sydän pelleili lenkillä

^~=(

Olin lenkillä ja kun olin juossut n. 20 minuuttia normaalilla vauhdilla, sydämeni pumppasi voimakkaasti niin, että se tuntui rinnassa selvästi. Lopetin juoksemisen ja kävelin loppumatkan. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Yhdeksi syyksi epäilen erittäin hiostavaa ilmaa, toiseksi sitä että
olin n. 1½ tuntia ennen lenkkiä syönyt jauhelihasoppaa jossa (keitettyjä) perunoita.
Minun ruumiilleni lihat (ja joissain tapauksissa KEITETYT vihannekset jotka kaikki vähänkään
asiosta lukeneet tietävät tieteilijöiden todistaneen ne monille ihmisille salakavaliksi ja väitän että suursyypää suomalaisten sydäninfarkteihin!!!) eivät yksinkertaisesti sovi, ei maun tähden vaan sen takia että elimistöni reagoi niihin negatiivisesti. kalaa ja kanaa syön mielelläni.
Tämä pumpun pelleily on seurannut minua melko pitkään, ja sitä on tutkittu useaan otteeseen.
Yksi syy sen reistailemiseen on varmaankin epävakaat kotiolot joka (niin säälittävältä kuin se kuullostaakin) vaikuttaa tunnepuolen kautta sen pelleilyyn. Suvussa löytyy myös useita sydäninfarkti kuolemia, mm. isä ja veli (alkoholilla oli suurin osuus, itse olen pyrkinyt välttämään)
Omega 3 -kapseleita otan päivittäin ja syön terveellisesti. Tänään taas sattumien summa teki tempun.

(Geneettinen perimä) --->Hiostava ilma --->
liharuoka ja keitetyt jauhelihat LEKTIINEINEEN----> pumpun reistaus

Ihmettelen kyllä sitä miten suomalaisten pumppuihin ei kiinnitetä enempää huomiota. Aina vain puhutaan hiustenlähdöstä, laihduttamisista
ja vaikka mistä turhasta, mutta kenties tärkein jätetään pois, ihmisen polttoainepumppu! Syy miksi otan sen niin vakavasti on juuri se, että se on täysin eri asia kun esim. vaikkapa maksa,
maksa kun hajoaa niin siitä yleensä selviää
mutta jos saa infarktin tms. niin toipuminen on hyvin hankalaa ja elämä rajoittuu todella paljon, ellei jopa lopu siihen. Minäkin melko todennäköisesti tulen kuolemaan sydämen pettämiseen. Jos jollain on jotain infosivuja tms. kyseiseen asiaan liittyen, niin olisin hyvin kiitollinen.

2

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselijä itsekin

voi saada www.tukiasema.net - osoitteella. Siellä voi kysellä suoraan asiantuntijoilta.

• ^~=(

kiitos taidanpa kysäistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe