asian pitäisi korjaantua jos ei toisella ole jo tullut muuta mietittävää.

• silti mietityttäis...

...siis ihana ele sinäänsä, mut rapunainen tekee silti omat päätöksensä, riippuu niin paljon siitä, missä teillä meni vikaan, mut itseni rapuna tuntien voin sanoa, et todella paljon vaatii vakuutteluja, ennen, kun uskoisin taas sanoihisi. Kukaan ei ole niin epäilevä, kun rapunainen, kun kerran pettää luottamuksen, niin sitä ei hevillä takaisin saa, sanat ei todellakaan riitä, vaan ne teot. Onnea siis yritykselle:o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      191
      1115
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe