Kertokaas rakkaat rapuset

kauris sarvipää

miten te suhtaudutte yllätyksiin? Lähetin yhdelle niin ihanalle rapunaiselle , anteeksipyyntönä (vaikkakin oli jo anteeksi antanut; välit menivät väärinymmärrysten takia), interfloran välityksellä pienen lahjan osoittaakseni kuinka pahoillani oikeasti olen. Hän asuu ulkomailla siksi piti lähettää, muutenhan olisin itse ihan vienyt.

Ajattelin vaan, että pitävätkö ravut ihan hupsuina sellasia jotka tällästä tekee? Tämä rapu vaan on niin tärkeä ja rakas, että sitä ei rahassa mitata ja ajattelin, että pelkät sanat ei tässä tapauksessa riitä kertomaan kuinka pahoillani olen.

3

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekisin itse noin

toi on just ihanasti ja oikein toimittu!
      ei hupsua ollenkaan. päinvastoin!
      jos hän on kukkaset saanut, niin luulisi totisesti arvostavan.

• Kräfta

Minä ainakin rapunaisena tykkäisin ja odotankin tuollaisia eleitä mieheltä. Jos tässä tosiaan on kyse väärinkäsityksestä niin asian pitäisi korjaantua jos ei toisella ole jo tullut muuta mietittävää.

• silti mietityttäis...

...siis ihana ele sinäänsä, mut rapunainen tekee silti omat päätöksensä, riippuu niin paljon siitä, missä teillä meni vikaan, mut itseni rapuna tuntien voin sanoa, et todella paljon vaatii vakuutteluja, ennen, kun uskoisin taas sanoihisi. Kukaan ei ole niin epäilevä, kun rapunainen, kun kerran pettää luottamuksen, niin sitä ei hevillä takaisin saa, sanat ei todellakaan riitä, vaan ne teot. Onnea siis yritykselle:o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4966
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1975
    4. Onko kaivattunne suosittu?

Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1523
    6. Onkohan sulla enää tunteita

kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    7. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1387
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe